Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä köyhälle puhelin?

Vierailija
16.07.2018 |

Olen nyt kirjastolla.. puhelimeni sanoi sopimuksensa irti 2,5v käytön jälkeen. Katselin puhelimia, ja halvimmat saatavilla olevat 150-170€. Ei todellakaan ole varaa maksaa noin paljoa.. ahdistaa kun tiedän että sossu ja työkkäri yrittävät soitella ja varmaan ajattelevat että tahallani jätän vastaamatta.. ei, minulla ei ole tietokonettakaan ja elän alennetulla toimeentulotuella (se 20% pois)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta käytetty, hyvin toimivan älyluurin saa käytettynä todella halvalla.

Vierailija
2/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksulla, pari euroa kuussa liittymän hinnan päälle ei köyhänkään taloutta kaada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittarissa oli joku Doro 19.95.

Vierailija
4/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satkulla saa puhelimen. Älyluuria et tarvitse.

Vierailija
5/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla älypuhelin, koska mulla ei ole sitä tietokonetta ja hoidan luurilla myös kaikki hakemukset yms.

Vierailija
6/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osamaksulla, pari euroa kuussa liittymän hinnan päälle ei köyhänkään taloutta kaada.

Työtön ja tai luottotiedoton ei saa osarilla mitään t, gigantti/power

Vierailija
7/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta käytetty, hyvin toimivan älyluurin saa käytettynä todella halvalla.

Ohis, mutta käytetyn osto on kyllä aina riski,ja köyhänä ollessa täytyy olla todella varuillaan rahan kanssa... voi toimia hyvin jonkun aikaa kunnes olet taas lähtöruudussa.. tai sitten käy kuten minulle, torissa myytiin olematonta puhelinta, onneksi en ollut silloin erityisen köyhä, kävin töissä, mutta v*tutti silti...

Vierailija
8/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön voi ostaa osamaksulla, ei niissä mitään työsuhteita kysytä. Jos luottotiedot on kunnossa, niin ei mitään ongelmaa osamaksun suhteen.

Vierailija
9/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön voi ostaa osamaksulla, ei niissä mitään työsuhteita kysytä. Jos luottotiedot on kunnossa, niin ei mitään ongelmaa osamaksun suhteen.

Olen gigantin työntekijä. Emme myönnä osamaksua työttömille.

Vierailija
10/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alä öykkäröi. Persupuhelimen ja  käytetyn älypuhelimen saa parilla kympillä ja uuden älypuhelimen satasella. Kuukauden viina- ja röökirahoilla saaat applen, Tai yön jälkeen "setä" ostaa sulle puhelimen kun sovitte seuraavasta yöstä.

Vierailija
11/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla älypuhelin, koska mulla ei ole sitä tietokonetta ja hoidan luurilla myös kaikki hakemukset yms.

Ei pidä, tietokoneella voit hoitaa ja kirjastossa - missä väität nytkin olevasi - on tietokoneenkäyttö ilmaista. Työttömällä luulisi olevan aikaakin istua kirjastossa vaikka koko päivän.

Vai nytkö sitten paljastuu, että kirjasto on niin kaukana ettei sinne ole varaa mennä kuin kerran vuodessa kun ei ole rahaa bensaan/bussilippuun?

Vierailija
12/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, tietokoneella voit hoitaa ja kirjastossa - missä väität nytkin olevasi - on tietokoneenkäyttö ilmaista. Työttömällä luulisi olevan aikaakin istua kirjastossa vaikka koko päivän.

Vai nytkö sitten paljastuu, että kirjasto on niin kaukana ettei sinne ole varaa mennä kuin kerran vuodessa kun ei ole rahaa bensaan/bussilippuun?

No se on oikeastikkin älyttömän kaukana, varaa olisi kyllä mennä mutta busseja kulkee niin harvoin ettei kaupunkiin kannata tulla ellei ole muutakin asiaa.

(Minun piti tunti sitten lähteä pois kaupungista koska viimeinen bussi lähti 16:20) Ei, ei minulla ole aikaa istua koko päivää kirjastossa. Ja vaikka olisikin, ei ole haluja, ihan siksikin kun näitä busseja menee niin huonosti. Nyt istun kaverin koneella kun vahdin hänen kämppäänsä.

Vierailija
13/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itse.

Vierailija
14/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 3310 maksaa 29 e.

Vierailija
15/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPhone maksoi varusteineen päivineen yli 1000 euroa ja olen ollut tyytyväinen. Kaupastahan noita saa.

Vierailija
16/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetätte markkinat Elisalle, DNA:lle ja Soneralle, he myyvät 36 kk sopimuksilla :)

Vierailija
17/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetätte markkinat Elisalle, DNA:lle ja Soneralle, he myyvät 36 kk sopimuksilla :)

Me halutaankin ihan jo imagosyistä maksukykyisiä asiakkaita. Persaukiset menköön muualle!

t. power

Vierailija
18/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut osamaksulla jokaisen puhelimeni DNA:lta tai Elisalta, vaikka luottotiedot ei ole kunnossa. Lähinnä kai vaikuttaa asiakkuus ja miten olet hoitanut laskusi. Kannattaa kokeilla, voi vaikka onnistuakin! Ihan jollain 2-5 e / kk saa hyviä puhelimia.

Ja ei, en tilannut kymmentä puhelinta ja jättänyt laskuja maksamatta. Joka ikinen lasku on maksettu. Luottotiedot ei kerro kaikkea.

Vierailija
19/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itsellä Elisalta 36 kk osamaksuilla mm. älypuhelin ja peliläppäri, vaikka maksuhäiriöitä onkin. Joka ikinen lasku jo vuosien ajan hoidettu tunnollisesti jo kauan ennen eräpäivää.