Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4601/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, ootte kaikki ihan korvaamattomia ja ihania <3

Vierailija
4602/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vähän tarkemmin, ja mulla on noi päivitykset tänään tehty siinä järjestyksessä että minne vaaditaan (oletettavasti) parhaat pisteet :

Helsinki

Turku

Helsingin maisteri

Joensuu

Joensuun maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kyllä aika erilainen viba verrattuna yliksen tulostenkuumottelukeskusteluihin, niissä porukka vaan haukkuu toisiaan koko ajan ja huutelee rejecteiksi :D täällä on ollu jotenkin (enimmäkseen) tosi kiva muita tsemppaava meininki. :)

Sukupuolesta kiinni, oikeesti. Lisäksi psykakeskustelussa lienee keskivertoa ihmisläheisempää väkeä.

Mutta tällä palstalla on paljonkin hyvää keskustelua. Harvemmin vakavia asioita leikiksi lyödään ja monet trolliketjut on oikeasti hauskaa luettavaa. Eikä (iso?) osa tähän kirjoittajista osallistu muuhun palstakeskusteluun ollenkaan.

Vierailija
4604/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin vähän tarkemmin, ja mulla on noi päivitykset tänään tehty siinä järjestyksessä että minne vaaditaan (oletettavasti) parhaat pisteet :

Helsinki

Turku

Helsingin maisteri

Joensuu

Joensuun maisteri

Mietin, että voiskohan noihin päivityksiin vaikuttaa esim sukunimen alkukirjain tms. tyyliset seikat? :D Lähinnä varmaan toiveajattelua hehheh

Vierailija
4605/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin antaisko enemmän infoa jos löytyy niitä jotka on melkeen 100%i varmoja että ei pääse tai peräti niitä jotka kävi vaan kattomassa kokeen ens vuotta varten...

jos tunnistat itsesi niin gallup:

muutos koodissa (eli päivämäärä 25.6.) = peukku ylös

EI muutosta (päivämäärä eilinen tai vanhempi) = peukku alas

Vierailija
4606/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha okei olin väärässä, ei tää uuskaan gallup mitään kerro

ei kai tässä auta kun oottaa huomiseen

Vierailija
4607/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep ei tosta oikein voi päätellä jos sekä muutos että ei muutos ryhmistä löytyy ihmisiä jotka tietää varmasti ettei pääse

Vierailija
4608/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän monta ihmistä täällä jotka on varmoja ettei pääse 

Vierailija
4609/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelinkkiäni on päivitetty yhden hakuni osalta (päähaun puolelta). Ei ole tullut sähköpostia eikä tietääkseni tuloksiakaan, itsehän en voi tuohon päästä.

Kurkatkaapa tekin!

T. Vakava-hakija

Vierailija
4610/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka hyvin on menny omaan tasoon nähden nii psykaan nyt vaan on niin vaikee päästä että en ite ainakaan oo mitenkään toiveikas, vaikka tosi ylpee omasta kehityksestä olinki kokeen jälkeen :( tuntuu koko ajan vaan enemmän toivottomalle

Vierailija
4611/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ehkä ole mitään pohja, mutta koska ihmisellä on koherenssin tunteen tarve haetaan systeemiä.

Tässä eräs teoria, joka perustuu vain omaan spekulointiin, joten älkää ottako vakavasti... :)

- Muutos tänään korkeimmassa hakutoiveessa -> pisteet riittämässä siihen, eikä tarvetta muihin jonoihin

- Muutos tänään kaikissa -> pisteet riittämässä vähintään alimman kohteen varasijaan, jolloin tarve sijoitteluun ylemmissäkin kohteissa

- Muutos tänään vain alimmassa kohteessa -> ei teoriaa

Onko jollekin muuten käynyt tuo viimeinen vaihtoehto?

Vierailija
4612/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin uutisista että Oulun yliopisto hyväksyi kasvatustieteiden muutaman liikaa ja heille ei sittenkään annettu paikkaa.

Toivottavasti psykalla näin ei tapahdu.

Vierailija
4613/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka hyvin on menny omaan tasoon nähden nii psykaan nyt vaan on niin vaikee päästä että en ite ainakaan oo mitenkään toiveikas, vaikka tosi ylpee omasta kehityksestä olinki kokeen jälkeen :( tuntuu koko ajan vaan enemmän toivottomalle

ymmärrän tosi hyvin :/

mut joku vuosi sellasiakin pääsee jotka oli ihan varmoja ettei pääse!

Miten sulla meni koe jos saa udella?

Vierailija
4614/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesta kiinni, oikeesti. Lisäksi psykakeskustelussa lienee keskivertoa ihmisläheisempää väkeä.

