Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastaanottaja voi tietää puhelinnumeron jos se on salainen?

Vierailija
16.07.2018 |

Eihän ne silloin näe sitä omassa puhelimessa.
Kysyn koska usein törmää työpaikkojen perään soittaessa siihen että toinen osapuoli sanoo että numero jäi hänen puhelimeen ja lupaa soittaa takaisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen tarkoittaa sitä ettei tietoja saa tiedustelusta. Känny lähettää numeron jos se toiminto on laitettu päälle.Muuten vastaanottavassa päässä  lukee Tuntematon. Jos ei tiedä kenen numero on kyseessä, ei sitä saa fonectasta jos tietojen luovutus on kielletty.

Vierailija
2/6 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salainen tarkoittaa sitä ettei tietoja saa tiedustelusta. Känny lähettää numeron jos se toiminto on laitettu päälle.Muuten vastaanottavassa päässä  lukee Tuntematon. Jos ei tiedä kenen numero on kyseessä, ei sitä saa fonectasta jos tietojen luovutus on kielletty.

Joten jos vastaanottajan puhelimessa lukee vain Tuntematon eikä Fonectasta saa mitään tietoa niin miten hän voi tietää numeron?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne keinot löytyy, vaikka bluethootilla toimivan anaalitapin hakkerointiin. Maailman parhaat pankit eivät ole suojassa, joten sinäkään et ole.

Vierailija
4/6 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salainen numero, mutta se näkyy vastaanottajalle, halusin nimenomaan niin (paljon helpompaa hoitaa asioita ym). Jos haluat, ettei numerosi käy niin ole yhteydessä operaattoriisi.

Tekstiviesteissä näkyy aina lähettäjän numero, miten on muuten whatappissa?

Vierailija
5/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelimessa asetus jossa voi valita näkyykö numero vai ei. Edellisessä puhelimessa oli vaihtoehto, että numero näkyy niille kenen numero mulla oli tallennettu oman puhelimen muistiin.