Kuinka usein te n. 35-45-vuotiaat naiset haluatte seksiä?
Jotenkin minulla on sellainen kuva, että tuon ikäisten naisten seksuaalisia haluja on voimakkaasti liioiteltu mediassa.
Kommentit (84)
Viikko ennen ovulaatiota en muuta ajattelekaan. Muuten onkin sitten hiljaisempaa, kerran viikkoon tai harvemminkin riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta uskoakseni viikottain useamman kertaa. Mutta turha miettiä, koska tuli juuri 1v selibaattia täyteen, kiitos mieheni.
Aivan kuin minun kirjoittamani. tosin meillä on nyt 9kk selibaattia takana, kiitos miehen
Riippuu ihan siitä saako mies hilattua perseensä ylös tietokonetuolista ja keskityttyä johonkin muuhun kuin omiin tarpeisiinsa. Eli noin kaksi kertaa vuodessa paneskellaan ja lähtö on lähellä.
Setämieshän se siellä kyselee, että pääsee kohta taas vonkumaan 20-vuotisten perään...
Eli osa haluaa päivittäin, osa ei koskaan ja lopuilla halut on jotain siltä väliltä.
Olen useamman vuoden elänyt kaukosuhteessa, minun ja miehen välillä on n. 120 kilometriä ja yleensä vietetään viikonloput yhdessä ja arki erikseen. Viikonloppuisin seksiä on 1 - 3 kertaa päivässä ja arkena sitten ei ollenkaan. Sopii hyvin mulle, arkena sitten alkaa hiljakseen odottaa viikonloppua...
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni kanssa en koskaan, rakastajani kanssa haluaisin monta kertaa päivässä.
Ja yläpeukkua tulee.
Entäs jos mies kirjoittaisi näin? Olisi heti sika.
Monta kertaa päivässä. Onneksi mies on nuorempi ja jaksaa. Rakastan seksiä mieheni kanssa. N31
Päivittäin. Ikää minulla 38v.
(Takana seksitön avioliitto vanhemman miehen kanssa, silloin minua ei huvittanut koskaan. Nykyinen mies on minua 5v nuorempi ja homma vain toimii ja enemmänkin saisi olla minun puolestani.)
En halua ollenkaan, enkä sekstaile enää ollenkaan. Minusta nuorten juttu, sillon sitä pitää kokeilla. Minä en sitä tarvii mihinkään, yliarvostettua nuohoomista minusta koko touhu ja nuorena harrastin vain saadakseni miehiltä jotain "tykkäystä" osakseni, jos olin ihastunut johonkin vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Nuorenahan sitä kuvittelee että jos joku mies panee mua, niin sillon se varmaan tykkää musta, mutta eihän se niin mene.
Mutta siis joo, en koskaan.
43vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni kanssa en koskaan, rakastajani kanssa haluaisin monta kertaa päivässä.
Ja yläpeukkua tulee.
Entäs jos mies kirjoittaisi näin? Olisi heti sika.
Mä en kyllä yläpeukuta mitään himonussijaa, oli nainen tai mies.
Jotenkin outoa jos nainen haluaa nussia päivittäin, ei kovin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa päivässä. Onneksi mies on nuorempi ja jaksaa. Rakastan seksiä mieheni kanssa. N31
Itselläni ihan päinvastainen kokemus.
Nuori mies laukesi melkein heti. Nyt vanhempi joka kestää.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin seksin harrastamisen 30-vuotiaana, eli en harrasta sitä ollenkaan enää.
Ei ole mun juttu, en tykännyt seksistä koskaan, olin siis yhdynnöissä vain tullakseni äidiksi.
Eli kun se tarve oli täytetty, jätin seksin.N46
Miksihän jotkut alapeukuttivat tätä ^mun kommenttia. Seksihullujako loukkaa jos toiset ei pidä seksistä ollenkaan?Mä en kyllä ymmärrä miten se on keltään pois, jos mua ei joku panomies jynssää. Luulisi että olisitte mielissänne, enemmän panimiehiä teille.
N46
Oman miehen kanssa enää ehkä 2-3 krt viikossa. Parin vieraan miehen kanssa voisin olla joka päivä... Pitkässä avioliitossa vähän kyllästyy yhteen ja samaan, vaikka hän taitava onkin. Jos mies olisi huono, en kylläkään haluaisi häntä lainkaan. Vanhempana tulee laatutietoisemmaksi.
N48
Joka päivä, enemmän tai vähemmän, mutta haluan kuitenkin. Tosin olen 47 v. joten minulta ei kysytty.
Lopetin seksin harrastamisen 30-vuotiaana, eli en harrasta sitä ollenkaan enää.
Ei ole mun juttu, en tykännyt seksistä koskaan, olin siis yhdynnöissä vain tullakseni äidiksi.
Eli kun se tarve oli täytetty, jätin seksin.
N46