Hmm. Kiinnostais tietää olenko ainoa mies joka seuraa tätä Vauva-palstan yhteispsykoosia :)

Peukku ylös = mies

Peukku alas = nainen/muunsukupuolinen/taisteluhelikopteri/maahinen/voikukka/tähtipöly/jokin muu, mikä?

Vierailija
4615/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tekis mieli alkaa jo itkeä kun itellä ei oo tapahtunut mitään muutoksia ja monella taas on 😂 Pääsis jo piinasta

Vierailija
4616/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin uutisista että Oulun yliopisto hyväksyi kasvatustieteiden muutaman liikaa ja heille ei sittenkään annettu paikkaa.

Toivottavasti psykalla näin ei tapahdu.

Siksi tuloksia ei julkaista heti kun ovat valmiit. Niitä tarkastetaan moneen kertaan.

Tuossahan virhe oli tapahtunut jo aiemmin, optisia lomakkeita on kirjattu väärin tms.

Hyvin harvinaista tuo on. Samalla muuten 7 sai paikan, joille oli ehditty jo ilmoittaa että paikkaa ei tule. Varmaan näistä joku huomannut, että pisteet ei vastannut omaa suoritusta.

Vierailija
4617/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ehkä ole mitään pohja, mutta koska ihmisellä on koherenssin tunteen tarve haetaan systeemiä.

Tässä eräs teoria, joka perustuu vain omaan spekulointiin, joten älkää ottako vakavasti... :)

- Muutos tänään korkeimmassa hakutoiveessa -> pisteet riittämässä siihen, eikä tarvetta muihin jonoihin

- Muutos tänään kaikissa -> pisteet riittämässä vähintään alimman kohteen varasijaan, jolloin tarve sijoitteluun ylemmissäkin kohteissa

mulla ei muutosta tänään. Oon aika varma sisäänpääsystä tai olisin tosi yllättynyt jos pisteet ei riittäis edes alimman kohteen varasijoille niin en oo ihan varma onko toi teoria aukoton..

mut eihän sitä tiiä, voi olla että oon tehny jonkun kauheen virheen

Vierailija
4618/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kyllä aika erilainen viba verrattuna yliksen tulostenkuumottelukeskusteluihin, niissä porukka vaan haukkuu toisiaan koko ajan ja huutelee rejecteiksi :D täällä on ollu jotenkin (enimmäkseen) tosi kiva muita tsemppaava meininki. :)

Mutta tällä palstalla on paljonkin hyvää keskustelua. Harvemmin vakavia asioita leikiksi lyödään ja monet trolliketjut on oikeasti hauskaa luettavaa. Eikä (iso?) osa tähän kirjoittajista osallistu muuhun palstakeskusteluun ollenkaan.

Joo uskon että hyvinkin sukupuolijuttu. Miehillä on selkeesti usein joku hillitön tarve tuntea itsensä toisia miehiä paremmaksi jossain, joku alfauros juttu päätellen myös niistä haukkumasanoista mitä ylikselä jätkät käyttää toisistaan :-D Mä vaan toivon et voitas kaikki päästä sisään. Muutenkin oon aika ilonen että oon menossa naisvaltaselle alalle, naispuolisia kavereita on jotenkin ollu hirveen vaikea löytää niin toivon että niitä opiskelujen kautta sit tarttuis mukaan :))

Vierailija
4619/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei muutosta tänään. Oon aika varma sisäänpääsystä tai olisin tosi yllättynyt jos pisteet ei riittäis edes alimman kohteen varasijoille niin en oo ihan varma onko toi teoria aukoton..

mut eihän sitä tiiä, voi olla että oon tehny jonkun kauheen virheen

Mulla sama että uskon aika vahvasti sisäänpääsyyn, ja ei muutoksia tänään. Mut vaikuttais siltä ettei toi kyllä taida liittyä sisäänpääsyyn mitenkään :D voidaan pohtia sit tulosten tultua että miten oli..

Vierailija
4620/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo uskon että hyvinkin sukupuolijuttu. Miehillä on selkeesti usein joku hillitön tarve tuntea itsensä toisia miehiä paremmaksi jossain, joku alfauros juttu päätellen myös niistä haukkumasanoista mitä ylikselä jätkät käyttää toisistaan :-D Mä vaan toivon et voitas kaikki päästä sisään. Muutenkin oon aika ilonen että oon menossa naisvaltaselle alalle, naispuolisia kavereita on jotenkin ollu hirveen vaikea löytää niin toivon että niitä opiskelujen kautta sit tarttuis mukaan :))

samat sanat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän