Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

881/3051 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Tokahaaveissa: Kyllä tuossa varmasti viiva on. Siitä olen varma. Mutta sanoisin että testaa jollain muulla! Koska nuo on vähän kyseenalaisia. Luulisi tosiaan että näkyisi jo testissä, mutta toisaalta onhan tuo tosi yksilöllistä. Toiset saavat plussan testiin paljon myöhemmin. Kannattaa varmaan kysyä jos pääsisi labraan niin varmistuisi :) Inhottavaa tuo epävarmuus! Pidän kovasti peukkuja sulle 🙏❤️

Kiitos ihanasta viestistä! En tee huomenna testiä ollenkaan, en edes ostanut kun alkoi niin harmittaa taas. Vasta vajaa 7kk yritystä takana, mutta en ajatellut yhtään että näinkin "kauan" menee, että tärppää. Soitan aamulla uudestaan terveyskeskukseen ja pyydän labraan lähetteen.

882/3051 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: ❤️ Meillä saman verran yritystä takana ja odotin myös että tärppäisi nopeammin....kyllä me vauva saadaan 🙏❤️ Kerro saatko labra ajan 🙏❤️ Tsemppiä ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
883/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Tokahaaveissa: ❤️ Meillä saman verran yritystä takana ja odotin myös että tärppäisi nopeammin....kyllä me vauva saadaan 🙏❤️ Kerro saatko labra ajan 🙏❤️ Tsemppiä ❤️

Ei taida olla labrakokeelle tarvetta. Oli pakko tehdä uusi testi, puhdas negatiivinen tänään aamupissasta :(

884/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: Oi vitsi :(! Toi on kyl aina niin masentavaa :( Toivottavasti sun menkat alkaa pian ni pääset seuraavaan kiertoon 🙏❤️ Paljon tsemppiä sinne, päivittele tilannetta!

885/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne ihmettelemään omia oireita... Oon käyttänyt minipillereitä , viime lauantaina alkoi pahoinvoinnin tunne, muutaman viinilasillisen jälkeen, vatsaa samoten nippaillut edeltävästi ehkä jo parin viikon ajan. Maanantaina 5.4 tein raskaustestin illalla, ei voinut odottaa, kun oireet niin ihmeelliset. Nega oli. Pahoinvointi siirtynyt iltapainotteiseksi. Eilen illalla piti ottaa lasillinen punaviiniä miehen kanssa, ei pystynyt, pelkkä viinin haju sai oksennuksen melkein tulemaan ja ihan järjettömän pahoinvoinnin :O. Tänä aamuna aamuvirtsasta taas negatiivinen testi...

Testailenkohan liian aikaisin, voisiko olla pillereistä huolimatta raskaana? Kokemuksia kaipailisin

Vauva olisi kyllä toivottu :) ja toki tässä pieni toive pienokaisesta heräilee <3

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

886/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti83: Kuulostaa kyllä todella paljon raskausoireilta! Mikä dpo menossa? Missä vaiheessa kiertoa? Saattaa olla että testailet liian aikaisin. Mutta ehdottomasti jatka testailua. Ihan raskauoireilta kuulostaa 😳🙏 Pidän peukkuja!

887/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä! :) näettekö viivaa..

Dpo? Ehkä n.9-10 Yk5

Nippailuja ja tissien turvotus ollut oireina.

888/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23: Kiitos peukuista, kierrosta en osaa sanoa, pillerit sotkeneet ja nyt ei ole hetkeen menkkoja ollut

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

889/3051 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien laskujen mukaan vasta 11.04 pitäis kuukautisten alkaa. Tässä testailtu koko viikko.

Maanantaina aamulla tosi tosi haalea viiva

Maanantai päivällä tummempi viiva

Tiistaina aamusta pelkkää negaa

Tiistai päivällä ilmeisesti viallinen testi?

Keskiviikkona eli tänään päivä pissasta haamu?

Perjantaina hcg mittaukseen verikokeista, mutta mielenkiinnolla seurataan. Saa tulkita ne joita huvittaa. 😂

890/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla postailin kuvan digiplussasta, viikonlopun ehdin siitä iloita ennenkuin iski ihan hirveä keskenmenon pelko. Päätin että testaan uudestaan nyt tulevana viikonloppuna ja tietysti malttamattomana tein digin jo tänään 🙈 Se näytti edelleen raskaana 1-2, mun laskujen mukaan sen olis pitänyt nousta jo?? Onko muilla kokemusta? Oireita ollut koko aikana hyvin vähän, iltaa kohti enenevää närästystä ja rinnat hieman arat. Hitto ku pitää olla tällänen murehtija. 😔

891/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun testi puhdas nega 😏. Oireita ajoittain vielä pahoinvointi enemmän iltapäivä/ iltapainotteista, vatsanippailuja ja alaselän jomotusta, jäätävä turvotus vatsalla,rinnat ajoittain arat... tooooooosi raskautunut olo itsellä negasta huolimatta 😯🤷‍♀️.

Onkohan vielä toivoa? Testit liian aikaisin... periaatteessa huomenna viikko oireiden alusta

892/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinlem, mä melkein itse soittelisin terkkariin tai neuvolaan ja pyytäisin neuvoja ja hcg-mittauksen verikokeella. Jos raskaus jatkuu ihan normaalisti, saatat päästä viikolla 7. ultraan niin ei tarvitse piinailla sinne viikoille 11-13.

893/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinlem kirjoitti:

Viime viikolla postailin kuvan digiplussasta, viikonlopun ehdin siitä iloita ennenkuin iski ihan hirveä keskenmenon pelko. Päätin että testaan uudestaan nyt tulevana viikonloppuna ja tietysti malttamattomana tein digin jo tänään 🙈 Se näytti edelleen raskaana 1-2, mun laskujen mukaan sen olis pitänyt nousta jo?? Onko muilla kokemusta? Oireita ollut koko aikana hyvin vähän, iltaa kohti enenevää närästystä ja rinnat hieman arat. Hitto ku pitää olla tällänen murehtija. 😔

Katsoin, että oot viikko sitten laittanut sen ensimmäisen kuvan digitestistä ja tulos oli 1-2 viikkoa, joten periaatteessa ei tuloksen tarvi olla noussut vielä, jos ensimmäisen testin tehtyäsi mahdollisesta hedelmöittymisestä oli kulunut vasta yksi viikko ja nyt siis toinen. Siitä hedelmöitysajastahan tuo testi sen tuloksen laskee.

37/41v. Esikoisen LA 3.11. Esikoispoika syntyi 1.11.2020 <3

894/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinlem kirjoitti:

Viime viikolla postailin kuvan digiplussasta, viikonlopun ehdin siitä iloita ennenkuin iski ihan hirveä keskenmenon pelko. Päätin että testaan uudestaan nyt tulevana viikonloppuna ja tietysti malttamattomana tein digin jo tänään 🙈 Se näytti edelleen raskaana 1-2, mun laskujen mukaan sen olis pitänyt nousta jo?? Onko muilla kokemusta? Oireita ollut koko aikana hyvin vähän, iltaa kohti enenevää närästystä ja rinnat hieman arat. Hitto ku pitää olla tällänen murehtija. 😔[/quote

"Clearbluen viikkonäytöllisen testin viitearvot /hcg

raskaana 1-2 = 25-200

raskaana 2-3 = 200-2000

raskaana 3+ = yli 20 000

895/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä testi tuli aamulla ja siihen perään alkoi tuhruvuoto :/ kp25/26 menossa. Ja dpo13 niin luulisi, että viivan tulisikin olla selkeämpi jos pysyvää plussaa yrittäisi.

896/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivanpaikka, haamu, haalea plussa, vai puhdas nega?

897/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ekaa kertaa täällä palstalla kirjoittelen. Testaillut, piinaillut ja seurannut keskustelua sivusta koko 1,5v aktiivisen yrittämisen ajan. Ollaan aloitettu loppuvuodesta kevyehköt lapsettomuushoidot ovulaation induktiolla. Toive vauvasta on suuri ❤️

Yhen yhtä positiivista ovulaatiotestiä, saatika sitten raskaustestiä en ole koskaan saanut 😔 Enkä koskaan haamuakaan raskaustestiin. Mutta, eilen päivällä hetken mielijohteesta tein kaapissa lojuneen liuskatestin. Onko tämä haamu vai mikä?! Näenkö omiani 😅 Alempi tältä illalta. Molemmat kontrolliajan sisällä.

898/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis tältä illalta

899/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi 😂 Tällä hetkellä siis menossa ehkä dpo11/12. Vuodon pitäisi alkaa vasta alkuviikosta

900/3051 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tästä sanotte? :)