Tässä polttelen salaa sätkää! En ole jäänyt kiinni keneltäkään, baikka on kuljenut ohi. En siis ole julkisella paikalla siis.
Vaan olen metsän rajalla, junaraiteilla ja poltan sätkää. Pari krapulakännissä olevaa nuorta miestä ja poikaa, ja pari tyttöä jotka ooivat vanhempia, niin huvitti. Sanoivat että moi, ja rttä oon tosi kovis, magee ja todella cool. Mutsi lähti yhtäkkii pois pankkiin, ja kauppaan, sekä kaverinsa luokse. Itse vain olen kokeilemassa täällä, että miten poltetaa. Sis vaikka eka kerta oli p vuotiaana enkä jäänyt kii, nii se jäi siihen kun sen vanhemmat tuli ka näki. Mut esitti etteivät nää, ja menivät vihellellen ohi. Toisin sanken, tää ei ole mun tapaista eikä fiksuu. Mut olen 13 vuotias, ja osaan itse päättää mitä teen. Ja olen vastuullinen, joten omapamon ongelmani jos mustamaija ottaa jonaki päivänä mut kii. Mul meni 3 sätkää päin vi***a, ja sitte taas luonnistikin. Tein 2. Mä jätän toisen myöhempää kertaa varten, ja sillee. No, saimpa ainakin ruikattu itselleni 2 tulitikurasiaa. Sanoin syyksi että tarvitsen mun huoneen kynttilän sytyttämiseen, jos haluan laittaa palaa niitä. Meni läpi siis.
Sammuta sitten kunnolla se sätkä ettei tule metsäpaloa. Itse menen parvekkeelle tästä tupakalle -->