Asteikolla 1-10, kuinka kaunis/komea olet?
1= pidät itseäsi täysin rumana
10= pidät itseäsi täydellisen hyvännäköisenä
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 7, hyvällä iholla ja paksuilla hiuksilla varmaan 9. Mulla on nätit kasvonpiirteet mutta ne peittyyy tän aknen ja liruhiusten taakse. Meikki ei paljoa auta kun se juoksee kasvoilta karkuun, varsinkin näillä helteillä...
N19
Sekä se nenä! Sitä unohtamatta ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmiset itsellenne enempi pisteitä.
Te olette kauniita.
Kuule kun minä kun laitan naamani tänne, niin olet sinäkin eri mieltä väitteesi kanssa
Huono itsetunto, joten en osaa antaa realistista vastausta. Omasta mielestäni 4 mailla.
Seiska. En ole mikään klassinen kaunotar, mutta tyttömäisen nätti. Pidän kehostani hyvän huolen, minulla on kapea vyötärö ja sopusuhtainen siro vartalo. Hyvin hoidettu iho, sievä meikki ja hiukset tekevät paljon. Olen kuitenkin piirteiltäni kovin vaalea ja näytän ilman meikkiä kulmakarvattomalta aaveelta. Isoimmat syyt siihen miksen pisteytä itseäni korkeammalle on kyhmyvartinen nenäni ja liian lapsellinen olemus ikäisekseni. Naamassani vain on jotakin samaa kuin pikkutytöillä (jotakin lapsuuden pyöreyttä) ja rinnatkin aika pienet. Lapsellisen olemuksen kruunaa kaiken lisäksi huono tyylitaju ja pikkutyttömäinen ääni.
Naamasta olen ajatellut olevani kevyesti meikattuna vitonen, mutta nettipalstoja seuranneena tullut siihen tulokseen, että olen luultavammin about 3. Löllön vartalon takia sit varmaan kokonaisuutena joku 1,5.
Luulisin että ehkä nyt laittautuneena 6-7. Jos hoikistuisin n. 10kg ja urheilisin ja laittautuisin kunnolla voisin ehkä ylttää 8, ehkä jopa 9 :) ilman meikkiä nyt ehkä joku 5-6. Mielestäni keskiverto. Ei mikään huomiota herättävä mutta ihan kelpo tavis.
9
Upeat tummat kihartavat hiukset. Sopivasti lihaksia, hyvä perse. Ei ole läskiä.
Joo olen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
9
Upeat tummat kihartavat hiukset. Sopivasti lihaksia, hyvä perse. Ei ole läskiä.
Joo olen narsisti.
ps. M33
5, välimaastossa. Ei missiainesta, mutta edustavampi, kuin monet keski-ikäiset peruspirkot.
7, nuorempana 9 mutta olin niin ujo, ettei minusta naistenmieheksi ollut.
kasvoihin oon tyytyväinen, vartalo on rumempi ku en ikinä kato sitä alasti. :D eli en oo tarkka sen suhteen..
Vaatteet päällä ulkonäkö joku 7-8.
Jos oikeen panostaisin niin vois olla 10. :D
Miehenä 3-3,5
Naiseksi meikattuna 8