Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2021/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! Oon seuraillut ketjua ja ajattelin viimein itsekkin kommentoida, mielipiteitä miltä tää teistä näyttää? RFSU 25 eilen haalea haalea haamu, tänään aamupäivällä tämmöinen. Nyt dpo10.Tein sen virheen näytin miehelle, sanoi eikai tuo voi olla plussa... 🙄😁

2022/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisään tänään ei tullut juuri mitään rfsu25, eilen oli tän näköinen. On niin inhottavia kokemuksia kemiallisista että jännittää sairaana. Tosi kiva kun on aktiivinen ryhmä, kiitos paljon kaikki kokemuksistanne oon saanu paljon lohtua niistä ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2023/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay, mun silmään noissa ei kuvien perusteella näy mitään mutta haamujen haamuista onkin vaikea saada kuvaa vaikka livenä jotain näkyisikin 😅 Itse sain dpo10 herkkään 10IU testiin haamujen haamun, joten ehkä kannattaa noin varhaisilla päivillä kokeilla herkempää kuin 25IU testejä? Mitä tahansa muuta merkkiä kuin Onestep, tykkäsin itse eniten apteekin testistä ja Pregcheckin puikosta. Tsemppiä!

2024/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ehkä parempi kuva tuosta rfsu10!

Nounou oot ihan oikeassa on vaan niin huonoja kokemuksia tuosta rfsu10 niin halusin kokeilla tuota jos siinä jotain olis.. One stepia en oo kokeillu ikinä.

2025/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kuva jäi☺️

2026/3051 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä avattuna. Tuntuu vähän huononevan kuvan laatu kun laittaa tänne mut näkeekö muutki tässä haamun...??

2027/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Paljon onnea plussanneille! Oon seuraillut ketjua ja ajattelin viimein itsekkin kommentoida, mielipiteitä miltä tää teistä näyttää? RFSU 25 eilen haalea haalea haamu, tänään aamupäivällä tämmöinen. Nyt dpo10.Tein sen virheen näytin miehelle, sanoi eikai tuo voi olla plussa... 🙄😁

Mun mielestä tää on hyvin varhainen plussa, kaks vuotta katselin testejä ja erotan tässä paksun ”haamun”, ei viivanpaikkaa. Rikoitko muovikuoren katsoaksesi, onko viivassa yhtään punaista?

Mun eka oikea plussa näytti juurikin tuolta. Ja avattuna näkyy, selvä plussa.

2028/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna liittää kuvaa näköjään😡

2029/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Kyllä mä kuvan avatusta testistä nään ja haaleen haamulaisen myös 😊

2030/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-H- kirjoitti:

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Kyllä mä kuvan avatusta testistä nään ja haaleen haamulaisen myös 😊

Joo siis näemmä liittikin kuvan, mikä lie bugi aamulla. Tossa siis mun varhainen plus viime toukokuulta, laskettu aika ihan nyt päällä. Eli vastaa hyvin tuo DaisyDayn testikuva tota mun viivaa😇

2031/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Vielä lisään tänään ei tullut juuri mitään rfsu25, eilen oli tän näköinen. On niin inhottavia kokemuksia kemiallisista että jännittää sairaana. Tosi kiva kun on aktiivinen ryhmä, kiitos paljon kaikki kokemuksistanne oon saanu paljon lohtua niistä ❤️

Mä en saanut näihin ko. testeihin ikinä oikein mitään viivaa, edes sillon kun muut näytti selkeesti plussaa. Haamuja en edes yrittäis metsästää🙈

2032/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oli pakko liittyä tänne ja kysyä näkeekö muut tässä haaleaa viivaa vai onko omaa kuvitelmaa että siinä näkyy jotain 😩

2033/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906- Avasin kyllä, laitoin kuvankin on tuossa yllä ja musta oli aika selkeä avattuna ja väriäkin oli. Oon saanu myös niitä harmaita niin ei ollut sellainen😁 Mulla sama kokemus näistä, oon saanu samasta pissasta rfsu10 nega/haamujen haamu, rfsu25 harmaa viiva ja Clearblue digi +. CB:ssä vielä herkkyys 25iu. Et en tiedä mikä kaikki vaikuttaa näihin...

