Kuinka usein te n. 55-65-vuotiaat naiset haluatte seksiä?
Kommentit (4)
Minulla on kausia, että en edes muista, että sellaista sanaa kuin seksi on olemassakaan. Mutta välillä, ehkä kerran-pari kuussa, tulee mieleen joku ihana mies, ja mielikuvitus alkaa jyllätä. Nuo miehet tietenkin ovat sellaisia, joita en oikeasti saisi. Eivät ole siis tuttaviani, työkavereitani tms. vaan julkisuudessa olevia tyyppejä. Olen naimisissa, mutta seksi oman miehen kanssa ei kiinnosta yhtään. Eikä mieheni onneksi ole myöskään minusta kiinnostunut siinä mielessä enää. Hän on kuitenkin paras ystäväni. Suoraan sanottuna, olen melko varma, että en enää ikinä tulen harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa. Mutta vilkas mielikuvitus ja keskisormihan riittävät vallan mainiosti pitämään terveenä ja tyytyväisenä. Olen 59-vuotias.
Pari kertaa viikossa haluan ja saankin. Kesällä vielä useammin kuin talvella jostain syystä. Sama on miehelläni. 50-luvulla syntyneitä ollaan. Minulla on kyllä estrogeenihormonihoito, se voi tehdä halukkaaksi.
Jos on kunnolla intohimoa niin joka päivä. Siipan kanssa 7-10 pv välein. Mieli tekisi enemmän.
n58v
Ei milloinkaan?