Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4621/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin kiva kun on seuraa keiden kanssa odottaa

Vierailija
4622/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ehkä ole mitään pohja, mutta koska ihmisellä on koherenssin tunteen tarve haetaan systeemiä.

Tässä eräs teoria, joka perustuu vain omaan spekulointiin, joten älkää ottako vakavasti... :)

- Muutos tänään korkeimmassa hakutoiveessa -> pisteet riittämässä siihen, eikä tarvetta muihin jonoihin

- Muutos tänään kaikissa -> pisteet riittämässä vähintään alimman kohteen varasijaan, jolloin tarve sijoitteluun ylemmissäkin kohteissa

- Muutos tänään vain alimmassa kohteessa -> ei teoriaa

Onko jollekin muuten käynyt tuo viimeinen vaihtoehto?

mulla ei muutosta tänään. Oon aika varma sisäänpääsystä tai olisin tosi yllättynyt jos pisteet ei riittäis edes alimman kohteen varasijoille niin en oo ihan varma onko toi teoria aukoton..

mut eihän sitä tiiä, voi olla että oon tehny jonkun kauheen virheen

Joo no toihan oli siis ihan heitto, kuten kirjoitin. :)

Mut good for You jos oot varma sisäänpääsystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesta kiinni, oikeesti. Lisäksi psykakeskustelussa lienee keskivertoa ihmisläheisempää väkeä.

Hmm. Kiinnostais tietää olenko ainoa mies joka seuraa tätä Vauva-palstan yhteispsykoosia :)

Peukku ylös = mies

Peukku alas = nainen/muunsukupuolinen/taisteluhelikopteri/maahinen/voikukka/tähtipöly/jokin muu, mikä?

Sulla on hyvä haaremi täällä!

Ja "oikeat metodit" jo käytössä - naiset ovat kyselyissä 0 ja miehet 1...

Vierailija
4624/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekis mieli alkaa jo itkeä kun itellä ei oo tapahtunut mitään muutoksia ja monella taas on 😂 Pääsis jo piinasta

Ootko sukunimen mukaan aakkostettuna alku-vai loppupäässä? Itse oon alkupäässä. Mistä sen tietää vaikka ne ajaisi noita muutoksia aakkosittain tietty määrä kerrallaan? Loistoteoria taas heitetty ilmoille :D 

Vierailija
4625/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yllättävän monta ihmistä täällä jotka on varmoja ettei pääse 

Vaikka kuinka hyvin on menny omaan tasoon nähden nii psykaan nyt vaan on niin vaikee päästä että en ite ainakaan oo mitenkään toiveikas, vaikka tosi ylpee omasta kehityksestä olinki kokeen jälkeen :( tuntuu koko ajan vaan enemmän toivottomalle

ymmärrän tosi hyvin :/

mut joku vuosi sellasiakin pääsee jotka oli ihan varmoja ettei pääse!

Miten sulla meni koe jos saa udella?

Päällimmäinen tunne oli että hyvin, olin koetilanteessa super rauhallinen ja matikka tuntu jopa helpolle (viime vuonna en ymmärtäny niistä tehtävistä kirjaimellisesti mitään). Koko ajan vaan tulee mieleen sellasia typeriä virheitä mitä tein, suurin niistä se että mm. niissä logiikkatehtävissä jätin vastauspaperiin veikkauksia enkä jättäny aikaa tarkastamiseen nii monivalinta saatto mennä ihan hirveen huonosti, en oikeesti osaa sanoo. Viime vuonna vaan selasin niitä sivuja ja koitin löytää ees yhen matikan tehtävänannon josta tajuaisin yhenki sanan että sinällään oon kyllä ylpee itestäni! En vaan valitettavasti usko että tää mun suoritus riittää ja just tyhmiin virheisiin kaatuu koko homma, mikä on ehkä kaikkein ärsyttävin tapa olla pääsemättä sisään :/

Vierailija
4626/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekis mieli alkaa jo itkeä kun itellä ei oo tapahtunut mitään muutoksia ja monella taas on 😂 Pääsis jo piinasta

Ootko sukunimen mukaan aakkostettuna alku-vai loppupäässä? Itse oon alkupäässä. Mistä sen tietää vaikka ne ajaisi noita muutoksia aakkosittain tietty määrä kerrallaan? Loistoteoria taas heitetty ilmoille :D 

Mä oon keskivaiheilta aakkosia, ja kaikkiin tullut tänään muutos.

Vierailija
4627/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupäässä

Vierailija
4628/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

testataanko tätäkin teoriaa?

gallup:

EI muutosta ja olet aakkosten alkupäässä = peukku ylös

EI muutosta ja olet aakkosten loppupäässä = peukku alas

Vierailija
4629/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka hyvin on menny omaan tasoon nähden nii psykaan nyt vaan on niin vaikee päästä että en ite ainakaan oo mitenkään toiveikas, vaikka tosi ylpee omasta kehityksestä olinki kokeen jälkeen :( tuntuu koko ajan vaan enemmän toivottomalle

Päällimmäinen tunne oli että hyvin, olin koetilanteessa super rauhallinen ja matikka tuntu jopa helpolle (viime vuonna en ymmärtäny niistä tehtävistä kirjaimellisesti mitään). Koko ajan vaan tulee mieleen sellasia typeriä virheitä mitä tein, suurin niistä se että mm. niissä logiikkatehtävissä jätin vastauspaperiin veikkauksia enkä jättäny aikaa tarkastamiseen nii monivalinta saatto mennä ihan hirveen huonosti, en oikeesti osaa sanoo. Viime vuonna vaan selasin niitä sivuja ja koitin löytää ees yhen matikan tehtävänannon josta tajuaisin yhenki sanan että sinällään oon kyllä ylpee itestäni! En vaan valitettavasti usko että tää mun suoritus riittää ja just tyhmiin virheisiin kaatuu koko homma, mikä on ehkä kaikkein ärsyttävin tapa olla pääsemättä sisään :/

uskon että vaikka logiikka olis menny penkin alle mutta edes pari on menny tuurilla oikein ja kaikki muu superhyvin nii voi päästä

Vierailija
4630/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ehkä ole mitään pohja, mutta koska ihmisellä on koherenssin tunteen tarve haetaan systeemiä.

Tässä eräs teoria, joka perustuu vain omaan spekulointiin, joten älkää ottako vakavasti... :)

- Muutos tänään korkeimmassa hakutoiveessa -> pisteet riittämässä siihen, eikä tarvetta muihin jonoihin

- Muutos tänään kaikissa -> pisteet riittämässä vähintään alimman kohteen varasijaan, jolloin tarve sijoitteluun ylemmissäkin kohteissa

Eikös jollakulla ollu sinä "päivämääränä" tyyliin 34.6..? Mahdattekohan nyt miettiä tätä vähän liian pitkälle :D

Vierailija
4631/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, eikö tänäänkään! Mä jännitän enää kaverin ja teidän kaikkien muiden puolesta, pääsin viime keväänä itse. Nyt on kyllä hirveet paikat, ihan todella elävästi muistan, miten tuskanhikeä pukkasi tuloksia odotellessa. Ei mene enää kauaa, mutta kyllä voi aika kulua madellen! Onnea kaikille tänä vuonna paikkansa lunastaville jo etukäteen, ja muille tsemppiä pettymyksestä selviämiseen... ei se maailma siihen lopu, vaikka siltä hetken jos toisenkin tuntuukin. Itsekin 2 pettymystä koin, ennen kuin ovet aukesivat.

Toivotaan että huomenna tulee tulokset!

Vierailija
4632/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös testata tämän:

Tänään muutos vain korkeimmassa kohteessa tai kaikissa -> Peukku ylös

Tänään muutos jossain muussa kohdassa (mutta ei kaikissa) -> Peukku alas

Vierailija
4633/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskon että vaikka logiikka olis menny penkin alle mutta edes pari on menny tuurilla oikein ja kaikki muu superhyvin nii voi päästä

Toivon sitä niin paljon, ainoo ala johon tunnen ihan mahotonta intohimoo mutta tuskin jaksan enää uutta välivuotta sen takia ottaa :/

Vierailija
4634/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jollakulla ollu sinä "päivämääränä" tyyliin 34.6..? Mahdattekohan nyt miettiä tätä vähän liian pitkälle :D

se olin mä ja tarkotin 24.6 :DDD

Vierailija
4635/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sitä niin paljon, ainoo ala johon tunnen ihan mahotonta intohimoo mutta tuskin jaksan enää uutta välivuotta sen takia ottaa :/

toivotaan parasta! tuliko sulla tilastossa suuria virheitä?

Vierailija
4636/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutin ylös, kun mulla tuli muutos siinä ainoossa kohteessa mihin hain :)

Vierailija
4637/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pelottaa niin paljon että vaikka itelle meni aika hyvin niin liian monella on menny vielä paremmin :(

Vierailija
4638/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkelllä tuntuu että elämä päättyy tähän, mutta eihän se niin mee. Kyllä tästäkin elämä jatkuu ja selvitään tuli mitä tuli 

Vierailija
4639/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan järjestää voittobileet tai vertaispettymys tapaaminen tai molemmat? :D 

Vierailija
4640/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutin ylös, kun mulla tuli muutos siinä ainoossa kohteessa mihin hain :)

No sillonhan se on sekä "korkein" että "kaikki" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi