Moniko viettää näinkin kaunista lauantai-iltaa vauvapalstalla?
Tehdään tutkimusta! Anna äänesi vaihtoehdolle joka pätee omalla kohdallasi – äänen annettuasi kokonaistulos näkyy kyselyn alla.
Lisäkysymyksenä: mitä muuta olet tehnyt tänään palstailun lisäksi? Vai oletko edes tehnyt mitään muuta? (:D)
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sormet sauhuaa! Niin ja mökillä olen huhkinut koko päivän pihahommia suorassa auringonpaisteessa. Olo on lievästi ilmaistuna vetämätön, mutta vielä jaksaa palstailla ennen nukkumaan menoa.
Sama täällä! Itse tosin päätin ottaa koko päivän hölläilyn kannalta, ja kävinkin vain iltapäivästä ruokaostoksilla, muuten olen oleillut sisätiloissa. Aluksi puuhastelin muuta, mutta huomattuani tuossa alkuillasta miten herkullinen postaustahti palstalla olikin, niin jumiuduin tänne ihan totaalisesti. :D
Nostelen tätä keskustelua varmaan ainakin muutaman kerran ennen sulkeutumista, jotta saadaan mahdollisimman monta ääntä kasaan.
Ap
Hetkeksi istahdin tähän. Tultiin juuri reissusta miehen ja lasten kanssa ja oon aivan poikki. Tuli koluttua vielä viimeisenä päivänä kolme museota aikamoisessa helteessä... Kohta pää tyynyyn.
En suostu uskomaan, että täällä sitä palstaillaan 15 ihmisen kesken.
Up!
Kaunis lauantai-ilta kai niin, mutta ei mulla ole parempaakaan paikkaa. Olen kotini vanki täällä syrjässä eikä minulla ole sosiaalista elämää. Kävin ruokakaupassa ja tuli vaan ankea mieli kun näki ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis lauantai-ilta kai niin, mutta ei mulla ole parempaakaan paikkaa. Olen kotini vanki täällä syrjässä eikä minulla ole sosiaalista elämää. Kävin ruokakaupassa ja tuli vaan ankea mieli kun näki ihmisiä.
Hellehullut ja muut kesäihmiset osaavat kyllä vain masentaa entisestään, jos on itsellä jo ennestään huonompi fiilis tai tilanne elämässä. :/
M32 ja sosiaalinen elämä 0 ilmoittautuu joukkoon.
Aivan ihana ilta, harmi vaan että ois pitäny mennä nukkumaan jo tunti sitten, piiitkä työpäivä huomenna
Pääsin kymmeneltä iltavuorosta ja tosiaankin olen saanut kesäillasta tarpeekseni. Tässä väsähtämistä odotellessa palstailen. Vielä ehtisi pari viestiä kirjoittaa ennen kuin nukkumatti pistää palstan lukkoon!
Olin ihoni päivällä mansikkamaalla, ei tee mieli ulos nyt. Joo, oli suojakertoimia.
Sormet sauhuaa kirjoittamisesta.
On ollut niin kuuma ettei ole pystynyt tekemään mitään järkevää.
Sellaista se on pienen lapsen vanhempana. Eipä tähän aikaan enää missään muuallakaan voi olla kuin hiljaa kotona. Opit vielä joskus.
Eilen olin viettämässä iltaa. Ei jaksa tänään.
Nostetaanpa vielä etusivulle, niin ennen puolta yötä palstailevatkin saavat äänestettyä. :D
Jos äänestät klo 23:00 jälkeen, niin vastaa vaikka sen perusteella, postailisitko jos palsta olisi auki/postailitko miten aktiivisesti aiemmin illalla.
Sormet sauhuaa! Niin ja mökillä olen huhkinut koko päivän pihahommia suorassa auringonpaisteessa. Olo on lievästi ilmaistuna vetämätön, mutta vielä jaksaa palstailla ennen nukkumaan menoa.