Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihana mennä rannalle, harmi vaan kun olen ylipainoinen niin en voi

Vierailija
15.07.2018 |

Ihmiset naureskelevat kuitenkin.. lapsikin on masentunut kun ei pääse uimaan ja itkee ☹️

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt vaan sinne rannalle. Ei siellä ketään kiinnosta miltä näytät. Minäkin olen menossa, vaikka olen 150cm/65kg ja oon skolioosin vuoksi kiero ja se todellakin näkyy ihonmyötäinen uimapuku päällä.

Vierailija
62/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä rannalle ajautunutta silli- tai maitovalasta.

Tai merileijonaa, niin pääset liikkumaan ryömien eteenpäin - mutta muista sano ONK ONK ONK !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä mainitsi, että helppohan se on juosta, kun läskit eivät ole tiellä. Juoksu tai muu liikunta saa yleensä aikaan sellaisen hyvän kierteen, että ne läskit lähtee, ja pysyvät myös poissa, kun jaksaa ylläpitää liikuntaharrastusta. Liikkuessa tekee myös mieli syödä terveellisemmin,ainakin mulle on käynyt näin. Toki liikunnan ja laihduttamisen aloittaminen on työlästä, jos ylipainoa on paljon. Harva ihminen pysyy luonnostaan hoikkana ja tikissä, joten ei se hoikkuus sohvalla makaamalla ja herkkuja syömällä tule.

Jos nyt sitten haluaa olla normaalipainossa/hoikka. Se ei ole varmaan kaikille tärkeä asia.

Jaa. Mä taas tiedän useammankin hoikan ja normaalipainoisen jotka liikkuu huomattavasti vähemmän ja syö enemmän herkkuja kuin minä. Kyllä minä heitä kutsuisin silti ihan timmeiksi mutta jostain syystä minä olen läski.

Vierailija
64/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä mainitsi, että helppohan se on juosta, kun läskit eivät ole tiellä. Juoksu tai muu liikunta saa yleensä aikaan sellaisen hyvän kierteen, että ne läskit lähtee, ja pysyvät myös poissa, kun jaksaa ylläpitää liikuntaharrastusta. Liikkuessa tekee myös mieli syödä terveellisemmin,ainakin mulle on käynyt näin. Toki liikunnan ja laihduttamisen aloittaminen on työlästä, jos ylipainoa on paljon. Harva ihminen pysyy luonnostaan hoikkana ja tikissä, joten ei se hoikkuus sohvalla makaamalla ja herkkuja syömällä tule.

Jos nyt sitten haluaa olla normaalipainossa/hoikka. Se ei ole varmaan kaikille tärkeä asia.

Niin. Ylipainoinen ei tietenkään muuta tee kuin makaa sohvalla herkkuja syömässä. Miten v*tussa porukka voi olla oikeasti näin typerää? Itse olen ylipainoinen enkä makaa sohvalla koskaan enkä myöskään syö herkkuja. En sohvalla enkä missään muuallakaan.

En kyllä niin väittänyt, mutta jostain ravinnon ja kulutuksen epäsuhdasta ne kilot tulevat. Tietysti on myös sairauksia ja jotkut psyykelääkkeet lihottavat. Tarkoitin vain, että useimmat hoikat joutuvat näkemään vaivaa hoikkuuden ylläpitämiseen. Tsemppiä vaan kaikille kokoon katsomatta!

Niinhän sitä tyhmempi helposti kuvittelee.

Vierailija
65/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, voiko joku sitten tyhmälle selittää, miksi ihminen lihoo?

Vierailija
66/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä itsekään, kun masennuslääkkeet ovat "turvottaneet".  Inhottaisi suorastaan lyllyä ja löllyä normaalipainoisten seassa. :/ Olisi kyllä kiva päästä edes 1 kerran kesässä uimaan. 

Vierailija
67/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se SYÖ liikaa.

Kokeile vaikka.

Vierailija
68/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ylipainoa ja kyllä tämä masentaa ja ällöttää. Ja laihdutuskuuri menossa kyllä.  Ei sitä normaalipainoisena osannut ajatella miten masentavaa on olla ylipainoinen :( Vaatteet näyttää kauhealta päällä, puristaa ja kiristää kun yrittää mahtua vanhoihin vaatteisiin. Nyt on kaapit odottamassa vaatteita laihdutuksen onnistumista. Ylipäänsä tosi vaikea löytää ylipainoisena vaatteita ja vaatteet ei tunnu kivalta päällä. Laihdutan tosiaaan nyt ja ensi kesänä aion olla 20 kg kevyempi.

Tämä.

Vetää mielen maahan...

Vierailija
69/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se SYÖ liikaa.

Kokeile vaikka.

Olanzapin, Zyprexa noin niinkiun esimerkeiksi.

Noita lääkkeitä käytetään mm. kaksisuuntaisen piilossapitoon sekä vaikean masennuksen hoitoon. 

Paskoja lääkkeitä ovat toki - vaikka toimivatkin - monienkin sivuvaikutuksiensa vuoksi.

Ja lihottavat/turvottavat useimpia käyttäjiään (lievin sivuvaikutus) aika hitosti.

Vierailija
70/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on jälleen luvassa hellettä tänne Helsingin keskustaan. Täytyypä muistaa avata ikkunat ennen töihin lähtöä, että asunto vähän jäähtyisi. Sitten on työpäivän jälkeen mukava tulla hyvin tuuletettuun ja raikkaseen kotiin. :D

Vierailija
71/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se SYÖ liikaa.

Kokeile vaikka.

Olanzapin, Mirtsapiini, noin niinkiun esimerkeiksi.

Noita lääkkeitä käytetään mm. kaksisuuntaisen piilossapitoon sekä vaikean masennuksen hoitoon. 

Paskoja lääkkeitä ovat toki - vaikka toimivatkin - monienkin sivuvaikutuksiensa vuoksi.

Ja lihottavat/turvottavat useimpia käyttäjiään (lievin sivuvaikutus) aika hitosti.

Vierailija
72/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se SYÖ liikaa.

Kokeile vaikka.

Kun kukaan päästään terve normaalipainoinen (tai normaalipainoinen psyykkisesti sairaskaan) ei voisi vedellä sellaisia annoksia, jotka oikeasti lihottaisivat.  Eivätköhän nämä ylilihavat ihmiset kärsi jatkuvan nälän tunteesta, joka on heidän geeneissään. Kyllä "normaali" ihminen pärjää päiviäkin vailla ruokaa - nämä ns. amerikanlihavat taasen eivät.

Vierailija
73/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantsu oli täyttä toinen toistaan tuhdimpaa tanttaa. En antanut asian häiritä, vaan suuntasin katseeni hoikkiin kinkkuihin. Muutaman kanssa vähän silmäpelailtiin ja juteltiinkin sitten lopulta. Sain rannan kauneimmalta naiselta puh. numeron ja jotain treffailua vois harkita, jos jaksaa...

Vierailija
74/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri lähteä. Painoa 160 kg.

Vierailija
75/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet nyt vaan sinne rannalle. Ei siellä ketään kiinnosta miltä näytät. Minäkin olen menossa, vaikka olen 150cm/65kg ja oon skolioosin vuoksi kiero ja se todellakin näkyy ihonmyötäinen uimapuku päällä.

Eihän sulla edes ole niiiin paljon ylipainoa ettet kehtaisi. Ajattele jos olisit 150/95.... Vieläkö kehtaisit? Mä olen n.170/120, enkä todellakaan mene uimarannalle uimapuku päällä. Rannalla olen kyllä ollut useasti tänä kesänä, kun lapset ovat halunneet äidin mukaan (pärjäisivät jo itsekin, osaavat uida), mutta mulla pysyy tasan tarkkaan caprit ja t-paita päällä.

Ja kun ihmiset täälläkin väittää, ettei kukaan katso. No, kyllä katsoo. Jopa minä itse, tällaisena valaana, katson muita ihmisiä ja arvostelen heitä mielessäni. Esim. no en kyllä todellakaan kehtaisi olla uimapuvussa tuossa kunnossa tai jos joku timmivartaloinen on perse(sring)bikineissä, niin ajattelen, että miten toi kehtaa olla käytännössä melkein alasti. Joo, mulla on hyvin vakava itsetunto-ongelma. Ja joo, voi olla, että olen vain kateellinen sellaisille, jotka pystyvät kropan puolesta olemaan niissä pikkupikku bikineissä.

Mutta, elämä on. Ja jos oon läski, enkä tee asialle itse mitään ni se on voivoi. Eipä se kuitenkaan helpota muita arvostelemalla.

Vierailija
76/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu muille,minkälainen on.Itse olen myös ylipainoinen ja on mukava viilutella uidessa.Talvella käyn uimahallissa paljon ja painoa voi pudottaa uimakuntoilullakin.

Vierailija
77/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla edes ole niiiin paljon ylipainoa ettet kehtaisi. Ajattele jos olisit 150/95.... Vieläkö kehtaisit? Mä olen n.170/120, enkä todellakaan mene uimarannalle uimapuku päällä. Rannalla olen kyllä ollut useasti tänä kesänä, kun lapset ovat halunneet äidin mukaan (pärjäisivät jo itsekin, osaavat uida), mutta mulla pysyy tasan tarkkaan caprit ja t-paita päällä.

Ja kun ihmiset täälläkin väittää, ettei kukaan katso. No, kyllä katsoo. Jopa minä itse, tällaisena valaana, katson muita ihmisiä ja arvostelen heitä mielessäni. Esim. no en kyllä todellakaan kehtaisi olla uimapuvussa tuossa kunnossa tai jos joku timmivartaloinen on perse(string)bikineissä, niin ajattelen, että miten toi kehtaa olla käytännössä melkein alasti. Joo, mulla on hyvin vakava itsetunto-ongelma. Ja joo, voi olla, että olen vain kateellinen sellaisille, jotka pystyvät kropan puolesta olemaan niissä pikkupikku bikineissä.

Mutta, elämä on. Ja jos oon läski, enkä tee asialle itse mitään ni se on voivoi. Eipä se kuitenkaan helpota muita arvostelemalla.

Vierailija
78/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 166cm ja 65kg.Tunnen edelleen itseni lihavaksi(raskausaikana painoin 90kg),vaikka painoa paljon pudonnutkin.Haluaisin olla n 60kg,rankaisen itseäni syömällä mahd vähän ja treenaamalla liikaa.Luulen että nuoruudessa kokemani syömishäiriö on palaamassa.

Vierailija
79/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars rannalle, lapsen takia edes. Ja siksi, että saat muuta ajateltavaa kuin pyöritellä läskiajatuksia. Eihän sun tarvi stringejä laittaa, vaan itsellesi sopiva asu. Ajattele niin, että ne jotka arvostelee ja ajattelee ja puhuu pahaa, niillä se ongelma on. Ole sen yläpuolella.

Vierailija
80/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois jakaa uimarannat jollain aidalla niin ylipainoset omalle rannalle ja timmit omalleen 👍 Uimaranta jossa pelkkiä instabeibejä 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan