Olen Mensan jäsen, eli älykäs, miksi se ärsyttää sinua?
Kommentit (60)
Ei ärsytä. Kummastelen ehkä vain kaikkea kuppikuntaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä oikeastaan kiinnosta asia yhtään, saati ärsytä.
Sen verran kuitenkin kiinnosti, että päätit vastata.
T: Se älykäs
Mkä on mensa? Jos ei tiedä, niin ei voi olla edes kateellinen :/
Useimmat älykkäät eivät liity mensaan.
Miksi oletat kasvottomalta keskutelupalstalta ärsyyntyneisyyttä?
Ovat ilmeisesti laskeneet kriteerejä.
Lapsuudessani oli Mensan maksamakkaraa. Teetkö siitä keittoa?
Ei kyllä kummoista älykkyyttä osoita kirjoitella vauvapalstalle tuollaista aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että vastasin ei tarkoita että asia minua sen enempää kiinnostaisi, kyllähän sen nyt fiksu ihminen tajuaa.
So? Mun kakassa oli kokkareita.
Luulisi kaikkia kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että vastasin ei tarkoita että asia minua sen enempää kiinnostaisi, kyllähän sen nyt fiksu ihminen tajuaa.
Vielä jatkat kommentointia ja ketjun lukemista, vaikka asiahan ei sinua kiinnostanut yhtään. Aika ristiriitaista.
Mun miesystävä kävi mensan testeissä ja sai sellaisen tuloksen, että sai liittyä mensaan. Ei ärsyttänyt ollenkaan. Olin ylpeä hänestä ja hetken harkitsin pitäisikö minunkin käydä kokeilemassa onneani.
Jos olisin itse käynyt ja saanut hyvän tuloksen, niin tuskin olisin liittynyt jäseneksi. Ei nappaa tommoset jutut yhtään.
Wautsi ku nokkelaa. Miten muuten haluut pätee?
Sanotaanko näin että älykäs ei tekisi tällaisia avauksia.
Olen myös Mensan jäsen. Vm 76. Kukaan ei tunnista älykkyyttäni, päinvastoin. Olen kahden lapsen äiti, joista toinen erityislapsi. Säästän itseäni, joka toisaalta turhauttaa. Lapseni omaishoitajana minulla ei ole vaihtoehtoja.
Sinkkumiehen aloitus, älkää menkö provoon mukaan.
Ei minua yhtään ärsyttää, päinvastoin ihailen. Tai no, riippuu siitä mitä olet älykkyydelläsi tehnyt.
Ja se on myös hyvä muistaa että älykkyys ja viisaus ovat eri asioita eivätkä mitenkään välttämättä asu samassa päässä.
> Ja se on myös hyvä muistaa että älykkyys ja viisaus ovat eri asioita eivätkä mitenkään välttämättä asu samassa päässä.
Tää on joku typerysten oma motto, jota papukaijamaisesti toistelemalla ollaan niin henkeviä jotta.
Vierailija kirjoitti:
> Ja se on myös hyvä muistaa että älykkyys ja viisaus ovat eri asioita eivätkä mitenkään välttämättä asu samassa päässä.
Tää on joku typerysten oma motto, jota papukaijamaisesti toistelemalla ollaan niin henkeviä jotta.
Tuo jos mikä on aivan helkkarin totta.
Minua hävettäisi jos olisin älykäs ja olisin sen heittänyt hukkaan .
Ja näin kuitenkin monille käy.
Eletään niin että se aiheuttaa kärsimystä niin itselle kuin muillekin.