Kuinka usein te n. 35-45-vuotiaat naiset haluatte seksiä?
Jotenkin minulla on sellainen kuva, että tuon ikäisten naisten seksuaalisia haluja on voimakkaasti liioiteltu mediassa.
Kommentit (84)
Jotain tapahtui siinä 35 vuoden iässä.
Aloin haluamaan seksiä ihan todella paljon. Nytkin jatkuvasti seksi mielessä, tälläkin hetkellä....siksi kai tänne neettiinkin eksyin. Minusta on tullut myös paljon itsevarmempi ja estottomampi.
Nyt on ikää 37v ja ei ole ainakaan helpottanut.
Olosuhteiden pakosta joudun usein tyytymään eroottisiin novelleihin ja omiin käsiin.
Kyllä minä haluan seksiä oman mieheni kanssa ihan joka päivä. Mieluiten haluaisin illalla ennen nukkumaanmenoa, mutta miestäni haluttaa aamuisin.
Nyt olen tottunut siihen, että normaalisti rakastelemme joka aamu. Joskus vain yhden kerran, mutta tyypillisesti mies panee minua aamulla 5-6 kertaa. Suuseksiä saan 2-3 krt viikossa, vaikka haluaisin suuseksiä vaikka joka päivä.
Annan seksiä miehelleni aina, kun mies haluaa minua. Laitamme makuuhuoneen oven lukkoon, jos lapset ovat kotona hereillä. Ikinä en ole vedonnut väsymykseen, päänsärkyyn tai kuukautisiin. Mies on pysynyt onnellisena ja hyvin tyydytettynä.
Haluan seksiä 5-7pv/viikossa, ei siis kertaa vaan päivänä. Ja saan tässä uudehkossa (vuoden kestäneessä) suhteessa ehkä 1-3x/viikossa...enkä ole lainkaan määrään tyytyväinen : ( Suhteen alussa harrastimme seksiä useammin, 2-5x/vko, mutta nyt määrät ovat jo vuoden suhteessa vähentyneet, joka huolestuttaa mua. Mies kyllä nauttii seksistä(mme) paljon, mutta ei ole läheskään niin seksuaalinen kuin minä ja hänelle varmaan riittäisi 1x/vko. Ei tunnu koskaan menevän yksiin parisuhteissa osapuolien halut : /
On normaalia. Itsekin mietin asiaa tuossa iässä tosi paljon ja fantasioin aiheesta.