Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se vain niin on että miesten mielestä olen

Vierailija
15.07.2018 |

Ruma. En keksi mitään muuta syytä miksi taas kerran miestä ei kiinnosta nähdä enää.Kaikki kehuu aina miten mukava olen ja sellanen helppo olla seurassa,mutta sitten kuitenkaan ei haluta enää nähdä. Enhän minä mikään pitkä ja hoikka ole mutten nyt mikään ryhävalaskaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että lyhyet naiset ei kelpaa miehille, pitäisi olla pitkä ja hoikka missityyppi. Ja tietenkin isot tissit täytyy olla. Ja klassisen kauniit piirteet. Tällaisiin naisiin miehet ”rakastuvat”, muihin tyydytään, jos tyydytään.

Tämä mies oli itsekin lyhyt joten ei hän pitkää naista olisi halunnut mutta ehkä naamani ja vartaloni oli sitten se miinus.

Todennäköisesti. Miehet ovat pinnallisia, eivätkä osaa arvostaa rakkautta silloin kun sitä olisi tarjoamassa joku tavallinen nainen.

Joo. Tavallinen suomaalainen nainen luonteeltaan, pykälän pirua pahempi.   

Onko terapia yhtään auttanut sinulla?

Vierailija
22/23 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että lyhyet naiset ei kelpaa miehille, pitäisi olla pitkä ja hoikka missityyppi. Ja tietenkin isot tissit täytyy olla. Ja klassisen kauniit piirteet. Tällaisiin naisiin miehet ”rakastuvat”, muihin tyydytään, jos tyydytään.

Tämä mies oli itsekin lyhyt joten ei hän pitkää naista olisi halunnut mutta ehkä naamani ja vartaloni oli sitten se miinus.

Todennäköisesti. Miehet ovat pinnallisia, eivätkä osaa arvostaa rakkautta silloin kun sitä olisi tarjoamassa joku tavallinen nainen.

Joo. Tavallinen suomaalainen nainen luonteeltaan, pykälän pirua pahempi.   

Onko terapia yhtään auttanut sinulla?

Ei ne pirua kummemmiksi muutu, vaikka kuinka kävisivät terapiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kertoo jo sinusta, jos pystyt käyttämään ylipainoisesta ihmisestä nimitystä ryhävalas. En yhtään ihmettele, ettei pidempiaikaista seuraa löydy. Olet varmaan päällisin puolin ihan kiva, mutta paremman tutustumisen jälkeen tulee totuus esiin.

Minä en käytä sanaa ryhävalas ,no okei nyt käytin mutta nirmaalisti en.Kärjistin vain.

En niinkään kommentoinut tuota yksittäisen sanan käyttöä, vaan sen taustalla olevaa ajattelutapaa. Vaikka et itse ole kuitenkaan mikään ryhävalas, niin miksi koet tarpeelliseksi ilkkua muita tuolla nimityksellä? Mitään positiivista tuskin olit sillä ilmaisemassa, koska itseironiasta siinä ei ollut tässä tapauksessa kyse.

Mene muualle vikisemään.

Voisitko vähän valaista, että millä perusteella vikisen? APhan se tässä vikisee, kun ei saa nähtävästi ikävän luonteensa takia pysyvää seuraa. Itse yritin vain antaa rakentavaa palautetta, että AP voi itse alkaa tarkastelemaan tilannetta ja muuttaa luonnettaan parempaan suuntaan.