Haaveileva- näen haalean haamun, toivottavasti vahvistuu!

Oli aika kova pudotus kun tänään tehny 2 negaa/haamujen haamua tuolla samalla rfsu10, apteekin omaan tuli haamu/viivanpaikka joka hävis, niin haalea ettei edes kuvaa ois saanu😪😪Nyt dpo11, kp23/25.

2034/3051 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Käyttäjä40906- Avasin kyllä, laitoin kuvankin on tuossa yllä ja musta oli aika selkeä avattuna ja väriäkin oli. Oon saanu myös niitä harmaita niin ei ollut sellainen😁 Mulla sama kokemus näistä, oon saanu samasta pissasta rfsu10 nega/haamujen haamu, rfsu25 harmaa viiva ja Clearblue digi +. CB:ssä vielä herkkyys 25iu. Et en tiedä mikä kaikki vaikuttaa näihin...

Oli aika kova pudotus kun tänään tehny 2 negaa/haamujen haamua tuolla samalla rfsu10, apteekin omaan tuli haamu/viivanpaikka joka hävis, niin haalea ettei edes kuvaa ois saanu😪😪Nyt dpo11, kp23/25.

Joo mulla bugi aamulla tää saitti en saanut kuvia näkyviin. Mä tekisin sinuna vaan yhdellä testillä ja vertailisin niitä eri päivinä, Pregcheckin halpisliuskoja suosittelen, ne näytti mulla jo ennen RFSU varhain -testiä.

2035/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:n herkkä vissiin antaa herkästi viivanpaikkoja? Tehty illalla vajaa parin tunnin pidätyksellä (ei kauheesti pidempään voinu olla pissaamatta😅, ku nyt pissattanu lähes koko ajan)

Eilen aamusta rusehtava tuhrua, päivästä veriviiruista limaa ja illasta selkeästi pyyhittäessä verta, ei jatkunut siitä. Tänään DPO 11, huomenna taas testiä ellei täti ehdi ensin. Paleltaa vieläkin vietäväksi

2036/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-H- kirjoitti:

RFSU:n herkkä vissiin antaa herkästi viivanpaikkoja? Tehty illalla vajaa parin tunnin pidätyksellä (ei kauheesti pidempään voinu olla pissaamatta😅, ku nyt pissattanu lähes koko ajan)

Eilen aamusta rusehtava tuhrua, päivästä veriviiruista limaa ja illasta selkeästi pyyhittäessä verta, ei jatkunut siitä. Tänään DPO 11, huomenna taas testiä ellei täti ehdi ensin. Paleltaa vieläkin vietäväksi

Oho, olipa huonolaatuinen kuva 😅

2037/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tässä kuvan laatu parempi

2038/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaisyDay kirjoitti:

Mites sulla muuten nyt kävi?

2039/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ladyt!

H-kiitos kysymästä, tänä aamuna tein pc haamun ja rfsu10 hetken haamu joka haihtui. Ja, yllätten vuoto alkoi aamun aikana päivän etuajassa kp 24/25 😪 En muista kertaa et ois etuajassa alkanu, mulla on niin tarkka kierto. Tissit on kipeet mut muuten kaikki jo viikon olleet raskauoireet tiessään. Ankeeta.....Kerkesin jo innostua..!

Käyttäjä40906- Se on ihan järkevää! Oli eka pc haamu mikä tähän kiertoon tuli.

2040/3051 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-H- kirjoitti:

Oiskohan tässä kuvan laatu parempi

Vähän huono laatu, mut näen jonkinlaisen viivanpaikan, tosin väriä en? Nää rfsu10 testit ei oo luotettavia mun mielestä kun ne ei näytä välttämättä mitään vaikka muut näyttää vaikka on herkempiä, tai sit näyttää "liikaa". Mulla oli joskus kauan sitten tosi selvä plussa tällä, mieskin näki ja lasin läpi näkyi hyvin, saman aamun verikokeessa hcg 2!