Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Eugenie kirjoitti:
Tänään ois dpo11 ja kolmatta kuukautta peräkkäin näyttää (haaleaa) plussaa. Edellinen kemiallinen raskaus päättyi rv 4+6 12/21 ja sitä edellinen rv 6 11/21. Jos tämä tästä vahvistuisi ja saisi syyskuun lapsen syliin asti ❤️
Ainakin testi on täällä vahvistunut tosi hyvin, kyseessä siis Rfsu 25 herkkyydellä testi! Jospa nyt ❤️
Onnea Eugenie! ❤️
Mama5, ei mun silmään ainakaan noista kuvista erotu mitään 🧐
Mitä tästä nyt pitäisi tulkita? Dpo 12. Clearbluen utravarhainen testi. Kesti ainakin 20 min ennenkuin tuo puolikas viiva ilmeistyi, oli jo testi lentämässä roskiin. Edellisessä kierrossa ollut kemiallinen raskaus ja silloinkin tuntui että meni aina 15-30 min ennenkuin viivoja näkyi näissä Clearbluen testeissä.
Käyttäjä41232 kirjoitti:
Mitä tästä nyt pitäisi tulkita? Dpo 12. Clearbluen utravarhainen testi. Kesti ainakin 20 min ennenkuin tuo puolikas viiva ilmeistyi, oli jo testi lentämässä roskiin. Edellisessä kierrossa ollut kemiallinen raskaus ja silloinkin tuntui että meni aina 15-30 min ennenkuin viivoja näkyi näissä Clearbluen testeissä.
Nää CB:t kannattaa heittää suoraan roskiin testiajan jälkeen, tekevät selkeitä plussia kun niitä tulkitsee jälkikäteen. En itse ostais näitä lainkaan, aivan törkeitä värillisiä haamuja antavat. Tässäkin ketjussa monta esimerkkiä.
Voiko tämä olla haamu?
Minulla oli kuukautiset 15.1-20.1. (ainakin niiksi luulin) Vuoto oli normaalia niukempaa eikä kipuja oikeastaan ollut.
Tänään tein ihan mielenkiinnosta ovulaatiotestin lisäksi raskaustestin joka näyttää tältä.
Dpo 8 ... Viivanpaikka? Haamujen haamu?
Ylin eilen illalla, keskimmäinen tänään aamulla ja alin tänään illalla😕 minulla oli ilmeisesti kuukautiset 15.1-20.1. Ne kyllä oli normaalia niukemmat, eikä ollut kipuja ja vuoto oli enemmän ruskeaa kuin punaista.
Mistä tämmöinen voi johtua?
Viiva vaan vahvistuu… kuvaan vaikea vangita toista viivaa mut näkeekö kukaan tässä mitään?
Kumpaankohan kallistun, haamuun vai viivan paikkaan? Kierto ollut ihan sekaisin niin en osaa edes arvioida millon seuraavat kuukautiset alkaisivat. Testi siis tehty eilen iltapäivällä.
Ööh onkohan jotenkin viallinen testi kun tuolla tavalla keskelle jäi punaisempaa. Itse asiassa testiajan alussa oli isompi punainen alue joka peitti melkein koko testi-ikkunan, ei oo ikinä ennen käynyt niin.. tämä siis rfsu:n herkkä. Tänään dpo 9.
Norppa88: Nuo rfsun testit on tosi huonoja, antaa muutenkin helposti vääriä positiivisia, suosittelen tekemään toisen merkin testin😬
Mitä mieltä raati on? Viivanpaikka? Menkkojen alkuun 3pv.
Nämä RFSUn punaiset testit aiheuttaa kyllä niin paljon päänvaivaa moneelle... nyt on sit mun vuoro🙄 Tämmönen testi tänään 👆
Taustat: Emme yritä toista lasta eli kondomi käytössä. Menkat oli kuitenkin myöhässä joten tein varmuuden vuoksi testin minkä oli nega. Seuraava päivä alkoi sit menkat ja nyt on kolmas päivä menossa. Koska on ollut paljon oudollisia merkkejä (epätavalliset menkat, kipuja, oma ja kissojen käyttäytyminen jne) tein sit tänään toinen testi kun oli vielä yks ylimääräinen. Viiva on punainen todellisuudessa ja ainoa kerta kun testi on näyttänyt tältä niin olin raskaana.. Pitäiskö nyt laittaa rahaa digitaaliseen testiin vai onko kemiaaallinen tai sitten vaan haamu/viivanpaikkaa kun me kaikki tiedämme että nämä testit eivät ole niin luotettvia..
Mites tää? Tänään dpo 10 ja otettu päiväpissasta
Tilannepäivitystä, dpo 11 tänään, ei oo tainnu viiva vielä vahvistua..
Koitin äsken kommentoida pitkän romaanin mut tää jotenkin jumitti vissiin 😐. Noh uusi yritys:
Olen aiemmin kesällä laittanut kuvan testistä, jossa pieni viiva näkyi mutta siitä ei raskaus alkanut.
Tällaista täällä kuitenkin tällä viikolla, kiertopäivä 28 (27-33). Testiin 1. Jälki keskiviikkona ja tokavika on tehty päiväpissasta lyhyellä rakkoajalla. Kuvat siis siten, että alin on tältä päivältä.
Vaikea tätä on uskoa, toissapäivänä sain kyllä digitestiin 1-2 viikkoa🥺. Nyt olisi kai sitten 4+0 jos tämä paikkaansa pitää. Menkkamaiset miedot jomotukset jotenkin pelottavat vaikka ovatkin ilmeisesti normaaleja tässä vaiheessa🤔.
Tämän ryhmän lukeminen on ollut suuri tuki 😍 kiitos siitä jokaiselle osalliselle.
Voiko tää olla haamu? Valolla katsottuna näyttää, että ylhäällä olis joku väriläiskä.. ei siis tasapaksu viiva mitä muut haamut, joista oon nähny täällä kuvia 🧐
Sterilisaatio tehty pari vuotta sitten. Nyt oireita kuitenkin niin paljon että oli pakko tehdä hätäisenä testi ennen menkkojen alkua. Haamu?