Vierailija

Olen opiskelija eikä ylimääräistä rahaa ole. Muutenkin ajattelin mitä itsestäni olisi mukava saada lahjaksi vastaavassa tilanteessa. Poimin vanhempien vadelmapenkistä vadelmat ja leivoin sämpylät, jotka olivat vielä annettaessa uunilämpöisiä. Kaveri kiitti nuivasti ja laittoi tuliaiset sivuun.

Kun olin myöhemmin tekemässä lähtöä niin kaveri meni parin muun kanssa tupakalle. Eivät ilmeisesti tajunneet että puhe kuuluu oven läpi. Kuulin kuinka sanoivat nimeni ja kuinka minusta sanottiin mm. "No en mä olettanutkaan että se olisi raaskinut rahaa siihen laittaa" " Voihan ne sämpylät vaikka puluille syöttää" ja nauroivat.

Luulin että 19-20-vuotiaat ihmiset eivät enää olisi noin lapsellisia ja ilkeitä. Luulin väärin.

• ylös 277
  • alas 7

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Kaverisi ei selvästikään ansaitse seuraasi, itse olisin ollut ikionnellinen kyseisistä lahjoista. Suosittelen jättämään tyypit omaan arvoonsa.

• ylös 338
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei lahjaansa tarvi tyytyväinen olla, mutta ei sitä saa osoittaa nuivistelemalla.

• ylös 122
  • alas 0
Vierailija

Nää on näitä, joiden baby showereille on myöhemmin turha mennä ilman sitä 300:n €:n lahjaa.

• ylös 172
  • alas 0
Vierailija

Olisin ollut hyvin onnellinen noin ihanasta lahjasta! Aiemmin oli taoana aina viedä leipää (ja suolaa) uuteen kotiin.

• ylös 175
  • alas 0
Vierailija

Mainitsitko asiasta kaverillesi jälkeenpäin? Itse kyllä sanoisin, enkä olisi vähään aikaan/tai enää lainkaan tekemisissä. Saahan sitä lahjaan pettynyt olla, mutta toi selän takana naureskelu saa oman pääni kiehumaan. Miksei voi osoittaa pettymystä suoraan lahjan antajalle?

• ylös 103
  • alas 6
Vierailija

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä vielä + 30-vuotiainakin.

T. Se, joka haukuttiin lyttyyn kun vein tutun vauvakutsuille itse tehdyn pehmolelun

• ylös 163
  • alas 0
Vierailija

Todella epäkohteliasta toimintaa "kaveriltasi".
Vaikka ei lahja olisi mieleinen, reaktio on noin 3-vuotiaan tasoa. Kotona ei ehkä ole opetettu käytöstapoja?
Ei ansaitse ystävyyttäsi.

(Itse olisin ollut todella mielissäni tuollaisesta tuparilahjasta)

• ylös 94
  • alas 0
Vierailija

Ihana lahja. Laittaisin välit poikki tuollaiseen ”kaveriin”. Meillä on myös tuon ikäisiä lapsia (opiskelijoita) ja tiedän että heillekin tuo olisi tervetullut lahja.

Jonain päivänä kaverisi on kenties leipäjonossa ja oppii ymmärtämään ruuan arvon.

• ylös 96
  • alas 0
age is just a number

Aivan ihana tuparilahja! <3 Itse tehdyt on parhaita, kuka tahansa voi käydä kaupasta jonkun muutaman kympin krääsän joka sitten vaan jää nurkkiin pölyttymään! Minä olisin ikionnellinen tuommoisesta ystävästä, joka olisi nähnyt nuin paljon vaivaa minun lahjan valmistamiseen!! <3 

• ylös 132
  • alas 0
Vierailija

Melkoisia päälejä ovat kaverisi. Minusta tuollainen lahja olisi ihana! Ajatusta ja sydäntä mukana. Ehkä kaveri olisi arvostanut jotain viinapulloa...

• ylös 58
  • alas 0
Vierailija

Törkeää toimintaa. Musta lahjasi oli aivan ihana. Enpä olisi tuollaisen kaverin kanssa enää tekemisissä.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Voi miten tulee paha mieli sun puolesta :( Ei olisi kaverisi ansainnut noin kivaa lahjaa, mun mielestä aivan ihana!

• ylös 46
  • alas 0
Vierailija

Itse en nyt vältämättä olisi kyseisestä lahjasta ollut äärimmäisen ilahtunut, mutta en olisi sitä mitenkään osoittanut, vaan kehunut, miten kiva saada itsetehtyjä herkkuja.

• ylös 8
  • alas 35
Vierailija

Entinen kaverisi on ilmeisesti varakkaasta mutta täysin sivistymättömästä perheestä. Tuollainen käytös kertoo vain, että hänellä ei ole käytöstapoja, ei sinusta. Sinuna irrottautuisin tuosta kaveripiiristä ja etsisin uusia joko opiskelu- tai työyhteisöstä.

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Voithan laittaa kaverillesi tekstarin, mielluumin SOITTAA, ja kysyä, että "mitäs pulut pitivät sämpylöistä" ja sano, että jos lokit ei huoli hilloa, heitä roskiin.

JA sanot, että kuulit pahat puheet, ja olet pahoillasi, että lahjasi tuotti pettymyksen. ( oikeasti tietty et ole pahoillasi, kaverisi on ihan idiootti..)

• ylös 58
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat