Kutsuin miestä suutuksissa millimunaksi, hän vastasi sanomalla että siinä on hyvä lauta pilattu reiällä, kumpi oli pahemmin sanottu?
Minusta mies sanoi pahemmin kuin minä. Minä tiuskaisin tuon ajattelematta kiukunpuuskassa vaikka miehellä on oikeasti ihan normaalikokoinen. Minulla taas on ihan todellisuudessa A-kupin rinnat...
Kommentit (23)
No sinä loukkasit koska sinä menit henkilökohtaisuuksiin ensin.
Aloitat nimittelyn ja loukkaannut kun nimitellään takaisin??
Kuulostaa aika kivalta kotijutustelulta. Ja ihan hyvin vetästy kummaltakin. Nyt vaan kasvattaan itsetuntuntoa, opetteleen anteeksipyyntöö, ehkä käytöstavatkaan ei olis pahitteeks..
Laatua kummaltakin. Oletteko jotain teinejä?
Avain kestävään avioliittoon ja rakkauteen on kumppanin kunnioittaminen myös riitatilanteessa. Kumppania ei loukata edes riitatilanteessa.
:'D please sano että sulla on enemmänki riitoja kameralle tallennettuna!!!
:D
Oikein! Kunnon riitelyssä pitää mennä heti asiaan!
Vierailija kirjoitti:
:D
Oikein! Kunnon riitelyssä pitää mennä heti asiaan!
ja panohommissa sama!
Mautojanne kehitteli tällä kertaa tällaisen aloituksen. Ei kuule tule sinusta standup-koomikkoa.
Mies oli sentään nokkela, ap öyhöttää palstamammojen wt-termeillä joilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin miesvihan lietsominen
Haukkuminen on helppoa, etenkin jos käyttää jotain tusinaletkauksia. Keksikää ennemmin omat herjat niin riita voi vaikka vaihtua yhteiseen nauruun.
Parempi tietysti jos aikuiset osaisivat olla eri mieltä ja selvitä siitä ilman lapsellisuuksia.
Siteeraan Apulantaa:
"Pahempi toistaan kumpikin on
Ja kuinka nyt ne tappaa toisiaan
Sokeina toistaa lausetta samaa
Kuinka ne on tässä oikeessa
Rumempi toistaan kumpikin teko
Eikä niitä tekemättömiksi saa
Eikä ne huomaa kumpikin on
Vain pahempi toistaan"
Molemmat yhtä hyviä, tosin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli sentään nokkela, ap öyhöttää palstamammojen wt-termeillä joilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin miesvihan lietsominen
Nokkela?? :'D Mies osoitti ettei omista minkäänlaista omaa mielikuvitusta.
Tässä on vakka kantensa valinnut.
Ilmeisesti aapeen mies ei tykkää aapeen römpsästä eikä halua rassata sitä.
Itseäpähän aloitit! Ja jos sulla kerran on Tissin vaikka a kupit olisikin niin et silti ole täysin tissitön lauta.
Mutta sinä sanoit eka joten olit ilkeämpi.