Asteikolla 1-10, kuinka kaunis/komea olet?
1= pidät itseäsi täysin rumana
10= pidät itseäsi täydellisen hyvännäköisenä
Kommentit (56)
Näytän aika paljon tältä: https://i.pinimg.com/originals/a0/ba/69/a0ba69c505bd65c9930b8f8b6de3c88…
m35
olisko tuo 7.. 8...?
Antakaa ihmiset itsellenne enempi pisteitä.
Te olette kauniita.
en tiedä oonko 8 vai 9.. ois kyl kiva olla 10.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmiset itsellenne enempi pisteitä.
Te olette kauniita.
En minä. Olen patamusta sisältä, katkera ja huonolla huumorintajulla varustettu. Naapurin kakarakin lähtee karkuun joka aamu kun minut näkee. Kerran koirakin alkoi ulvoa kauhusta. Ihmiset osoittelevat ja kyläläiset jahtaavat palavien soihtujen kera.
2, ruma keski-ikäinen ja kilpparisairauden takia lihonut nainen.
Varmaan joku 3? Mitään epämuodostumia ei löydy kasvoista, mutta enpä ole ikinä vastakkaiselta sukupuolelta mitään huomiota saanut.
90-luvulla viereisen pöydän eläkeläismummot huutelivat mulle, että olen ihan Frederikin näköinen.
Loukkaannuin.
Ulkonäkö: Joskus jopa 9.
Itselleni tietty 11.
Muun maailman standardeilla ehkä 4.
Omasta mielestä 8. Keskiverto varmaan 7, mutta kun laitan parilla tonnilla vaatteita päälle hyvällä tyylitajulla noussee siihen kasiin.
Viimeks vastasin 8, tänään olen 4.
Varmaan joku 6. Laitettuna ja hyvässä valossa voin olla 8. Makuja on monia, joidenkin mielestä olen ollut täysi 10 :-) N45 *
* Ennen kuin alapeukutatte omahyväisyydestä niin voin sanoa ettei heitä ole ollut monta. Mutta katsojan silmässä jne.
Kasvot 7, mutta koska olen ylipainoinen, niin se laskee pisteet 4-5.
Ehkä 7, hyvällä iholla ja paksuilla hiuksilla varmaan 9. Mulla on nätit kasvonpiirteet mutta ne peittyyy tän aknen ja liruhiusten taakse. Meikki ei paljoa auta kun se juoksee kasvoilta karkuun, varsinkin näillä helteillä...
N19
10 au naturel
Meikeillä räjähtää pankki!
Tässä pitää tietysti suhteuttaa ikään.
Varmasti koko naispopulaatiosta olisin n. kolmonen, mutta ikäluokassani 55-60 -vuotiaat arvioisin itseni kasiksi, ehkä jopa ysiksi.
2. Olen aina pitänyt itseäni hirveän rumana. Tänään ajattelin ottaa itsestäni selfien mutta näytän ihan hirviöltä, poistin kaikki kuvat. Iso nenä, oudot kasvot, en ole koskaan tavannut naista joka olisi mua rumempi kasvoista. Kroppani on tavis, siinä ei varsinaisesti ole mitään vikaa. N37