Vierailija

Olen opiskelija eikä ylimääräistä rahaa ole. Muutenkin ajattelin mitä itsestäni olisi mukava saada lahjaksi vastaavassa tilanteessa. Poimin vanhempien vadelmapenkistä vadelmat ja leivoin sämpylät, jotka olivat vielä annettaessa uunilämpöisiä. Kaveri kiitti nuivasti ja laittoi tuliaiset sivuun.

Kun olin myöhemmin tekemässä lähtöä niin kaveri meni parin muun kanssa tupakalle. Eivät ilmeisesti tajunneet että puhe kuuluu oven läpi. Kuulin kuinka sanoivat nimeni ja kuinka minusta sanottiin mm. "No en mä olettanutkaan että se olisi raaskinut rahaa siihen laittaa" " Voihan ne sämpylät vaikka puluille syöttää" ja nauroivat.

Luulin että 19-20-vuotiaat ihmiset eivät enää olisi noin lapsellisia ja ilkeitä. Luulin väärin.

• ylös 277
  • alas 7

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Kaverisi ei selvästikään ansaitse seuraasi, itse olisin ollut ikionnellinen kyseisistä lahjoista. Suosittelen jättämään tyypit omaan arvoonsa.

• ylös 338
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei lahjaansa tarvi tyytyväinen olla, mutta ei sitä saa osoittaa nuivistelemalla.

• ylös 122
  • alas 0
Vierailija

Nää on näitä, joiden baby showereille on myöhemmin turha mennä ilman sitä 300:n €:n lahjaa.

• ylös 172
  • alas 0
Vierailija

Olisin ollut hyvin onnellinen noin ihanasta lahjasta! Aiemmin oli taoana aina viedä leipää (ja suolaa) uuteen kotiin.

• ylös 175
  • alas 0
Vierailija

Mainitsitko asiasta kaverillesi jälkeenpäin? Itse kyllä sanoisin, enkä olisi vähään aikaan/tai enää lainkaan tekemisissä. Saahan sitä lahjaan pettynyt olla, mutta toi selän takana naureskelu saa oman pääni kiehumaan. Miksei voi osoittaa pettymystä suoraan lahjan antajalle?

• ylös 103
  • alas 6
Vierailija

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä vielä + 30-vuotiainakin.

T. Se, joka haukuttiin lyttyyn kun vein tutun vauvakutsuille itse tehdyn pehmolelun

• ylös 163
  • alas 0
Vierailija

Todella epäkohteliasta toimintaa "kaveriltasi".