Tinderistä - Miksi miehet eivät
keskustele ja kysele? Tai siis mitä ne oikein haluaa?!
Eli ongelmani on siis se, että mies laittaa avaus viestin. Se on ok. Ei haittaa, vaikka se olis pelkkä hymiö tai moi. Siinä sit vaihdetaan muutama small talk viesti. Sen jälkeen itse kysyn jotain ja mies vastaa. Mutta ei itse kysy mitään eikä kannattele keskustelua mihinkään suuntaan! Hetken tunnen itseni kuulustelijaksi ja sit lopetan kyselemisen. Sen jälkeen viestittely loppuukin. Ja myöhemmin tulee kuitenkin viesti, että mihin katosit, kun kanssasi oli niin kiva jutella. Huoh!!
Mikä miehiä vaivaa???
Kommentit (46)
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin mysteeri mulle ja kavereilleni, jotka tinderiä käyttää on kuitenkin ne, jotka laittaa aloitusviestin (yleensä "moi mitä kuuluu?") ja sitten kun siihen vastaa, uutta viestiä ei enää tule. Onko nää jotain sarjaviestittelijöitä, jotka laittaa viestin kymmenelle ja jatkaa keskustelua vaan parhaimman näköisten kanssa? Vai odottavatko kuulumisten kyselyynsä vastaukseksi jotain huimaa, humoristista tarinaa?
Veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Varmaankin jos on paljon mätsejä niin laittavat usealle viestin ja katsovat ketkä vastaavat ja jatkavat sitten mielenkiintoisimpien kanssa.
Tämä selittää varmaan sit tuon mykistymisen!
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyllä kukaan ei ikinä tunnusta olevansa itse yhden sanan vastailija, joka ei kysy toiselta koskaan mitään :'D
Minä tunnustan. Olen tosi huono small talkissa. Löysin tinderistä miehen, joka on minun vastakappaleeni. Minun ei koskaa tarvitse kysyä häneltä mitään, vaan hän kertoo asioita itse. Ikään kuin hän osaisi lukea ajatukseni. Esimerkiksi eilen viestitellessä minua jäi vaivaamaan yksi asia, mutta en siitä enää jälkeen päin kysynyt. Tänään kun tapasimme, hän itse otti tämän asian puheeksi ja kertoi voivovansa etten ymmärtänyt häntä väärin.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin mysteeri mulle ja kavereilleni, jotka tinderiä käyttää on kuitenkin ne, jotka laittaa aloitusviestin (yleensä "moi mitä kuuluu?") ja sitten kun siihen vastaa, uutta viestiä ei enää tule. Onko nää jotain sarjaviestittelijöitä, jotka laittaa viestin kymmenelle ja jatkaa keskustelua vaan parhaimman näköisten kanssa? Vai odottavatko kuulumisten kyselyynsä vastaukseksi jotain huimaa, humoristista tarinaa?
Veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Varmaankin jos on paljon mätsejä niin laittavat usealle viestin ja katsovat ketkä vastaavat ja jatkavat sitten mielenkiintoisimpien kanssa.
Tämä. Lisäksi, jos on tykittänyt viestiä vaikkapa kymmenelle suht samannäköiselle blondille, ja yksi ehtii vastata perus mitäkuuluu-kyselyyn "tulin just suihkusta :p", niin jo tuon aiheuttamat mielikuvat nostavat viestittelytodennäköisyyttä. "Hitto, tänäänhän saattaa vaikka lykästää!"
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä tyyli, kun itse vastaan aina kaikille ja kaikkiin mätseihini olisin halukas tutustumaan paremmin.
Niin... Mikä pointti on olla tinderissä, jos ei halua tutustua toiseen??
Ainoastaanko se mätsien listaus? Että voi kaverille sanoa, että on 200 mätsiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi jotkut laittaa tykkäyksen vaikka ei ole sit kiinnostuneita keskustelemaan. Edes siitä "moi" eteenpäin :D eli ne laittaa tykkäyksiä vain jotta näkee kuka on tykänny niistä? Ja sitten sen mätchin voi poistaa?
Ei ne mitään mätsejä poista, haluavat pitää listalla mahdollisimman pitkään.
Ei nyt tietysti kaikki poista, jotkut vaan ovat poistaneet lähes heti kun mätchi on tullut. Voi olla että se on ollut sitten vahinkopyyhkäisy.
No jos vastaukset on muutaman sanan ja ei saa vastakysymyksiä niin eiköhän siitä voi vetää jotain johtopäätöksiä siitä, kannattaako yrittää kovemmin (vinkki: ei kannata).
Jätä nyt se tinder ja tule maistamaan mun sinihome-parsa-pastaa. Katsellaan yhdessä YLEn surkeaa Putin-Trump lähetystä ja ujostellaan kehon kosketuksia.
M
Jos nainen kysyy jonkun seuraavista kysymyksistä, jätän vastaamatta:
"Kerro minkälaista työtä teet?"
"Kuin pitkä muuten oot?"
"Kerro nyt vähän lisää itsestäs." (Nainen ei kuitenkaan tarkenna mitä haluaa tietää)
Vierailija kirjoitti:
Jätä nyt se tinder ja tule maistamaan mun sinihome-parsa-pastaa. Katsellaan yhdessä YLEn surkeaa Putin-Trump lähetystä ja ujostellaan kehon kosketuksia.
M
Jep. Anna osoite :)
En laita ikinä aloitusviestiä, koska harvemmin edes vastaavat mitään. Siispä odottelen vain naisen aloitetta.
Yleensä kuitenkin omassa tapauksessa se nainen lopettaa viestien laittelun. Plus, monen profiilissa lukee vielä tyyliin että "Jos et osaa aloittaa keskustelua millään muulla kuin moi tai mitä kuuluu sanoilla, jätä välistä".
Ainoo ero naisiin miehissä on se, että naiset ei saa edes sitä aloitusta aikaseksi, muuten meno näyttää olevan samaa.
Vierailija kirjoitti:
En laita ikinä aloitusviestiä, koska harvemmin edes vastaavat mitään. Siispä odottelen vain naisen aloitetta.
Yleensä kuitenkin omassa tapauksessa se nainen lopettaa viestien laittelun. Plus, monen profiilissa lukee vielä tyyliin että "Jos et osaa aloittaa keskustelua millään muulla kuin moi tai mitä kuuluu sanoilla, jätä välistä".
Ja profiiliteksti ei kerro mitään niin miten se aloitus pitäs tehdä? ”Sulla on aika jännä verisuoni tossa oikeassa silmässä”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi jotkut laittaa tykkäyksen vaikka ei ole sit kiinnostuneita keskustelemaan. Edes siitä "moi" eteenpäin :D eli ne laittaa tykkäyksiä vain jotta näkee kuka on tykänny niistä? Ja sitten sen mätchin voi poistaa?
Mä en kans tajua noita mätsien kerääjiä! Itse poistan mätsin, jos toinen ei laita mitään viestiä, ei edes sitä 'moi'. En halua olla kenenkään mätsilistalla!
Mikset ite laita sitä moita? Ai niin olet nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans tajua noita mätsien kerääjiä! Itse poistan mätsin, jos toinen ei laita mitään viestiä, ei edes sitä 'moi'. En halua olla kenenkään mätsilistalla!
Väärin! Kyllä olen monta kertaa sen ekan viestin. Mutta jossain vaiheessa keskustelu vaan loppuu siihen, kun miestä ei kiinnosta kysyä minun elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Kyllä olen monta kertaa sen ekan viestin. Mutta jossain vaiheessa keskustelu vaan loppuu siihen, kun miestä ei kiinnosta kysyä minun elämästä mitään.
Ai niin olet ainutlaatuinen lumihiutale. Suurin osa naisista EI pistä viestiä eka, se on yhtä harvinaista kuin aloitteiden tekeminen naisilta.
miesvaan kirjoitti:
Jos nainen kysyy jonkun seuraavista kysymyksistä, jätän vastaamatta:
"Kerro minkälaista työtä teet?"
"Kuin pitkä muuten oot?"
"Kerro nyt vähän lisää itsestäs." (Nainen ei kuitenkaan tarkenna mitä haluaa tietää)
Mitä pahaa on siinä, jos kysyy toisen työstä?
Nettitreffailu on perseestä. Itse juuri luovutin, 2,5kk jaksoin putkeen.
Hain hyvin selkeästi tietyn ikäistä, suomalaista miestä, ainoat kriteerit olivat että on sinkku/eronnut/leski (eikä siis varattu) ja tosiaan se ikä. No, keneltä tulee vastauksia? 20-25 vuotta etsimääni vanhemmilta, varatuilta ukoilta!! Osa ulkomaalaisia. On se vaikeeta lukea lyhyt ilmoitus kokonaan loppuun.
Ihmetytti myös, miksi jyväskyläläinen tai kuopiolainen viitsii viestitellä pk-seutulaisen kanssa, jossei esim. ole kakkosasuntoa tai jotain muuta täälläpäin? Molempien ajan tuhlausta. Ai joo, puumaksikin haukuttiin, kun kelpuutin itseäni 6 vuotta nuoremmat miehet. :) Haukkuja oli viiskymppinen mies, kuinkas muutenkaan.
Eikä edes aleta puhumaan niistä treffeistä..! Käytöstavat ovat suomalaismiehillä ikävä kyllä todella hakusessa. Mitä nuorempi, sen paremmin osasi käyttäytyä ja se tuntui monelle tulevan jotenkin luonnostaan? Outo juttu.
Kannattaa miehet mennä sugardaterssille. Saa priimaa halvalla!