Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Ansku23: hyvin menee kun menkatkin alkoi juuri tänään mutta ihmettelen vain tuota ovulaatiotestiä kun toinen viiva noin tummanna vaikka menkat alkoi.
Siiis voiko tossa olla viiva 😮
En joutunut edes tirkistelemään livenä, vaan näin heti. Kamerat on aikasissa haaleissa viivoissa huonot, mutta yritetään! Näkeekö muut vai onkohan viivan paikka?
Laskin että oikeesti ois kannattanut vasta to-pe aikasintaan testata. Kuukautisten pitäis vasta sunnuntaina alkaa!
Jahas tänne ladattaessa kyllä laatu kärsi. Anyway, esikoisesta sain pitkään puhtaita negoja ja harrastin joka kulmassa kääntelyä ja vääntelyä, enkä nähnyt silloin mitään. Tän aamunen tuli kyllä ihan yllärinä, että näin livenä selkeen haamun ja kaikenlä lisäks ilman vääntelyä! Niin kun sanoin, niin liian aikasin testasin, mutta minkä sitä itselleen mahtaa. 😂Menkkojen pitäis sunnuntaina alkaa, mutta katotaan ja odotellaan. Näiden super herkkien testien ongelmahan on noi kemialliset, joten isoa tuuletusta en laita vielä pystyyn. 🙊 Eniten mua järkyttää, jos tuo lähtee vahvistumaan, että todellako ekasta yrityksestä, kun esikoisessa meni pitkään.. 😮
Pitkästäaikaa, piti pitää taukoa täältä, alkoi tai alkaa niin epätoivo jo iskemään, takana nyt "vasta" vajaa 7kk yritystä. Flon mukaan menkat myöhässä 5 päivää ja tänään dpo 19, en tikuttanut ovista. Menkoistakaan ei ole aivan päivän päälle varmuutta, tiedot jäi edellisen puhelimen kalenteriin. Kierto ollut epäsäännöllinen kierukan jälkeen. Pari testiä takana ja ne ollut negatiivisia. Tänä aamuna tein tämän rfsu herkän testin, kuivuttua, reilusti yli testiajalla tuli tämmöinen. Mielipiteitä? Paljaalla silmällä näki helposti todella haalean viivan, mutta enn tiedä oliko siinä väriä yhtään... Laitan alle vielä kuvan jonka otin testiajalla.
Tokahaaveissa kirjoitti:
Pitkästäaikaa, piti pitää taukoa täältä, alkoi tai alkaa niin epätoivo jo iskemään, takana nyt "vasta" vajaa 7kk yritystä. Flon mukaan menkat myöhässä 5 päivää ja tänään dpo 19, en tikuttanut ovista. Menkoistakaan ei ole aivan päivän päälle varmuutta, tiedot jäi edellisen puhelimen kalenteriin. Kierto ollut epäsäännöllinen kierukan jälkeen. Pari testiä takana ja ne ollut negatiivisia. Tänä aamuna tein tämän rfsu herkän testin, kuivuttua, reilusti yli testiajalla tuli tämmöinen. Mielipiteitä? Paljaalla silmällä näki helposti todella haalean viivan, mutta enn tiedä oliko siinä väriä yhtään... Laitan alle vielä kuvan jonka otin testiajalla.
Testiajalla otettu kuva:
Jenspanen kirjoitti:
Haamu vai viivanpaikkaa
Mä sanoisin että plussa! Mulla oli samanlainen kun toi sun alempi! Tai tolleen se näky livenä katsottuna, mutta kuviin en saanu sitä selkeästi! Nyt kyllä lukenu rfsu:n testeistä niin pieni epäillys herää, että onko luotettavia! Rfsu:n testillä tein kyllå esikoisesta just ton alemman testin mukaisen ekan plussan! 👀 Ei auta kun odotella ja katsoa lähteekö vahvistumaan... 🤷🏼♀️
Tässä vielä yksi kuva, testiajan jälkeen. Testiviivan päälle tuli yhtäkkiä tuomoinen "märkä läikkä" Ei tuntunut ainakaan märältä koskiessa 😃
Tuun tänne uutena kyselemään!
Ollaan yritetty vähän yli vuosi, nyt eka kerta kun saan mihinkään testeihin mitään viivoja.
Kierto on ollut tässä vuoden sisään 24-30 päivää, Flo on ennustanut seuraavat kuukautiset alkavaksi tämän viikon keskiviikkona.
Tänään tuli tällaiset viivat, uskaltaako jo ihan vähän olla onnessaan näistä? Millon uskaltaisi tehdä digitestin?
Tokahaaveissa kirjoitti:
Tässä vielä yksi kuva, testiajan jälkeen. Testiviivan päälle tuli yhtäkkiä tuomoinen "märkä läikkä" Ei tuntunut ainakaan märältä koskiessa 😃
Kyllä mä nään tässä myös ja kun ottaa huomioon että haaleet haamut ei näy kunnolla kamerassa niin 🤷🏼♀️
Johtuuko sit rfsu:sta vai mitä ihmettä. Ite testaan huomenna aamusta jollain eri merkin testillä. Omani näin niin selkeesti tänään, että....,
Käyttäjä38687 kirjoitti:
Tuun tänne uutena kyselemään!
Ollaan yritetty vähän yli vuosi, nyt eka kerta kun saan mihinkään testeihin mitään viivoja.
Kierto on ollut tässä vuoden sisään 24-30 päivää, Flo on ennustanut seuraavat kuukautiset alkavaksi tämän viikon keskiviikkona.
Tänään tuli tällaiset viivat, uskaltaako jo ihan vähän olla onnessaan näistä? Millon uskaltaisi tehdä digitestin?
Ainiin, tänään on siis kp25!
pikkutähti kirjoitti:
Tokahaaveissa kirjoitti:
Kyllä mä nään tässä myös ja kun ottaa huomioon että haaleet haamut ei näy kunnolla kamerassa niin 🤷🏼♀️
Johtuuko sit rfsu:sta vai mitä ihmettä. Ite testaan huomenna aamusta jollain eri merkin testillä. Omani näin niin selkeesti tänään, että....,
Näen myös sinun testissä todella haalean viivan, jossa myös väriä! Luulen, että minulla viivanpaikka kun oli ihan harmaa ja tuli vasta testiin noin 30 min päästä... Kävin hakemassa juuri 2kpl samaa testiä.
Käyttäjä38687: Kyllä tuo on minusta jo plussa kun punertaakin noin! Ja vaikka rfsu varhainen antaa viivanpaikkoja niin tuo on kyllä minusta jo plussa ja tuo pregcheckissä näkyvä viivakin punertaa. Kerro jatkoista kun teet lisää testejä! Toivotaan parasta 🙏
Tokahaaveissa: Selvästi jotai näkyy! Toivotaan että vahvistuu! Päivittele!
Pikkutähti: Kyllä näen jotain! Kerro vahvistuuko! :)
Jenspanen: Haamuilua on!! Miten kävi testasitko uusiks? 😊
Lapintytär: On kyllä aika tumma tuo ovulaatiotesti mutta mullakin oli melkein plussa menkkojen aikana. En tiiä miks. Mulla nyt menossa kp13/31 ja tikuttelen nyt ovista. Mulla ovulaatio yleensä siinä kp16-18 tienoilla. Aika myöhään siis. Mulla on hyvä olo tästä kierrosta ja toivon että nyt tärppäisi. Yritystä takana 6kk. Käyn akupunktiossa migreenin takia niin päätimpä nyt että testataanpas sitä tähän hedelmällisyyteenkin kun jotkut sanoo että voisi auttaa. Olen keskiviikkona menossa toisen kerran :) ikävää kyllä se neulojen tökkiminen alavatsaan 😁
Ainiin ja tsemppiä kaikille ❤️ Kyllä me vauva pian saadaan!
Tämän aamun testi. Eilen ei tuon lasin läpi hahmottanut yhtään mitään, mutta nyt minusta hahmottaa tooosi haalean, liekö sitten se viivanpaikka. 5min sisällä tuli tuo. Menkkoja ei näy, tänään kp39. Alla kuva avattuna 5-10min testin tekemisestä. Lääkäriin otettu yhteys nivus- ja alavatsakivuista!
Tokahaaveissa. Kyllähän tuossa selvä viiva on! Olisin silti tuon testin kanssa varovainen kun näyttää tosi vahvoja ja vielä värillisiäkin viivanpaikkoja. Kannattaa testata vielä jollain muullakin testillä. Päivittele kun teet testejä! :)
Mä tilasin raskauskeijusta niitä herkkiä puikkotestejä. Onko kokemusta niistä? Onko luotettavia? Olisi kiva tietää :)
Ansku23 kirjoitti:
Tokahaaveissa. Kyllähän tuossa selvä viiva on! Olisin silti tuon testin kanssa varovainen kun näyttää tosi vahvoja ja vielä värillisiäkin viivanpaikkoja. Kannattaa testata vielä jollain muullakin testillä. Päivittele kun teet testejä! :)
Mä tilasin raskauskeijusta niitä herkkiä puikkotestejä. Onko kokemusta niistä? Onko luotettavia? Olisi kiva tietää :)
Niinkö? :') Kaikki innostuksen rippeet jo hälveni itseltä enkä ostanut edes testiä tänään, toisella palstalla tuli paljon myös sellaisia viestejä että ihan negatiivinen on, itsellä kun on viivalasit tiukasti nyt päässä... Epätoivoinen olo. Myös testien pitäisi näyttää selvää plussaa jo tällä hetkellä, päivälleen tarkkaa en osaa sanoa, mutta flon mukaan ovis olisi ollut 17.3 (en tikuttanut viime kuussa) ja nyt tosiaan menossa jo n. kp39...
Täällä mulla myös lämmöt ollu 2 päivää koholla, eilen 37,2 ja äsken mitattuna 37,1. Normaalisti 36 kieppeillä. Väsymystä, mielialaheittelyä ollut jo monta päivää. Hikoilua ja samalla kylmä päivisin, illalla hikoilua kun rauhottuu sänkyyn. Valkovuotoa tänään tullut reippaasti, luulin nyt illasta hetken, että menkat alkoi, mutta vetistä, vähän maitomaista valkovuotoa oli paljolti. Aikaisemmin valkovuotojen jälkeen alkanut kyllä menkat. Toinen tissi myös hieman kipeä painellessa tai sitten jo kuvittelen :'D Sitäkin tosin ollut joskus ennen menkkoja
Tokahaaveissa: Kyllä tuossa varmasti viiva on. Siitä olen varma. Mutta sanoisin että testaa jollain muulla! Koska nuo on vähän kyseenalaisia. Luulisi tosiaan että näkyisi jo testissä, mutta toisaalta onhan tuo tosi yksilöllistä. Toiset saavat plussan testiin paljon myöhemmin. Kannattaa varmaan kysyä jos pääsisi labraan niin varmistuisi :) Inhottavaa tuo epävarmuus! Pidän kovasti peukkuja sulle 🙏❤️
Mites kaikilla menee? :) Lapintytär mikä tilanne? :)