Parisuhteesta puuttuu läheisyys ja seksi
Olemme 14 vuotta olleet yhdessä josta 8 vuotta mennyt ilman seksuaalista kanssakäymistä
Meillä on 8 vuotias poika ja perhe-elämä on yhdessä mukavaa,hauskaa ja kaikin puolin kivaa.
Nyt olen alkanut mietityttää haluanko tällaisen loppuelämän miehen kanssa että on ain kivaa.havahduin viime viikolla että mehän olemme vain toistemme parhaita kavereita.surullista.
Onko muita joilla sama tilanne elämässä?
Kommentit (6)
Samoin. Mietinnässä, miten tästä eteenpän. Tilanne liitossa ei enää tule muuttumaan.
kai kissa on nostettu kotona pöydälle, ennen kuin mirri alkaa muualla juoksennella?
Ihan mielenkiinnosta, miten tuohon tilanteeseen olette joutuneet? Ja miten ette ole tehneet asialle jo jotain vaikka viimeistään yhden vuoden kohdalla? Itse en miehenä kyllä tuohon pystyisi; mielestäni parisuhteeseen kuuluu seksi. Eikä vaimonikaan hyväksyisi, sen verran paljon tykkää nautinnosta jota hänelle pystyn tuottamaan. Okei, lasten syntymien jälkeen on ollut usean kuukaudenkin taukoa ja/tai hyvin kuivaa kautta, mutta aina se on siitä palautunut ja kohti keski-ikää jopa vaimolla halut kasvaneet. Mutta siis miksi tyytyä pelkkään kaverisuhteeseen?
Asia puheeksi. On aika epätodennäköistä, ettei sun miehellä olisi seksuaalisia tarpeita. Hän on hoitanut ne jollain muulla lailla koska teidän suhde on kaveri/asuinkumppani/ vanhemmuus- pohjalla. Ja kai sinäkin itse edes masturboit ja seksi kiinnostaisi.
Ihan hyvässä hengessä te asiasta voitte puhua, pianhan sitä teillä on jo mennyt vuosikymmen kaveritasolla. Ettehän te edes tiedä enää mistä toinen kiihottuu, ettekä siis kiihotu ainakaan toisistanne kun samassa asunnossakin voitte vuosia asua ilman että edes joskus lipsahtaisi seksiksi. Sopikaa vaikka avoimesta suhteesta jos kuitenkin haluatte yhdessä asua ja elämä muuten on kivaa yhdessä.
Eikö todella edes miehes ole noiden vuosien varrella alkanut kyselemään seksistä tai ehdottelemaan, hellinyt ja pyrkinyt lähelle koskaan?
Jos todella näin, niin sitten en muuta kyllä keksi kuin että hän on kaapissa oleva homoseksuaali. Ja täytyy sinullakin olla kyllä tosi laimea libido kun et ole seksiä tai edes fyysistä läheisyyttä suuremmin kaivannut vuosien varrella :0
Meillä vähän samantapainen tilanne. Ratkaisuna toimii seksin hakeminen muualta. Kaikki muu natsaa hyvin, mutta seksi puuttuu.