Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa naapurit

Vierailija
14.07.2018 |

Pelottaa naapurit, jotka kännää, puhuu kovaan ääneen, kiroilee ja kuuntelee musiikkia parvekkeella. Tulin tänään kotiin viideltä ja sillon oli niillä jo kova meno. Yksi niistä on kerran yrittänyt väkisin tunkeutua toisen naapurin asuntoon ikkunaa rikkomalla. En uskalla mennä sanomaan, ettei ne kännipäissään päätä tehdä mulle jotain. :( Ei oo mitään paikkaa mihin voisin lähtee täältä ja joutusin lähtee melki joka ilta noiden takia jos sille linjalle lähtisin. Auttakaa mua kestämään! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille, jos ne sinun turvallisuutta uhkaa.

Vierailija
2/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene itse sanomaan, näissä voi tulla ties mikä käsirysy, tee ilmoitus isännöitiin ja soita poliisille, jos hiljaisuutta tai ikkunoita rikotaan. Puhu naapureille, tuskin muutakaan innoissaan moisesta, yhdessä saatte häädön nopeammin vireille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakkeroidut naapurisi verkkoon ja stalkkaat niin on syytäkin pelätä. 

Vierailija
4/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa naapurit, jotka kännää, puhuu kovaan ääneen, kiroilee ja kuuntelee musiikkia parvekkeella. Tulin tänään kotiin viideltä ja sillon oli niillä jo kova meno. Yksi niistä on kerran yrittänyt väkisin tunkeutua toisen naapurin asuntoon ikkunaa rikkomalla. En uskalla mennä sanomaan, ettei ne kännipäissään päätä tehdä mulle jotain. :( Ei oo mitään paikkaa mihin voisin lähtee täältä ja joutusin lähtee melki joka ilta noiden takia jos sille linjalle lähtisin. Auttakaa mua kestämään! :(

Soita omalla parvekkeellasi virsia, eivatkohan lahde!

Vierailija
5/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on että joka toisessa ketjussa neuvotaan soittamaan virsiä :D

Mutta siis ihan vakavasti ap, jos sua pelottaa kovasti tai tunnet olosi uhatuksi niin soita 112:een.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan