Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Mulla näkyy yhteispisteet 220. Koodista näkyy nyt kaikki!
Mulla lukee kaikki kesken ainakin, eikä lähdekoodissa mitään pisteitä tai sijoja missään...Eilen viimeinen muutos. Laittakaa oikeasti joku kuvankaappaus, muuten vaikea uskoa. Jos taas ootte tosissanne, niin onnea opiskelupaikasta :)!
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan soittanu OP:lle tästä?
Nyt hei malttia ihmiset! Huomiseen mennessä pitää tulla tulokset. Soitelkaa maanantaina, jos op on edelleen vailla tuloksia. Kyllä ne tulokset tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei malttia ihmiset! Huomiseen mennessä pitää tulla tulokset. Soitelkaa maanantaina, jos op on edelleen vailla tuloksia. Kyllä ne tulokset tulee.
Pankista oli nyt kyse...
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy yhteispisteet 220. Koodista näkyy nyt kaikki!
Missä kohtaa koodia noi näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina pitää tulla tulokset ja maanantaina voi soitella, jos on asiaa
Alle 60 pistettä Joensuu eli ei sitten mennä yhtään minnekään. :’(
Vierailija kirjoitti:
Mullakin joensuussa toi alle 60 pistettä :D sääli kaikkeni annoin, mutta olin varautunut joten ei oikeastaan harmita, tiesin että pitää olla täydellinen
Voi paska :( täydellinen ei tosin pidä olla
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on Joensuu Kesken, että varmaankaan päässeet. Koska mulle lukee Joensuun kohdalla Hyväksytty, odottaa ylempiä hakukohteita
Ei pidä paikkaansa. Kaikille tulokset eivät päivity samaan aikaan, niitä voi tippua vähitellen eli kaikki eivät saa samaan aikaan tietoa. Lisäksi tuo "hyväksytty" voi kadota hetkeksi ja muuttua takaisin "kesken"-tilaan sillä aikaa kun ylemmät hakukohteet päivittyvät. Usein voi tarkoittaa sitäkin että on päässyt ylempään kohteeseen ja alempi peruuntuu samalla.
Miten teillä voi näkyä Joensuu kesken? Mulla näkyy nyt Hyväksytty, odottaa ylempiä kohteita. Samoin mun kaverilla.
Vau, mulla lukee joensuun kohdalla ”peruuntunut, pisteesi eivät riittäneet varasijaan”😞😞
Taas gallup ajan kuluksi :)
Koodi päivittyi eilen ja sain tänään tuloksia -> peukku ylös
Koodi päivittyi eilen ja kaikki edelleen kesken -> peukku alas
peukku ylös ne keillä on kaikki vielä kesken
Koodi ei ole päivittynyt eilen ja kaikki kesken = peukku ylös
Koodi ei ole päivittynyt eilen ja olen saanut tuloksia = peukku alas
Missä te näette ton alle 60p ?
EN JAKSA ENÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! niin huono olo kun en voi syödä tai mitään muutakaan
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette ton alle 60p ?
Opintopolussa pitäis lukea Joensuun kohdalla
Sait kokeesta alle 60 pistettä. Neljäs välivuosi here I come =)))
Mullakin joensuussa toi alle 60 pistettä :D sääli kaikkeni annoin, mutta olin varautunut joten ei oikeastaan harmita, tiesin että pitää olla täydellinen