Tinderistä - Miksi miehet eivät
keskustele ja kysele? Tai siis mitä ne oikein haluaa?!
Eli ongelmani on siis se, että mies laittaa avaus viestin. Se on ok. Ei haittaa, vaikka se olis pelkkä hymiö tai moi. Siinä sit vaihdetaan muutama small talk viesti. Sen jälkeen itse kysyn jotain ja mies vastaa. Mutta ei itse kysy mitään eikä kannattele keskustelua mihinkään suuntaan! Hetken tunnen itseni kuulustelijaksi ja sit lopetan kyselemisen. Sen jälkeen viestittely loppuukin. Ja myöhemmin tulee kuitenkin viesti, että mihin katosit, kun kanssasi oli niin kiva jutella. Huoh!!
Mikä miehiä vaivaa???
Kommentit (46)
miesvaan kirjoitti:
Jos nainen kysyy jonkun seuraavista kysymyksistä, jätän vastaamatta:
"Kerro minkälaista työtä teet?"
"Kuin pitkä muuten oot?"
"Kerro nyt vähän lisää itsestäs." (Nainen ei kuitenkaan tarkenna mitä haluaa tietää)
Nii ”kerro itsestäsi” tyypit ovat ärsyttäviä. Vaikea kertoa kun ei tiedä mikä kiinnostaa ja aina kun olen kertonut itsestäni niin keskustelu loppuu siihen.
Ehkä joku kertomani asia on ollut naiselle turn off. Mutta miksei kysy sitä suoraan sitten!
Vaikka näin:
- tupakoitko?
- joo
- mä inhoon tupakoijia, moikka
(En kylläkään tupakoi.)
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffailu on perseestä. Itse juuri luovutin, 2,5kk jaksoin putkeen.
Hain hyvin selkeästi tietyn ikäistä, suomalaista miestä, ainoat kriteerit olivat että on sinkku/eronnut/leski (eikä siis varattu) ja tosiaan se ikä. No, keneltä tulee vastauksia? 20-25 vuotta etsimääni vanhemmilta, varatuilta ukoilta!! Osa ulkomaalaisia. On se vaikeeta lukea lyhyt ilmoitus kokonaan loppuun.
Ihmetytti myös, miksi jyväskyläläinen tai kuopiolainen viitsii viestitellä pk-seutulaisen kanssa, jossei esim. ole kakkosasuntoa tai jotain muuta täälläpäin? Molempien ajan tuhlausta. Ai joo, puumaksikin haukuttiin, kun kelpuutin itseäni 6 vuotta nuoremmat miehet. :) Haukkuja oli viiskymppinen mies, kuinkas muutenkaan.
Eikä edes aleta puhumaan niistä treffeistä..! Käytöstavat ovat suomalaismiehillä ikävä kyllä todella hakusessa. Mitä nuorempi, sen paremmin osasi käyttäytyä ja se tuntui monelle tulevan jotenkin luonnostaan? Outo juttu.
Samanlaisia kokemuksia siis juurikin nuo itseäni vanhemmat miehet. Kummallista käyttäytymistä ja suoranainen itserakkaus sekä omakehu kukoisti. En myöskään käsitä sitä jos lukee profiileja automaattisesti toinen kuvitelee, että on kiinnostunut ja viestit on sitten sen mukaisia tätä näkyi ihan kaiken ikäsillä.
Vierailija kirjoitti:
miesvaan kirjoitti:
"Kuin pitkä muuten oot?"
"Kerro nyt vähän lisää itsestäs." (Nainen ei kuitenkaan tarkenna mitä haluaa tietää)
Nii ”kerro itsestäsi” tyypit ovat ärsyttäviä. Vaikea kertoa kun ei tiedä mikä kiinnostaa ja aina kun olen kertonut itsestäni niin keskustelu loppuu siihen.
Ehkä joku kertomani asia on ollut naiselle turn off. Mutta miksei kysy sitä suoraan sitten!
Vaikka näin:
- tupakoitko?
- joo
- mä inhoon tupakoijia, moikka(En kylläkään tupakoi.)
Mä laitan ton "kerro itsestäs"- viestin sellasille, joilta saa nyhtää joka asian erikseen, eivät kerro mitään oma-aloitteisesti, vaan joka ikinen asia pitää erikseen kysyä. Yleensä ovat niitä yhden sanan vastaajia ja yritän tolla saada niistä vähän enemmän irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesvaan kirjoitti:
"Kuin pitkä muuten oot?"
Vaikka näin:
- tupakoitko?
- joo
- mä inhoon tupakoijia, moikka(En kylläkään tupakoi.)
Mä laitan ton "kerro itsestäs"- viestin sellasille, joilta saa nyhtää joka asian erikseen, eivät kerro mitään oma-aloitteisesti, vaan joka ikinen asia pitää erikseen kysyä. Yleensä ovat niitä yhden sanan vastaajia ja yritän tolla saada niistä vähän enemmän irti.
Minä kun itse vastaan ja kerron ihan oma-aloitteisesti itsestäni niin se on aina mahtava tunne kun nainen poistaa mätsin. Siinä tulee sellainen kiva tunne, että tuli taas annettua itsestä muttei saanut mitään takaisin.
Erikoiselta kuulostaa, ehkä siellä pk-seudulla sitten näin, koska itselle ei kyllä vastaile oman ikäiset naiset. Päättelen, että valinnanvaraa siis on.