Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihana mennä rannalle, harmi vaan kun olen ylipainoinen niin en voi

Vierailija
15.07.2018 |

Ihmiset naureskelevat kuitenkin.. lapsikin on masentunut kun ei pääse uimaan ja itkee ☹️

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ylipainoa ja kyllä tämä masentaa ja ällöttää. Ja laihdutuskuuri menossa kyllä.  Ei sitä normaalipainoisena osannut ajatella miten masentavaa on olla ylipainoinen :( Vaatteet näyttää kauhealta päällä, puristaa ja kiristää kun yrittää mahtua vanhoihin vaatteisiin. Nyt on kaapit odottamassa vaatteita laihdutuksen onnistumista. Ylipäänsä tosi vaikea löytää ylipainoisena vaatteita ja vaatteet ei tunnu kivalta päällä. Laihdutan tosiaaan nyt ja ensi kesänä aion olla 20 kg kevyempi.

Sama juttu, lisäksi uusia isompiakaan vaatteita ei tee mieli ostaa kun ei ne näytä päällä nätiltä ja siltä miltä niiden pitäisi näyttää. Olen kyllä kokeillut useamminkin kuin kerran omaa normikokoani pari kokoa suurempaa ja näytän sellaisessa ainoastaan valtaisalta läskiltä. Plus se vaate ei näytä enää ollenkaan nätiltä eikä samalta miltä pienemässä koossa.

161/83

Tuo on muuten jännä ilmiö, ettei se pelkästään riitä että vaate on oikean kokoinen. Itse tykkäisin neuloa, mutta eihän nättikään neule näytä enää hyvältä päällä kun koko on XL. Mulla on lukuisia miltei valmiita neuleita just tuon takia, että kun sitä ekan kerran pystyy sovittamaan puolivalmiina niin eihän se näytä yhtään siltä miltä kuvassa ja neulomisinspis menee sen siliän tien.

Vierailija
42/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä alotuksesta tuli kurjat fiilikset. Sitten vielä sanotaan, että lihavat on lepposia ja upeita. Onko ne kuitenkaan? On ne jos kantaa kilonsa ylpeydellä ja hyväksyy itsensä.

Sanoisin että suuriosa ylipainoisista on kaukana leppoisista vaan päinvastoin ovat kiukkuisia ja äkäisiä. Aina joskus tapaa ihmisen joka on ryhdikäs, asiallinen ja iloinen kiloistaan huolimatta ja se on sinänsä aika jännä, ettei niihin kiloihin silloin itsekään edes kiinnitä huomiota, ne jotenkin katoaa. Täysin päinvastainen siis kuin nämä pystyynnostetut perunasäkit (joita siis on nykyisin aivan kamalan paljon) joilla naama on 24/7 norsunveellä ja koko olemus epäasiallisina käytöksinään huutaa epämukavuutta ja kiukkua.

aspa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä alotuksesta tuli kurjat fiilikset. Sitten vielä sanotaan, että lihavat on lepposia ja upeita. Onko ne kuitenkaan? On ne jos kantaa kilonsa ylpeydellä ja hyväksyy itsensä.

Sanoisin että suuriosa ylipainoisista on kaukana leppoisista vaan päinvastoin ovat kiukkuisia ja äkäisiä. Aina joskus tapaa ihmisen joka on ryhdikäs, asiallinen ja iloinen kiloistaan huolimatta ja se on sinänsä aika jännä, ettei niihin kiloihin silloin itsekään edes kiinnitä huomiota, ne jotenkin katoaa. Täysin päinvastainen siis kuin nämä pystyynnostetut perunasäkit (joita siis on nykyisin aivan kamalan paljon) joilla naama on 24/7 norsunveellä ja koko olemus epäasiallisina *käytöksinään huutaa epämukavuutta ja kiukkua.

aspa

*käytöksineen

Vierailija
44/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Se on oikeasti tosi iso henkinen este,ottaa se riski että sinua saatetaan pilkata,haukkua ja sinulle voidaan naureskella kun olet siinä haavoittuvaisena,puoliksi alasti. Sen takia en ole vuosiin käynyt uimassa,mikä on tosi sääli koska rakastan uimista.

Nyt olen kuitenkin sisuuntunut sen verran,että kävin juuri ostamassa uimapuvun. En anna idioottien pilata kesääni,yhtälainen oikeus minulla on uida kuin muillakin. Harvalla on täydellinen vartalo. Selluliittia löytyy ja olen lievästi ylipainoinen, mutta ei kukaan fiksu ihminen sellaisesta pilkkaa.

Laihat ei ole fiksuja, senhän näkee tälläkin palstalla. 

Vierailija
45/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään niin ilkeitä ylipainoisille etten yhtään ihmettele ap. Omapa se on heidän häpeänsä kun eivät osaa käyttäytyä, mutta ei se helpota yhtään niitä halveksivia katseita ja huuteluita.

Vierailija
46/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri itse rannalla, jossa oli noin 30 ihmistä. Yli puolet oli ylipainoisia ja loput oli ns. normaalipainoisia. Rannalla ei ollut yhtään sellaista henkilöä, jolla olisi viimeisen päälle trimmattu vartalo. Ei yhtään! 

Aloittaja, kukaan ei kiinnitä huomiota sinun ulkonäköösi, menet mihin tahansa. Kauppaan tai rannalle. Sinulla on vain huono itseluottamus! 

Vierailija
47/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että suuriosa ylipainoisista on kaukana leppoisista vaan päinvastoin ovat kiukkuisia ja äkäisiä. Aina joskus tapaa ihmisen joka on ryhdikäs, asiallinen ja iloinen kiloistaan huolimatta ja se on sinänsä aika jännä, ettei niihin kiloihin silloin itsekään edes kiinnitä huomiota, ne jotenkin katoaa. Täysin päinvastainen siis kuin nämä pystyynnostetut perunasäkit (joita siis on nykyisin aivan kamalan paljon) joilla naama on 24/7 norsunveellä ja koko olemus epäasiallisina käytöksinään huutaa epämukavuutta ja kiukkua.

aspa

Sitä siis ilmeisesti pitäisi jaksaa esittää, että fiilis on mitä loistavin vaikka on vangittuna läskihaalariin? Kuvittele, että päälläsi on 10 toppatakkia päällekkäin ja jalassa saman verran housuja. Kuinka kivaa on kun et pysty kävelemään normaalisti eikä kädetkään liiku ja nouse? 

Vierailija
48/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Kävin juuri itse rannalla, jossa oli noin 30 ihmistä. Yli puolet oli ylipainoisia ja loput oli ns. normaalipainoisia. Rannalla ei ollut yhtään sellaista henkilöä, jolla olisi viimeisen päälle trimmattu vartalo. Ei yhtään! 

Aloittaja, kukaan ei kiinnitä huomiota sinun ulkonäköösi, menet mihin tahansa. Kauppaan tai rannalle. Sinulla on vain huono itseluottamus! 

Älä nyt viitsi jauhaa p*skaa. Justhan sinäkin kiinnitit huomiota muihin ihmisiin ja jaoit vielä nämä huomiosi av-palstalla meille muillekin. 

Vierailija
49/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten tarvitse jäädä ilman kesähuveja siksi että minä vasta työstän ruokasuhdettani tolkulliseen suuntaan. BMI 44 ja tällä viikolla on käyty lasten kanssa uimassa neljästi. Olen varmaan usein ollut rannan lihavin, ainakin lihavin uikkarissa, mutta kyllä noi 4v ja 7v vielä sen verran mun huomiota vaatii että en ole ehtinyt ainakaan huomata jos joku on töllistellyt tai naureskellut. Oikeasti luulen että ei ihmisiä kiinnosta.

Se viileä vesi on ihanaa, siellä on kevyt ja raikas olo mikä ei näillä keleillä ole ihan helppoa, ja lapsista on kivaa kun heitellään palloa, uidaan, sukellellaan ja ollaan vesisotaa (jos on tilaa, viime aikoina on ollut täyttä).

Häpeä ja nöyryytyksen pelko on rajoittanut minua paljon enemmän kuin liikakilot fyysisesti ikinä, mutta lasten myötä olen pikkuhiljaa opetellut siitä pois, en halua olla sellainen malli lapsilleni. En kyllä halua olla lihavakaan malli, työstän sitäkin, mutta häpeä oli yllättäen helpompi karistaa kuin rasva. Jotain edistystä edes! Laihtuminenkin on helpompaa elämästä nauttien kuin piilossa häveten.

Vierailija
50/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minäkin olin vuosia läskieni vanki, ja häpesin valtavasti sitä, kun olin "tuhonnut" nuorena niin kauniin hoikan kroppani muutamassa vuodessa kymmeniä kiloja isommaksi selluliittikasaksi. Mutta sitten yhdellä ulkomaanreissulla ajattelin että en voi jumaliste enää elää niin että häpeän itseäni tai mietin mitä muut minusta ajattelee. Lämpö, aurinko ja meri kuuluvat myös minulle! Niinpä laitoin uikkarin päälle ja sellaisen pitkän uimahameen ja menin rannalle sekä uimaan mereen. Oli mahtavaa ja vapauttavaa vuosien ja vuosien itseinhon jälkeen uida!

Asiaa ehkä helpotti se, että siellä ulkomailla kukaan ei tuntenut minua, mitäpä siis olisin välittänyt sellaisten ihmisten mielipiteistä joita en enää koskaan tule näkemään. Toisaalta myös mieheni on aina ollut tosi rakastava ja kannustava eikä ole koskaan hävennyt minua. En edellenkään ole täysin itsevarma vähissä vaatteissa muiden kuin mieheni edessä, mutta askel parempaan suuntaan ollaan menty.

Vierailija
51/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies32vuotta kirjoitti:

Älä nyt viitsi jauhaa p*skaa. Justhan sinäkin kiinnitit huomiota muihin ihmisiin ja jaoit vielä nämä huomiosi av-palstalla meille muillekin. 

Se että huomaa rannalla olevan erikokoisia ja -näköisiä ihmisiä, on eri asia kuin muille naureskelu. Mulle jäi mieleen rannalta kaksi nuorta naista, jotka olivat joo ylipainoisia, mutta se mikä heissä herätti huomion oli iloisuus ja kauniit hyvinistuvat bikinit :)

-eri

Vierailija
52/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiselle kaverilleni huudettiin toissapäivänä "varokaa tsunamivaara". Joku parikymppisten porukka huusi.

Vierailija
53/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia on nykyään suurin osa suomalaisista. Ette te erotu joukosta, vaikka niin luulettekin.

Vierailija
54/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä mainitsi, että helppohan se on juosta, kun läskit eivät ole tiellä. Juoksu tai muu liikunta saa yleensä aikaan sellaisen hyvän kierteen, että ne läskit lähtee, ja pysyvät myös poissa, kun jaksaa ylläpitää liikuntaharrastusta. Liikkuessa tekee myös mieli syödä terveellisemmin,ainakin mulle on käynyt näin. Toki liikunnan ja laihduttamisen aloittaminen on työlästä, jos ylipainoa on paljon. Harva ihminen pysyy luonnostaan hoikkana ja tikissä, joten ei se hoikkuus sohvalla makaamalla ja herkkuja syömällä tule.

Jos nyt sitten haluaa olla normaalipainossa/hoikka. Se ei ole varmaan kaikille tärkeä asia.

Vierailija
55/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitpas.

Vierailija
56/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista suurin osa on ylipainoisia ja se kyllä näkyy uimarannoilla. Sinne vaan, ei siellä kukaan sinun kilojasi katsele, tai jos katselee ni omapahan on häpeänsä.

Vierailija
57/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä mainitsi, että helppohan se on juosta, kun läskit eivät ole tiellä. Juoksu tai muu liikunta saa yleensä aikaan sellaisen hyvän kierteen, että ne läskit lähtee, ja pysyvät myös poissa, kun jaksaa ylläpitää liikuntaharrastusta. Liikkuessa tekee myös mieli syödä terveellisemmin,ainakin mulle on käynyt näin. Toki liikunnan ja laihduttamisen aloittaminen on työlästä, jos ylipainoa on paljon. Harva ihminen pysyy luonnostaan hoikkana ja tikissä, joten ei se hoikkuus sohvalla makaamalla ja herkkuja syömällä tule.

Jos nyt sitten haluaa olla normaalipainossa/hoikka. Se ei ole varmaan kaikille tärkeä asia.

Niin. Ylipainoinen ei tietenkään muuta tee kuin makaa sohvalla herkkuja syömässä. Miten v*tussa porukka voi olla oikeasti näin typerää? Itse olen ylipainoinen enkä makaa sohvalla koskaan enkä myöskään syö herkkuja. En sohvalla enkä missään muuallakaan.

Vierailija
58/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille, mutta sellaiselle on joka haluaa liikkua ilman että oma kroppa estää ja/tai on jatkuvasti tiellä. Ainakin minä haluan kropan jossa on hyvä olla ja elää sellaista elämää mitä minä haluan. Siihen ei kuulu sohvalla makaaminen ja/tai herkkujen ahminen.

161/83

Vierailija
59/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ylipainoinen ei tietenkään muuta tee kuin makaa sohvalla herkkuja syömässä. Miten v*tussa porukka voi olla oikeasti näin typerää? Itse olen ylipainoinen enkä makaa sohvalla koskaan enkä myöskään syö herkkuja. En sohvalla enkä missään muuallakaan.

En kyllä niin väittänyt, mutta jostain ravinnon ja kulutuksen epäsuhdasta ne kilot tulevat. Tietysti on myös sairauksia ja jotkut psyykelääkkeet lihottavat. Tarkoitin vain, että useimmat hoikat joutuvat näkemään vaivaa hoikkuuden ylläpitämiseen. Tsemppiä vaan kaikille kokoon katsomatta!

Vierailija
60/90 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa lähteä uimaan, koska niin laihat kädet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän