Vierailija

Ihmiset naureskelevat kuitenkin.. lapsikin on masentunut kun ei pääse uimaan ja itkee ☹️

• ylös 8
  • alas 66

Sivut

Kommentit (90)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meinaatko että siellä rannalla on joku portsari puntarin kanssa joka sanoo että tänne ei ole tuolla painolla tulemista:)

• ylös 87
  • alas 1
Vierailija

Tee suihkuverhoviritys telineellä ympärillesi niin kukaan ei nää sua tai naura. :))

• ylös 40
  • alas 3
Vierailija

Kai sinne rannalle pääsee muutenkin kuin ponilla ratsastaen.

Ei nyt tullut mieleen muuta painorajoitetta uimarannalle mennessä kuin se, että ponisi on sinulle liian pieni eikä siksi jaksa kantaa sinua.

• ylös 77
  • alas 1
Vierailija

Sinne vaan, kyllä siellä on kaikenkokoisia ihmisiä. Mä häpesin kanssa ennen isoja riipputissejäni ja selluliittireisiäni, mutta sitten päätin, että so what. Hyvin olen mahtunut rannalle. Jos joku tuijottaa, ni antaa tuijottaa. Kerrankin, kun lämmin kesä, niin rannalle vaan lapsen kanssa👍☀️.

• ylös 75
  • alas 0
Vierailija

Menet vaan reippaasti muotojasi pullistellen sinne rannalle. Ole ylpeä että sinulla on muotoja.

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että siellä rannalla on joku portsari puntarin kanssa joka sanoo että tänne ei ole tuolla painolla tulemista:)

On siellä, Porvoon uimarannalle on menossa.

Kumpi onkaan tärkeämpää, lapsen rannalle pääsy vai oma heikko itsetunto? Oikeasti tavalliset ei ihmiset eivät piittaa pätkääkään toisten ylipainosta, vaikka millainen valas rantautuisi läskeineen ja raskausarpineen. Mutta av-palstaa lukiessa todellisuus voi hämärtyä ja sitä luulee toisten nauravan milloin millekin.

• ylös 61
  • alas 1
Vierailija

Tänään juuri oli uimarannalla n. 150 kg 170 cm nainen lapsensa kanssa. Mitä ajattelin: Uikohan hän itse vai toiko vain lapsen uimaan. Katselin miten hän vahtii lastaan, samalla kun vahdin omiani. Ja sitten ihastelin mielessäni miten kärsivällisesti hän lohdutti lasta joka ei olisi halunnut lähteä pois ja sai raivokohtauksen. Minä en varmaan olisi jaksanut, vaan olisin kantanut lapsen pois. Hän ensin rauhoitti lapsen ja päästi sitten tämän hetkeksi uimaan niin että molemmille jäi uinnista hyvä mieli.

Niin, mietinkö painoa? En ennen kuin luin tämän keskustelun.

• ylös 89
  • alas 1
Vierailija

Minulla on ylipainoa ja kyllä tämä masentaa ja ällöttää. Ja laihdutuskuuri menossa kyllä.  Ei sitä normaalipainoisena osannut ajatella miten masentavaa on olla ylipainoinen :( Vaatteet näyttää kauhealta päällä, puristaa ja kiristää kun yrittää mahtua vanhoihin vaatteisiin. Nyt on kaapit odottamassa vaatteita laihdutuksen onnistumista. Ylipäänsä tosi vaikea löytää ylipainoisena vaatteita ja vaatteet ei tunnu kivalta päällä. Laihdutan tosiaaan nyt ja ensi kesänä aion olla 20 kg kevyempi.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Mä en menis rannalle ollenkaan tämmösillä keleillä. 20 varjossa niin voisin mennäkin. Liian kuuma auringossa.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Pelkäätkö, ap, että rannalla lojuessasi luonnonsuojelijat ryntäävät paikalle ja yrittävät työntää sinut takaisin mereen?

• ylös 46
  • alas 6
Vierailija

Ymmärrän sinua. Se on oikeasti tosi iso henkinen este,ottaa se riski että sinua saatetaan pilkata,haukkua ja sinulle voidaan naureskella kun olet siinä haavoittuvaisena,puoliksi alasti. Sen takia en ole vuosiin käynyt uimassa,mikä on tosi sääli koska rakastan uimista.

Nyt olen kuitenkin sisuuntunut sen verran,että kävin juuri ostamassa uimapuvun. En anna idioottien pilata kesääni,yhtälainen oikeus minulla on uida kuin muillakin. Harvalla on täydellinen vartalo. Selluliittia löytyy ja olen lievästi ylipainoinen, mutta ei kukaan fiksu ihminen sellaisesta pilkkaa.

• ylös 50
  • alas 1
Vierailija

En halua ilkeillä vaan haluan puhua sinulle tiukasti järkeä, sydämellisesti. En tiedä, onnistunko. Laissako kiellettyä? Niin, tiedät itsekin, ettei ole. Kaikki on lähinnä vain omassa päässäsi. Ja jos joku katsoo, näytät mielessäsi pitkää nenää sellaiselle ihmiselle ja ajattelet, ettei kenenkään elämä ole täydellistä. Samalla saisit sinäkin ns. hyötyliikuntaa, ehkä jopa innostuisit uimaankin. Uintia ja vesijuoksua nimittäin suositellaan ylipainoisille, koska se ei esim. rasita niveliä samalla tavoin kuin esim. tavallinen juoksu.

Käyn itse paljon uimahalleissa ja rannoillakin jonkun verran. Siellä näkee kaikenlaisia vartaloita ja mikä itseäni eniten näissä käynneissä ilahduttaa, on se positiivisuuden ilmapiiri, jonka aistii: ihmiset nauttivat veden kanssa touhuilusta, kesäpäivästä, iloisesta seurasta jne. Hymyillään, touhuillaan, leikitään, välillä ehkä maataan auringossa, tai kuten minä, istun ja luen kirjaa.

Alat nauttia elämästä. Sinulla on ihana lapsi. Kehosi on saanut sen aikaiseksi, voit olla siitä ylpeä.

Nyt lopetat itsesäälin, pakkaat kamat kassiin ja lähdet! Lupaatko?

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Et suinkaan ole ainoa ylipainoinen siellä rannalla, rohkeasti vaan! Itse menen mahdollisimman nopeasti veteen ja lillun siinä rantavedessä vain pää veden pinnalla lapsen kanssa. Ja sitten lopuksi mahd. pikaisesti pyyhe ympärille. Oikeesti surullista että näillä keleillä ei pääse nauttimaan uimisesta. Tsemppiä ja rohkeutta!

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Sääli että sinulla on niin heikko itsetunto. Ajattele lastasi. Pitääkö hänenkin kärsiä lihavuudestasi? Vie lapsi rannalle.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Olen käynyt tänä kesänä rannalla useamman kerran ja kyllä siellä on koko ihmiskunnan kirjo edustettuna. Kaikkia kokoja, ikiä ja värejä. Pelko pois ja nauttimaan kivasta kesäpäivästä!

• ylös 29
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat