Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2101/3051 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko testata tuo ovulaatiotesti-teoria nyt kun on raskaana, ei ainakaan minulla näköjään toimi raskaustestinä. Nyt meneillään 7+5 ja ainakin 24.1 kohdussa ollut todistetusti jotain elävää varhaisultrassa joten HCG:tä pitäisi olla eikä silti anna kahta viivaa. Ei ole kotona yhtäkään raskaustestiä enää jäljellä jonka voisi tehdä verrokiksi 😅

Mutta yritän vain siis sanoa, että negatiivisesta ovulaatiotestistä ei kannata vielä masentua ja heittää kirvestä kaivoon!

2102/3051 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Oli pakko testata tuo ovulaatiotesti-teoria nyt kun on raskaana, ei ainakaan minulla näköjään toimi raskaustestinä. Nyt meneillään 7+5 ja ainakin 24.1 kohdussa ollut todistetusti jotain elävää varhaisultrassa joten HCG:tä pitäisi olla eikä silti anna kahta viivaa. Ei ole kotona yhtäkään raskaustestiä enää jäljellä jonka voisi tehdä verrokiksi 😅

Mutta yritän vain siis sanoa, että negatiivisesta ovulaatiotestistä ei kannata vielä masentua ja heittää kirvestä kaivoon!

Tänään juuri jostain luin että kuulemma jos on hcg hormonia liikaa niin jopa raskaustestit voi näyttää negatiivista 😅 en kyllä itse vielä aijo toivoa heittää vaikka noi kaikki testit ei hyvältä näytäkään 😬 tässä kierrossa oli tosi vahva usko plussaan 🤔 tossa päivällä kun hermo sitten meni jatkuviin negatiivisiin niin kyselin jo lapsettomuushoidoista 😬 jaksa enää tätä ihmettelyä (pms.llä saattaa olla jotain tekemistä myös kiukun kanssa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2103/3051 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22896 kirjoitti:

Käyttäjä22896 kirjoitti:

Mitä mieltä tästä? Onko haamu vai viivanpaikka?

Tämä tuli eilen, tänään en testannut. Jos huomenna vahvempi niin kai se on uskottava!

😍

2104/3051 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc ei oikein lähde vahvistumaan ainakaan mitenkään radikaalisti. Voikohan tämä enteillä kemiallista raskautta tai keskenmenoa? Testit otettu aikavälillä dpo 10-15 tai 10-16. Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna. Jostain luin että pc:t ovat viime aikoina näyttäneet haaleampaa viivaa eikä yhtä helposti leffaviivaa kuten aiemmin.

2105/3051 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumotellaan vahvistuuko🙈

Vierailija
2106/3051 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko haamuviiva vai nega?

2107/3051 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tätä testiä pitäisi tulkita 😅🧐

2108/3051 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amski kirjoitti:

Miten ihmeessä tätä testiä pitäisi tulkita 😅🧐

Mulle on käyny muutaman kerran pc:n testien kanssa tolleen, ei tarkoita mitään 🙄 sitä väriainetta on lähteny liikkeelle vielä testiajan jälkeen, mutta testi on kuivunut ja väriaine jämähtäny sitten siihen keskelle. Kannattaa tehdä uusi testi!

2109/3051 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, uusi kierto uusi mahdollisuus.

Tämän enempää tähän kiertoon panostamatta, eilen tällainen ilmestyi testiin. Kierto todella epäsäännöllinen ja tämän vuoksi on aika varattuna mahdollisen pcos-epäilyn vuoksi..

Joten, onko tässä mahiksia että olisi positiivisia uutisia? Ylempi toissapäivältä ja alempi eilisillalta ilman mitään pidempää pidätystä.

Jänskättää!🤩

2110/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mentiin uuteen kiertoon viimeksi. Otin nyt ekaa kertaa elämässäni tän ovulaatiotestihomman kiertoon mukaan ihan mielenkiinnosta. Nyt oonki ihan äimänä kun testi näyttää kahta viivaa jo tälleen kp 9?! Voiko olla, mulla siis kierto yleensä säännöllinen mutta viimeisen vuoden aikana heitellyt kuitenkin ollen 26-32 päivää.

Onko tää ovistesti nyt positiivinen oikeesti? Aion toki testata nyt läpi tän kierron keskivaiheen mielenkiinnosta mut silti en odottanut todellakaan ovista heti kättelyssä kierron alkuun, vaikka koin kyllä ovismaisia kovia kipuja jo toissapäivänä illasta hetkellisesti..

2111/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epi, ovulaatiotesteissä näkyy aika herkästi toinen viiva kun LH lähtee nousuun. Positiivinen se on vasta kun viivat ovat melkolailla yhtä tummat, kuvassasi testiviiva on huomattavasti haaleampi kuin kontrolliviiva niin sanoisin että tuo ei ole vielä positiivinen. Jatka testailua niin eiköhän lähde tummumaan ja ole positiivinen lähipäivinä 😊

Itse olin huono/epävarma arvioimaan koska viiva on ”tarpeeksi” tumma, joten kun testiviiva alkoi tummua niin tein ohessa myös digitaalisia ovulaatiotestejä kun ne ilmoittavat asian selvästi kyllä tai ei 😅

2112/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako rfsu testi helpostikin tälläisiä viivanpaikkoja tms? 🤔🤔

2113/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehty tämä pahamaineinen rfsu kun ei lähikauppa muuta myynyt. En itse ainakaan uskoisi positiiviseksi, mikä olette mieltä? Mikä testi olisi sellainen oikeasti hyvä millä saisi varmistettua asian. 🤔

2114/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa tästä mitään? Omaan silmään vaaleanpunertava, tehty parin tunnin pidätyksellä.

2115/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainaki tuo ylempi oli viivanpaikka aika selkeä sellainen kylläkin. Apteekin oma tehty muutaman tunnin pidätyksellä ja se näyttää tältä.

2116/3051 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumyy98 kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa tästä mitään? Omaan silmään vaaleanpunertava, tehty parin tunnin pidätyksellä.

Kannattaa tehdä toisen merkkinen testi. Itsellä tuo aikaisemman viestin rfsu näytti viivan paikkaa ja myöhemmin apteekin oma oli nega.

2117/3051 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tein aamupissasta apteekin oman.. tänään pitäs flon mukaan menkat alkaa, mut ei oo ainakaa vielä kuulunu, eikä mikään enteile niitä. Turhauttaa, kun negaks tää varmaankin jää, mut menkat ei vaan ala..

2118/3051 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne menkat ois pitäny alkaa eilen mutta ei näy. Apteekin omaan tänäänkin piirtyi just ja just silmin nähtävä viiva, ei yhtään vahvistunut eli enköhän ala vaan odottaa menkkoja alkavaksi pian.

2119/3051 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuvan tämän päiviäisestä (ei aamupissasta) ei taida kuvassa edes näkyä

2120/3051 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu95 kirjoitti:

Täällä sama tilanne menkat ois pitäny alkaa eilen mutta ei näy. Apteekin omaan tänäänkin piirtyi just ja just silmin nähtävä viiva, ei yhtään vahvistunut eli enköhän ala vaan odottaa menkkoja alkavaksi pian.

Ikävä kuulla, et sulla sama homma.. :/ tsemppiä paljon ja parempaa onnea ens kiertoon!