Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein kaverille tuparilahjaksi itse tekemääni vadelmahilloa ja sämpylöitä, minut haukuttiin jälkeen päin selän takana

Vierailija
16.07.2018 |

Olen opiskelija eikä ylimääräistä rahaa ole. Muutenkin ajattelin mitä itsestäni olisi mukava saada lahjaksi vastaavassa tilanteessa. Poimin vanhempien vadelmapenkistä vadelmat ja leivoin sämpylät, jotka olivat vielä annettaessa uunilämpöisiä. Kaveri kiitti nuivasti ja laittoi tuliaiset sivuun.

Kun olin myöhemmin tekemässä lähtöä niin kaveri meni parin muun kanssa tupakalle. Eivät ilmeisesti tajunneet että puhe kuuluu oven läpi. Kuulin kuinka sanoivat nimeni ja kuinka minusta sanottiin mm. "No en mä olettanutkaan että se olisi raaskinut rahaa siihen laittaa" " Voihan ne sämpylät vaikka puluille syöttää" ja nauroivat.

Luulin että 19-20-vuotiaat ihmiset eivät enää olisi noin lapsellisia ja ilkeitä. Luulin väärin.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö ja ihana lahja.❤ Älä ole tuollaisten keskenkasvuisten urpojen kanssa, ansaitset parempaa.

Vierailija
22/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa. Toivottavasti löydät parempia kavereita. Itse olen jo työelämässä, suht hyvällä palkalla mutta arvostaisin paljon enemmän tuollaista vaivannäköä ja olisin todella ilahtunut lahjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottahan tuo on: sinä et raaskinnut laittaa rahojasi toisen lahjaan ja toisaalta pulut kyllä syö sämpylät. Mikä ihmeen nillitys tämä nyt on? Itsekin ensin kerroit, että käytät rahasi muuhun kuin ilon tuottamiseen kavereille.

Vierailija
24/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan laittaa kaverillesi tekstarin, mielluumin SOITTAA, ja kysyä, että "mitäs pulut pitivät sämpylöistä" ja sano, että jos lokit ei huoli hilloa, heitä roskiin.

JA sanot, että kuulit pahat puheet, ja olet pahoillasi, että lahjasi tuotti pettymyksen. ( oikeasti tietty et ole pahoillasi, kaverisi on ihan idiootti..)

Ei kannata ehkä lähettää noin passiivisagressiivista viestiä, saattaa vaan joutua vielä enemmän naurunalaiseksi

Vierailija
25/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne.

Kuten joku jo mainitsikin, niin olisin ottanut tuliaiset mukaani ja poistunut.

Vierailija
26/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottahan tuo on: sinä et raaskinnut laittaa rahojasi toisen lahjaan ja toisaalta pulut kyllä syö sämpylät. Mikä ihmeen nillitys tämä nyt on? Itsekin ensin kerroit, että käytät rahasi muuhun kuin ilon tuottamiseen kavereille.

T. AP:n kaveri

Vierailija
27/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea lahjan olet valmistanut ja vienyt ystävällesi! Arvostan itse todella itsetehtyjä lahjoja, erityisesti ruokalahjat ovat kivoja. Vaihdamme aina juuri tuollaisia pieniä lahjoja ystävien kesken, vaikka olisi rahaa ostaa jotain hienompaakin. Mielestäni on kivaa joku pieni huomiointi kylään tullessa, vaikka sitten keräisi kukkia tienposkesta ja toisi ne. Tai voi tulla ihan tyhjin käsinkin, en pistä yhtään pahakseni sitäkään. Kyllä tuo ystäväsi käytös kertoo vain hänestä, toivottavasti löydät parempi ystäviä. Hyvää kesää sinulle! 

Vierailija
28/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä vielä + 30-vuotiainakin.

T. Se, joka haukuttiin lyttyyn kun vein tutun vauvakutsuille itse tehdyn pehmolelun

Oikeasti? Miksi se ei kelvannut?

Vierailija
29/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja oli todella hieno, vaikea kuvitella, että joku haukkuisi sitä (tai ylipäätään mitään lahjaa). Oletko varma, että noiden kaveri kannattaa olla?

Vierailija
30/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epäkohteliasta toimintaa "kaveriltasi".

Vaikka ei lahja olisi mieleinen, reaktio on noin 3-vuotiaan tasoa. Kotona ei ehkä ole opetettu käytöstapoja?

Ei ansaitse ystävyyttäsi.

(Itse olisin ollut todella mielissäni tuollaisesta tuparilahjasta)

Paitsi, että 3-vuotiaankin mielestä hillo olisi upea lahja.

Vierailija
31/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vadelmat ole vielä kypsiä missään.

Vierailija
32/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tekemään hirveästi mieli vadelmahilloa. Se on niin ihanaa, eikä usein saa itsetehtyä.

Unohda tuollaiset kaverit, olet meille tervetullut milloin tahansa:)

Vierailija
33/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AP:n kaveri

Mitä epätotuutta ne kaverit siis esitti?

Ap itse kertoi, että ei halunnut maksaa ja kaikki tietävät, että pulut pyövät pullaa. Missä on siis ongelma? Siinäkö, että alhaisen itsetunnon provoilija ap:ta ei kehuttu maasta taivaaseen, kun hän kävi isin ja äitiliinin pihassa marjavarkaissa.

Vierailija
34/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuonevadelmia?

Vierailija
35/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli puolestasi. Ikävää, kun ei arvostanut tuomisiasi.

Vierailija
36/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut otettu noin ihanasta ja ajatuksella toteutetusta lahjasta.

Vierailija
37/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihana lahja! Trendikäs ja ekologinen vaihtoehto myös. Kuka edes haluaa näinä konmaritus-aikoina mitään ylimääräistä tavaraa kotiinsa. 

Vierailija
38/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä nähnyt huomattavasti suuremman vaivan lahjan eteen kuin ne jotka kävivät kasata hakemassa jotain. Kai se sitten tuolla pällille raha joka vain merkitsee.

Vierailija
39/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverikin palstailee, ja nähtyään tämän ketjun tajuaa miten törkeästi käyttäytyi. Minua ainakin hävettäisi julmetusti.

Vierailija
40/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, vadelmat eivät ole kypsyneet vielä. Ellei sitten ap tehnyt hilloa puoliksi raaoista.

1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme