Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2041/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

-H- kirjoitti:

Oiskohan tässä kuvan laatu parempi

Vähän huono laatu, mut näen jonkinlaisen viivanpaikan, tosin väriä en? Nää rfsu10 testit ei oo luotettavia mun mielestä kun ne ei näytä välttämättä mitään vaikka muut näyttää vaikka on herkempiä, tai sit näyttää "liikaa". Mulla oli joskus kauan sitten tosi selvä plussa tällä, mieskin näki ja lasin läpi näkyi hyvin, saman aamun verikokeessa hcg 2!

Sitä mäkin vähän pohdin, taidan jatkossa satsata parempiin testeihin. Mullakin aikaisemmat negat muilla testeillä ollut kirkkaan valkoisia ja puhtaita, tää oli hämmentävä

2042/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ois dpo11 ja kolmatta kuukautta peräkkäin näyttää (haaleaa) plussaa. Edellinen kemiallinen raskaus päättyi rv 4+6 12/21 ja sitä edellinen rv 6 11/21. Jos tämä tästä vahvistuisi ja saisi syyskuun lapsen syliin asti ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2043/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Hei ladyt!

H-kiitos kysymästä, tänä aamuna tein pc haamun ja rfsu10 hetken haamu joka haihtui. Ja, yllätten vuoto alkoi aamun aikana päivän etuajassa kp 24/25 😪 En muista kertaa et ois etuajassa alkanu, mulla on niin tarkka kierto. Tissit on kipeet mut muuten kaikki jo viikon olleet raskauoireet tiessään. Ankeeta.....Kerkesin jo innostua..!

Käyttäjä40906- Se on ihan järkevää! Oli eka pc haamu mikä tähän kiertoon tuli.

Mun verikokeella varmistettu kemiallinen/varhainen km sai aikaan juuri tuollaisia viivoja kun sulla, eivät vahvistuneet kunnolla.

Ja tossakin on selvästi havaittu hcg:ta virtsassa, ei noi pc:t noin selkeitä viivoja anna.

Voihan se raskaus olla vielä mahdollinen ja jos ei, niin tosi hyvä asia, että munasolu ylipäätään on hedelmöittynyt ja yritti kiinnittyä.❤️

Kauan yritystä takana?

2044/3051 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos käyttäjä 40905 ❤️ Onhan tää hemmetin masentavaa ja turhauttaa aina kun jotain tapahtuu mut sit jää alkutekijöihinsä. Ei olla varsinaisesti aloitettu yrittään eikä siks oo tutkittu mitään, mut ollaan oltu jo viime keväästä ilman ehkäisyä kun ei oo löytynyt sopivaa, yleensä keskeytetyllä. Et jos tulee niin ei oo katastrofi mut kun ite on ikuinen kuumeilija ja himotestaaja niin joka kierrossa saa aina piinailla. On ehtinyt sen jälkeen olla useammasta kierrosta kemiallinen et on kerinny jo saada digi plussanki💔😪

Tästä kierrosta en haaveile enää mitään, vuoto niin runsas ja hyytymäinen et kaikki tuli sieltä kyllä.

2045/3051 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenie kirjoitti:

Tänään ois dpo11 ja kolmatta kuukautta peräkkäin näyttää (haaleaa) plussaa. Edellinen kemiallinen raskaus päättyi rv 4+6 12/21 ja sitä edellinen rv 6 11/21. Jos tämä tästä vahvistuisi ja saisi syyskuun lapsen syliin asti ❤️

Eugenie toivottavasti vahvistuu siitä 🌺!

2046/3051 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Kiitos käyttäjä 40905 ❤️ Onhan tää hemmetin masentavaa ja turhauttaa aina kun jotain tapahtuu mut sit jää alkutekijöihinsä. Ei olla varsinaisesti aloitettu yrittään eikä siks oo tutkittu mitään, mut ollaan oltu jo viime keväästä ilman ehkäisyä kun ei oo löytynyt sopivaa, yleensä keskeytetyllä. Et jos tulee niin ei oo katastrofi mut kun ite on ikuinen kuumeilija ja himotestaaja niin joka kierrossa saa aina piinailla. On ehtinyt sen jälkeen olla useammasta kierrosta kemiallinen et on kerinny jo saada digi plussanki💔😪

Tästä kierrosta en haaveile enää mitään, vuoto niin runsas ja hyytymäinen et kaikki tuli sieltä kyllä.

Mulla oli kemiallisia pitkin vuotta, olin tulla hulluksi.

Meiltä ei löytynyt kummastakaan mitään vikaa, mutta estrogeni- ja progesteronilisällä ivf:n avulla onnistuttiin kahden vuoden jälkeen kolmannella siirrolla, aiemmasta lääkkeettomästä tuoresiirrosta tuli kemiallinen, toisesta puhdas nega.

Hakeuduttiin alkujaan lapsettomuushoitoihin, kun oli yli vuosi aktiivista yritystä ja kaksi vuotta ilman ehkäisyä.

Musta tuntui aina, että ongelma oli kiinnittymisessä, kun haamuplussia kuitenkin tuli. Ja niinhän se olikin!

Kolmannen siirron jälkeen aina testipäivään asti siis sain hormonilisää, ja heti tärppäsi. Estrogeeni-ja progelisää jatkettiin rv 10 saakka.

Nyt on jo laskettu aika käsillä.

Joten jos teilläkin yritystä jo tovi, käy ihmeessä hedelmällisyyskatsauksessa ja amh-arvojen mittauksessa, yksityisellä maksaa alle 200e. Saat selville mm. munasolureservisi yms. tärkeät arvot.

2047/3051 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uskaltaisitte luottaa tähän pc testiin 😊?

2048/3051 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906 kirjoitti:

DaisyDay kirjoitti:

Mulla oli kemiallisia pitkin vuotta, olin tulla hulluksi.

Meiltä ei löytynyt kummastakaan mitään vikaa, mutta estrogeni- ja progesteronilisällä ivf:n avulla onnistuttiin kahden vuoden jälkeen kolmannella siirrolla, aiemmasta lääkkeettomästä tuoresiirrosta tuli kemiallinen, toisesta puhdas nega.

Hakeuduttiin alkujaan lapsettomuushoitoihin, kun oli yli vuosi aktiivista yritystä ja kaksi vuotta ilman ehkäisyä.

Musta tuntui aina, että ongelma oli kiinnittymisessä, kun haamuplussia kuitenkin tuli. Ja niinhän se olikin!

Kolmannen siirron jälkeen aina testipäivään asti siis sain hormonilisää, ja heti tärppäsi. Estrogeeni-ja progelisää jatkettiin rv 10 saakka.

Nyt on jo laskettu aika käsillä.

Joten jos teilläkin yritystä jo tovi, käy ihmeessä hedelmällisyyskatsauksessa ja amh-arvojen mittauksessa, yksityisellä maksaa alle 200e. Saat selville mm. munasolureservisi yms. tärkeät arvot.

Hei Käyttäjä40906 kiitos kokemuksista, kyllä tässä on itsekkin meinannut aivan hulluksi tulla sen verran monta ollut. Musta tuntuu myös et on sama ongelma, sen verran monta on ollut ja aina tyssää tuossa kiinnittymisvaiheessa. Mut on tutkittu ultralla mutta mitään vikaa ei siinä löytynyt.

Paljon onnea raskaudesta ja hienoa että saitte avun! En tiennytkään että se käy noin helposti, oon yrittänyt omahoidolla ratkoa tätä mut kaikki mitä pystyy itse tekeen niin on nyt jo tehty. Että kiitos vinkistä ☺️

2049/3051 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättyyppi kirjoitti:

Kuinka uskaltaisitte luottaa tähän pc testiin 😊?

Onnea plussasta kevättyyppi! 🌺

2050/3051 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰

Tänään kuitenkin iski pelko. Digi näytti "ei raskaana". Ja muut testit negaa, ainoastaan nämä pc testit näin selviä. 😵‍💫😵‍💫

Mitä ajatuksia?

2051/3051 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättyyppi, kuulostaa tosi erikoiselta, ehkä kannattaa odottaa pari päivää ja testata uusiksi? Mutta silti outoa jos PC tulee noin selvät viivat ja muihin ei yhtään mitään.. digitkin ovat kuitenkin aika herkkiä 🤨

2052/3051 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, piti ihan tätä varten rekisteröityä tänne, kun yksikseen tulee hulluksi testejä tiiraillessa. Mitä mieltä olette tästä testistä?

2053/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tein Rfsu:n raskaustestin "nopea ja helppo" 4 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Ohjeiden mukaan pitäisi tehdä vasta kun menkkojen pitäisi alkaa. Olen näkevinäni tässä hyvin heikon viivan. Tuli 5 minuutin sisään. Näenkö omiani?

2054/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41441 kirjoitti:

Hei, piti ihan tätä varten rekisteröityä tänne, kun yksikseen tulee hulluksi testejä tiiraillessa. Mitä mieltä olette tästä testistä?

Tää näyttää vielä märältä, punaista on reunoillakin. Onko miten kaua testaamisesta kuvattu? Ite sain näihin samanlaisen joskus testiajan sisällä, mutta viiva haihtui siinä vaiheessa kun tulos oli virallisesti luettavissa.

2055/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmejakumma kirjoitti:

Hei,

tein Rfsu:n raskaustestin "nopea ja helppo" 4 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Ohjeiden mukaan pitäisi tehdä vasta kun menkkojen pitäisi alkaa. Olen näkevinäni tässä hyvin heikon viivan. Tuli 5 minuutin sisään. Näenkö omiani?

4 päivää ennen menkkoja tuo voi kääntyä vielä kumpaan suuntaan vaan, väriä ei näy, joten viivanpaikka voi olla. Tsekkaa vaikka joka aamu ennen menkkoja jos et malta odottaa, kyllä sen pitäs näkyä sitten menkkapäivänä jo selkeemmin,

2056/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiitos kommentista, näinhän se on. Malttamattomana tein tämän keskellä päivää vielä. Ehkä kokeilen tosiaan huomenna uudestaan ja vaikka herkemmällä testillä.

2057/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pc tänään nega. 😭😭

2058/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättyyppi kirjoitti:

Onko mahis et testasit ton pc-plussan oviksen aikaan? Mulla meinaan rfsu varhainen näytti positiivista kun satuin testaamaan just oviksen aikana. Muut testit näytti negaa ja myös seuraavan aamun rfsu.

Lääkäri vahvisti, että kun oikeeseen aikaan testaa, liuskatestit näyttää positiivista oviksen hetkellä.

2059/3051 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Kevättyyppi kirjoitti:

Onko mahis et testasit ton pc-plussan oviksen aikaan? Mulla meinaan rfsu varhainen näytti positiivista kun satuin testaamaan just oviksen aikana. Muut testit näytti negaa ja myös seuraavan aamun rfsu.

Lääkäri vahvisti, että kun oikeeseen aikaan testaa, liuskatestit näyttää positiivista oviksen hetkellä.

Ei kyllä oo, ainakaan mun tietääkseni😆

2060/3051 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu, viivanpaikka, nega?