Joudun aina hankaluuksiin ihmisten kanssa
Joudun aina hankaluuksiin ihmisten kanssa. Tämä pilaa elämän. :(
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat joutua hankaluuksiin eläinten kanssa?
Onhan ihminen nisäkäs
Jos hankaluudet tarkoittaa tappeluja niin korkki kannattaa laittaa kiinni.
Sun pitäisi varmaan sitten muuttaa käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hankaluudet tarkoittaa tappeluja niin korkki kannattaa laittaa kiinni.
Ehkä se menee just toisin päin Suomessa, että se korkki pitäisi avata
Sama täällä. En jaksa ihmisiä . En kestä heidän itsekkyyttään ja tyhmyyttään. Välttelen ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Eli ei ole minusta kiinni.
Joko vika on sinussa, tai kaikissa muissa ihmisissä. Mieti kumpi on todennäköisempää. Jos et pysty tähän, olet narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En jaksa ihmisiä . En kestä heidän itsekkyyttään ja tyhmyyttään. Välttelen ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Eli ei ole minusta kiinni.
En ainakaan mitään paskaa käytöstä ja moukkamaisuutta jaksa. Jos noin joutuu niin annetaan samalla mitalla takaisin ja vähän enemmän
Itsellä oli aiemmin vähän samaa. Ja se johtui siitä, että olin liian ystävällinen kaikille ja liian rajaton.
Kun sitten napsahti mittariin 50-vuotta, niin aloin vihdoin ymmärtämään, että minä olen se oma elämäni "tähtihenkilö". Mulla ei ole velvollisuutta olla kaikkien kaveri ja kuuntelija ja auttaja. Olen yksinkertaisesti "poistanut" elämästäni ihmiset, joiden kanssa on liikaa draamaa ja vastavuoroisuus puuttuu. Aluksi tuntui yksinäiselle, mutta nyt mieleni ja tilani on täyttänyt rauha.
Tällä hetkellä draamaa tuo töistä mustasukkainen työkaveri. Hän yrittää kaikin tavoin mustamaalta minua. Mutta hänet olen laittanut myös käden mitan päähän. Annan hänen höyrytä ja hoen mantraa: aika hoitaa työn puolestasi. :).
Ihmiset ovat kuormittavia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat energiasyöppöjä.
Vierailija kirjoitti:
Joko vika on sinussa, tai kaikissa muissa ihmisissä. Mieti kumpi on todennäköisempää. Jos et pysty tähän, olet narsisti.
Lue kommentti 8
Suurin osa ihmisistä on tilanhukkaa. Waste of space. Ja melusaastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentti 8
Sinä et ole narsisti, vaan kusipäänarsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentti 8
Te olette narsistikusipäitä, joilla on työpaikat. Pomonne on vielä astett kusipäisempiä, kun ovat teidät palkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentti 8
Te olette narsistikusipäitä, joilla on työpaikat. Pomonne on vielä astett kusipäisempiä, kun ovat teidät palkannut.
Suposelvitys pitää paikkaansa, sinua ei kannata palkata mihinkään tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentti 8
Suposelvitys pitää paikkaansa, sinua ei kannata palkata mihinkään tehtäviin.
En mihinkään haekaan, enää. Ei enää kiinnosta. Olen lainsuojaton.
Mä olen anarkian uhoaja
ja lapsienne tuhoaja
Mä rääyn ja heitän herjaa vaan
ja lyön nenää lattiaan
Pioneereille olen fascisti
ja fascisteille pioneeri
Kaikki pikku runkkarit huutaa lokeroistaan:
”Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan!”
Mitä enemmän nostatte kohua
sitä enemmän lapsenne rakastaa mua
(2x)
Mutta Mikko on siisti ja turvallinen
Mikko on yhteiskuntakelpoinen
Systeemin vartija se Mikon on työ,
lapset oman vallankumouksensa syö
Pioneeri-idolit ne MTV:ssä
esiintyvät Marionin vanaveessä
ja ihmettelee, miksei lapset tahdo kuunnella
vaikka ne on eliittiä sekä taidetta
Mitä enemmän nostatte kohua
sitä enemmän lapsenne rakastaa mua"
Eput - Rääväsuita ei haluta Suomeen
Mulla tismalleen sama kokemus kuin #9 , Erittäin hyvin kuvailtu
Vierailija kirjoitti:
Mulla tismalleen sama kokemus kuin #9 , Erittäin hyvin kuvailtu
Minullakin oli sama fiilis, kunnes päätin laittaa elämän ranttaliksi. Erittäin hyvin kuvailtu.
Minusta kaikista parhaiten ihmisten kanssa tulee toimeen, kun aika ajoin kysyy itseltään sen vanhan kysymyksen: haluanko olla oikeassa vai onnellinen?
Ja toimii vastauksen mukaan.
Joudutko riitoihin vai kiusatuksi? Riitaan tarvitaan kaksi kiusaamiseen yksi. Minä olen ollut jostain syystä usein kiusattu. Omia ominaisuuksiaan on vaikea muuttaa vaikka haluaisi. Kuka haluaisi tulla kiusatuksi.
Miksi haluat joutua hankaluuksiin eläinten kanssa?