Mitä mieltä olet Jennin tämän aamuna asuvalinnasta?
Minusta Meltsu veti nyt pidemmän korren....Jennin kukkakolttu oli ihan liian pikkusievä ja tyttömäinen.
Kommentit (56)
Mummo mikä mummo. Ja kampaus (kyllä, nimenomaan ”kampaus” kuten 60-luvulla) on aina vaan hirveä.
Mä taas ajattelin päinvastoin. Antaa Mellun hikoilla takissaan.
Jennillä on erikoinen tapa näyttää samaan aikaan pikkutyttömäiseltä ja mummomaiselta. Kannattaisi hankkia stylisti kun joutuu edustamaan noin paljon.
Paljon parempi ja kesäisempi asuvalinta kuin Melanialla. Melanialla on varmaan kuuma pitkissä hihoissaan ja kauluksessaan. Näyttää aika paksulta materiaaliltakin toi takkimekko. Mä tykkään Jennin retrotyylistä.
Minusta Jennillä on oma tyyli. Nätti on!
Jenni näytti sirolta ja naiselliselta korston Melanian rinnalla.
Entäs Saulin ja Akun muotibattle - mitä piditte? Oliko Donald itse töpötelly aurinkopuuterinsa ja hiuspuuterit tötteröön?
Aika vaivaantuneen näköinen tunnelma Mellulla ja Jennillä. 😅
Jennin tyyli on hyvin suomalainen.... tulkitkaa miten haluatte.
Oi, apua! Joku on informoinut Mellua väärin ja hän on pukeutunut kuten Grönlannin kesässä pukeudutaan!
Vierailija kirjoitti:
Mummo mikä mummo. Ja kampaus (kyllä, nimenomaan ”kampaus” kuten 60-luvulla) on aina vaan hirveä.
Totta, Melania näyttää ihan mummolta siinä mummotakissa. Ulkona jo lähemmäs +30 astetta.
Näytti kuin Jenni hiukan pelkäisi Melaniaa?
Jennin look parempi. Jotenkin raikkaampi
Vierailija kirjoitti:
Aika vaivaantuneen näköinen tunnelma Mellulla ja Jennillä. 😅
Melania ja Trumppi järkytty kämpän kämäisyydestä. Yritti pitää naamaa peruslukemilla.
Sellainen pikkusievä. Siis ihan kiva ja kaunis mekko jossain muussa tilanteessa.
Olen yleensä Melanian vaatteiden fani, mutta nyt en ymmärrä...
Kampaaja sietäisi potkut. Tai ei, veikkaan että tukka on itse laitettu.