Minun kauhunainen on yh, asuu pk-seudulla kaupungin vuokraluukussa, tupakoi, juo kaljaa ja on tatuoitu
Tällainen nainen on minulle totaalinen turn-off.
Mies, 43
Kommentit (55)
Ajattele, sinäkin voit olla tuollaiselle naiselle turn off.
Pysy sitten kaukana niistä, problem solved!
No, täytin noista kauhukriteereistäsi lähes kaiken: yh, pääkaupunkiseutu, tupakointi, tatuointi, kalja ok, ellei jääkaapistasi muuta löydy. Talo oma ja velaton, sori siitä. Oliko sinulla vielä vaatimuksia koulutuksen ja tulojen suhteen?
Olen ihannenaisesi, mutta taidan olla aika monen muunkin ihannenainen ja olenkin jo onnellisesti naimisissa.
En ole mitään noista, paitsi sukupuoli ei täsmää. Kelpaako?
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
No, täytin noista kauhukriteereistäsi lähes kaiken: yh, pääkaupunkiseutu, tupakointi, tatuointi, kalja ok, ellei jääkaapistasi muuta löydy. Talo oma ja velaton, sori siitä. Oliko sinulla vielä vaatimuksia koulutuksen ja tulojen suhteen?
No mitään tukimuijaa en katsele, koulutuksen suhteen on kantani pehmentynyt. Ennen vaadin korkeakoulututkinnon, mutta koska nykyään se ei ole enää todiste sivistyksestä, en sitä enää vaadi.
Ap
Mulla alku sama, mutta tämä pk-seudulla yksiössä/kaksiossa asuva nainen puhuu narisevalla äänellä, on vaaleahiuksinen ja hänellä on kissa tai koira lemmikkinä.
Täytin yhden, sillä asun Helsingissä. En kyllä kaupungin vuokraluukussa. Mutta yksi kriteeri varmaan riittää kuitenkin onneksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään noista, paitsi sukupuoli ei täsmää. Kelpaako?
19-v futiskundi
Sori, voin kyl pari bisseä ottaa joskus.
Mä en juo kaljaa saati tupakoi, en asu vuokraluukussa, eikä mulla ole tatuointeja. Tosin olen ylipainoinen ja juon sidukkaa. Mulla on omakotitalo ja koulutukseni on AMK-tasoinen. Kelpaanko?
Vierailija kirjoitti:
En takuulla ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo kaljaa saati tupakoi, en asu vuokraluukussa, eikä mulla ole tatuointeja. Tosin olen ylipainoinen ja juon sidukkaa. Mulla on omakotitalo ja koulutukseni on AMK-tasoinen. Kelpaanko?
Ylipaino viittaa tahdon heikkouteen. Miksi et kontrolloi syömisiäsi? Miksi et liiku site, että hikoilet kunnolla tunnin ajan?
En pidä heikoista ihmisistä. Niin se vaan on. Sorry.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En takuulla ole.
Ap
Veikkaanpa toisin.
Minun kauhumies on sellainen, joka huumaa, raiskaa, paloittelumurhaa, kauppaa elimet ja syö loput.
Jos sinulla ei 43-vuotiaana ole naista, niin et ehkä löydäkään. Otsikon kriteerit ymmärrän, mutta muuta nipotusta en.
No onnea sulle.