Kyselkää 19.v likalta
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kumi vai paljas?
Pelkkiä e-pillereitä käytetään miehen kanssa. Tulevat halvemmaksi kuin kumit ja ei tarvitse kantaa aina mukana.
Mielipiteesi pojasta joka saa vapautuksen armeijasta? (Ahdistuneisuushäiriön takia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumi vai paljas?
Pelkkiä e-pillereitä käytetään miehen kanssa. Tulevat halvemmaksi kuin kumit ja ei tarvitse kantaa aina mukana.
Jos sulla on tylsää, niin miksi haluat olla tylsä?
Sinkkumies
Yhyy.. mieheni sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko pillua paljaalla 36-vuotiaalle? Olisin valmis maksamaan tonnin jos olet seksikäs.
Olen avoliitossa, joten en. Ja en ota seksistä rahaa, joten en.
Siis tonni puhtaana käteen? Ok ok!
Käytkö ravintoloissa syömässä miehesi kanssa? Mikä on suosikkisi?
Entä ulkomaat? Reissaatko paljon?
En ole prostitoitu. Ja käydään ehkä pari kertaa vuodessa, minä tykkään kokata kotona. Ulkomailla ei olla käyty, ei ole varaa. Norjaan haluaisin kyllä lähteä reissaamaan.
No mutta tonni on jo iso summa. Ei tavalliselle sellaista summaa maksaisikaan kukaan!
Maksullisia naisia löytää halvemmalla, jotka tekevät sitä työkseen.
Jos miehesi olisi paikalla ja huomioisi sinua elämässäsi, niin sinullahan ei olisi tylsää ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumi vai paljas?
Sinkkumies
Valehdellakko minun pitäisi? Vai haluatko leikkiä jotain roolileikkiä?
Voidaan vaikka kuvitella että puolisoni on nainen tai vaikka drag queen!
Oletko koskaan ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
-A kuppi (päässä)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
70 c
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumi vai paljas?
Sinkkumies
Valehdellakko minun pitäisi? Vai haluatko leikkiä jotain roolileikkiä?
Voidaan vaikka kuvitella että puolisoni on nainen tai vaikka drag queen!
Epävarmuutesi on hellyyttävää. Tai mitä ikinä se sitten onkaan ..
Sinkkumies
Missä iässä sut korkattiin ja monelleko olet antanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
70 c
Ja olet 167 cm pitkä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi pojasta joka saa vapautuksen armeijasta? (Ahdistuneisuushäiriön takia)
En oikeastaan mitään mieltä. Ahdistuneisuushäiriö on kyllä todella raskas sairaus. Todellakin pätevä syy saada vapautus. Hirveästi tsemppiä!
Mulla olis tuoretta kirveliä ja rakuunaa. Ne sopii hyvin munan päälle. Tykkäätkö enemmän aromisuolasta vai tavallisesta, jos vähän ripoittelen pintaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä sut korkattiin ja monelleko olet antanut?
14 vuotiaana ja viidelle. Yhtälaillahan mäkin olen siinä saanut tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
70 c
Ja olet 167 cm pitkä.
Sinkkumies
171cm oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis tuoretta kirveliä ja rakuunaa. Ne sopii hyvin munan päälle. Tykkäätkö enemmän aromisuolasta vai tavallisesta, jos vähän ripoittelen pintaan.
Sinkkumies
Syön munani yleensä hieman raakana ja tykkään herbamaresta päällä.
Rakastan miestä niin paljon, että olimme tyytyväisiä kahteen lapseen, poikaan ja tyttöön. 3 kuukautta sitten aloin huomata joitain outoja muutoksia hänestä. muutamaa viikkoa myöhemmin huomasin, että mieheni on näkemässä joku muu. Hän alkoi tulla kotiin myöhään töistä, hän tuskin välittää minusta tai lapsista enää, joskus mieheni sammuu ja ei edes tule kotiin muutaman päivän ajan. Tein kaikki voin korjata tämän ongelman, mutta mitään ei toiminut. Olin hyvin huolestunut ja tarvitsin apua. Luin Goko-tarinoita verkkosivuilla, jotka viittasivat siihen, että tohtori Goko voi auttaa ratkaisemaan siviilisäädyn ongelmat, palauttamaan rikkoutuneet suhteet ja niin edelleen. Joten otin yhteyttä häneen ja kerroin hänelle ongelmista. Hän vahvisti avioliitoni ja hän tarjoaa ratkaisun ongelmaan, nyt mieheni ja minä ovat taas yhdessä. kaikki toimii hyvänä avioliitoksella ja olen niin onnellinen, että tohtori Goko tuo mieheni takaisin menestyksekkäästi. jos sinulla on ongelmia kotona, terveydellän, avioliitossa / suhteessa ja lähetä sähköpostia hänelle Dr.gokosspiritualcaster@gmail.com voit antaa hänelle whatsapp-keskustelun +2348056398964
Rehellisesti? Musta ei ole lukemaan niin paljon ja opiskelemaan. Olen enemmän käsillä tekijä ihminen. Unelma olisi kyllä päästä kuvataide kouluun.