Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te n. 35-45-vuotiaat naiset haluatte seksiä?

Vierailija
16.07.2018 |

Jotenkin minulla on sellainen kuva, että tuon ikäisten naisten seksuaalisia haluja on voimakkaasti liioiteltu mediassa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalujen liioittelu on voimaannuttavaa; kun nainen puhuu kovista tyydyttämättömistä seksihaluista, se on impotenttien miesten huonouden osoitus.

Kun taas mies puhuu puutteestaan ja himosta, mies on tasoton luuseri, jonka geenit eivät kuulu jatkoon.

Vierailija
2/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa kolmena viikkona kuukaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, ei ikinä.

Vierailija
4/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan joka päivä tee mieli mutta 3-5krt viikossa kumminkin. Ikää 39v

Vierailija
5/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa en halunnut ikinä, uuden miehen kanssa 3xpv, vähintään.

N43

Vierailija
6/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta uskoakseni viikottain useamman kertaa. Mutta turha miettiä, koska tuli juuri 1v selibaattia täyteen, kiitos mieheni.

Vierailija
7/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa. Mitä paremmalla tuulella mies on, sen enemmän haluan. Välillä joka päivä, välillä jää tuohon 2-3 kertaan viikossa. Molempi ok, tilanteen mukaan. Hänen hyväntuulisuutensa on tosi seksikästä. On tosin mua n. 10 vuotta nuorempikin (itse 40v), ja suhde tuore, eli sänky natisee parin vuoden seurustelun jälkeenkin edelleen ihan aktiivisesti. 

Vierailija
8/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt viikossa. Joskus toteutuu, joskus ei...

Vierailija
9/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin pari vuotta nuorempi mieheni. Joinain viikkoina 5 kertaa, toisena 2-3 ja jonain viikkona en lainkaan.

Vierailija
10/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta oltu yhdessä. Tällä hetkellä on yksi viikko kuukaudessa, että haluttaa itseäni koko ajan. Sitten on kaksi vähän sellaista viikkoa, että ei niin paljoa haluja, mutta tulee sekstailtua ihan ok. Yksi viikko noin, että omat halut suht nollassa.

Yritän kyllä pitää miehen tyytyväisenä koko ajan, vaikka ei itse haluttaisikaan juuri silloin. Max tulee 3-4 päivän taukoja. 

Vierailija
11/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni kanssa en koskaan, rakastajani kanssa haluaisin monta kertaa päivässä.

Vierailija
12/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v nainen. Haluaisin päivittäin, mieheni haluaa vain 2 kertaa kuukaudessa. Joka päivä masturboin.

Vierailija
13/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 kertaa viikossa. 3-4 olisi ihanteellinen, mutta se on niin raskasta töiden yms takia. Mikään sellainen "pano" ei kiinnosta vaan, että kunnolla sitten.

42v

Vierailija
14/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni kanssa en koskaan, rakastajani kanssa haluaisin monta kertaa päivässä.

Miksi te palstaämmät suollatte näitä keksittyjä juttuja tänne? Vttu onko kaikki teidän kirjoittamanne vain keksittyä paskaa?

Vierailija
15/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te palstaämmät suollatte näitä keksittyjä juttuja tänne? Vttu onko kaikki teidän kirjoittamanne vain keksittyä paskaa?

Tunteisiiiiin.... sisimpääni matkustan!

Vierailija
16/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiiiiin.... sisimpääni matkustan!

Vastauksesta päätellen ymmärsit itsekin, että olin oikeassa. 😁

Vierailija
17/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen päivä, joskus useita kertoja päivässä kun oikein himottaa. Ikää mulla 37, mies 50v ja niin hiton seksikäs 😍

Vierailija
18/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu enemmän suhteesta kuin iästä. Välillä koko ajan, välillä harvemmin, riippuen millä tolalla ja kuinka tuore suhde on.

Vierailija
19/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne nyt kukaan kehtaa vastata, että kaksi kertaa vuodessa, vaikka se joidenkin kohdalla pitää paikkansa.

Vierailija
20/84 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan joka päivä tee mieli mutta 3-5krt viikossa kumminkin. Ikää 39v

Täsmälleen sama. Jaa, masturboin kyllä melkein päivittäin mutta miehen kanssa tekee mieli 3-5 kertaa. Paitsi menkkojen aikaan, runsaimmat kolme päivää pidän taukoa aina. Toki voin ottaa suihin silloin jos mies on kovin sen tarpeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän