Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein kaverille tuparilahjaksi itse tekemääni vadelmahilloa ja sämpylöitä, minut haukuttiin jälkeen päin selän takana

Vierailija
16.07.2018 |

Olen opiskelija eikä ylimääräistä rahaa ole. Muutenkin ajattelin mitä itsestäni olisi mukava saada lahjaksi vastaavassa tilanteessa. Poimin vanhempien vadelmapenkistä vadelmat ja leivoin sämpylät, jotka olivat vielä annettaessa uunilämpöisiä. Kaveri kiitti nuivasti ja laittoi tuliaiset sivuun.

Kun olin myöhemmin tekemässä lähtöä niin kaveri meni parin muun kanssa tupakalle. Eivät ilmeisesti tajunneet että puhe kuuluu oven läpi. Kuulin kuinka sanoivat nimeni ja kuinka minusta sanottiin mm. "No en mä olettanutkaan että se olisi raaskinut rahaa siihen laittaa" " Voihan ne sämpylät vaikka puluille syöttää" ja nauroivat.

Luulin että 19-20-vuotiaat ihmiset eivät enää olisi noin lapsellisia ja ilkeitä. Luulin väärin.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei selvästikään ansaitse seuraasi, itse olisin ollut ikionnellinen kyseisistä lahjoista. Suosittelen jättämään tyypit omaan arvoonsa.

Vierailija
2/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä ovat. Itse ilahtuisin lahjastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaansa tarvi tyytyväinen olla, mutta ei sitä saa osoittaa nuivistelemalla.

Vierailija
4/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissistyylisiä teinejä henkiseltä iältään ainakin...

Vierailija
5/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, joiden baby showereille on myöhemmin turha mennä ilman sitä 300:n €:n lahjaa.

Vierailija
6/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut hyvin onnellinen noin ihanasta lahjasta! Aiemmin oli taoana aina viedä leipää (ja suolaa) uuteen kotiin.

Vierailija
7/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ottanut lahjat takasin ja lähteny käveleen.

Vierailija
8/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsitko asiasta kaverillesi jälkeenpäin? Itse kyllä sanoisin, enkä olisi vähään aikaan/tai enää lainkaan tekemisissä. Saahan sitä lahjaan pettynyt olla, mutta toi selän takana naureskelu saa oman pääni kiehumaan. Miksei voi osoittaa pettymystä suoraan lahjan antajalle?

Vierailija
9/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä vielä + 30-vuotiainakin.

T. Se, joka haukuttiin lyttyyn kun vein tutun vauvakutsuille itse tehdyn pehmolelun

Vierailija
10/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita. Joo ja oikeasti tuolla kaverilla ei tee mitään. Erilaiset arvot

Vierailija
11/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkohteliasta toimintaa "kaveriltasi".

Vaikka ei lahja olisi mieleinen, reaktio on noin 3-vuotiaan tasoa. Kotona ei ehkä ole opetettu käytöstapoja?

Ei ansaitse ystävyyttäsi.

(Itse olisin ollut todella mielissäni tuollaisesta tuparilahjasta)

Vierailija
12/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja. Laittaisin välit poikki tuollaiseen ”kaveriin”. Meillä on myös tuon ikäisiä lapsia (opiskelijoita) ja tiedän että heillekin tuo olisi tervetullut lahja.

Jonain päivänä kaverisi on kenties leipäjonossa ja oppii ymmärtämään ruuan arvon.

Vierailija
13/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana tuparilahja! <3 Itse tehdyt on parhaita, kuka tahansa voi käydä kaupasta jonkun muutaman kympin krääsän joka sitten vaan jää nurkkiin pölyttymään! Minä olisin ikionnellinen tuommoisesta ystävästä, joka olisi nähnyt nuin paljon vaivaa minun lahjan valmistamiseen!! <3 

Vierailija
14/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lahja oli ihana c: kaverit on pöljiä eikä ansaitse sun seuraa.

Vierailija
15/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia päälejä ovat kaverisi. Minusta tuollainen lahja olisi ihana! Ajatusta ja sydäntä mukana. Ehkä kaveri olisi arvostanut jotain viinapulloa...

Vierailija
16/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa. Musta lahjasi oli aivan ihana. Enpä olisi tuollaisen kaverin kanssa enää tekemisissä.

Vierailija
17/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tulee paha mieli sun puolesta :( Ei olisi kaverisi ansainnut noin kivaa lahjaa, mun mielestä aivan ihana!

Vierailija
18/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nyt vältämättä olisi kyseisestä lahjasta ollut äärimmäisen ilahtunut, mutta en olisi sitä mitenkään osoittanut, vaan kehunut, miten kiva saada itsetehtyjä herkkuja.

Vierailija
19/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverisi on ilmeisesti varakkaasta mutta täysin sivistymättömästä perheestä. Tuollainen käytös kertoo vain, että hänellä ei ole käytöstapoja, ei sinusta. Sinuna irrottautuisin tuosta kaveripiiristä ja etsisin uusia joko opiskelu- tai työyhteisöstä.

Vierailija
20/68 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa kaverillesi tekstarin, mielluumin SOITTAA, ja kysyä, että "mitäs pulut pitivät sämpylöistä" ja sano, että jos lokit ei huoli hilloa, heitä roskiin.

JA sanot, että kuulit pahat puheet, ja olet pahoillasi, että lahjasi tuotti pettymyksen. ( oikeasti tietty et ole pahoillasi, kaverisi on ihan idiootti..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän