Työtön HOX! Miksi olet tietokoneella eikä marjametsässä?
Voit marjastaa ja myydä marjasi niin ettei se vaikuta työttömyysetuuksiin millään tavalla!
Kommentit (52)
Mustikat vaikuttavat vähän raaoilta vielä täällä Tampereella. Toki myyntiin hyvä kerätä.
Kävin eilen katsomassa, ei ole kypsiä vielä.
En jouda kun olen parhaillaan perustamassa sitä kittaria.
En ehdi minäkään. Hankin juuri vanhan kauppa-auton ja kiertelen kylillä myymässä. Kiitos av:n.
Mitä metsän eläimet sitten syövät jos työttömät keräävät kaikki marjat?
Koska tienaan pääomatuloilla enemmän, kuin sinä ja miehesi yhteensä.
Kaksi hyvää syytä: nyt sataa vettä, eikä marjoja kannata kerätä märkinä edes myyntiin ja toiseksi, kypsiä on niin onnettoman vähän. Vasta kaksi kypsää hillaa oli löytynyt.
Ärsyttää tämmöiset eteläsuomalaiset, jotka kuvittelevat, että luonto elää samaan tahtiin Hangossa ja Utsjoella.
En kyllä ole työtön, mutta miksi ihmeessä olisin metsässä poimimassa raakoja marjoja?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hyvää syytä: nyt sataa vettä, eikä marjoja kannata kerätä märkinä edes myyntiin ja toiseksi, kypsiä on niin onnettoman vähän. Vasta kaksi kypsää hillaa oli löytynyt.
MUSTIKKAsato on jo nyt kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUSTIKKAsato on jo nyt kypsä.
Ei ole paikoin. Suomi on pitkä maa.
Tiedättekö, että niiden metsän mustikoiden päälle voinut joku hirvi tai peura kusta ohi mennessään. Miksei myös pienemmät eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että niiden metsän mustikoiden päälle voinut joku hirvi tai peura kusta ohi mennessään. Miksei myös pienemmät eläimet.
Jos metsään haluat mennä nyt, sä takuulla yllätyt.
Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammalet myllätyt.
Kas, pienet karhut vekkulit on nyt käyneet suureen joukkiohon.
On päivä teddykarhujen villin retken!
Hurjat nallet teutaroi niin että tanner soi;
on olo niin huoleton!
Vaan kello kuusi isät ja äidit vie nallet nukkumaan,
ja uupuneet pikkukarhut on.
Minä poimin vain sieniä. Niitä kasvaa ihan takapihoillakin.
Jos anot toimeentulotukea, niin muista kertoa Kelalle marjojen myynnistä saadut yli 50 euroa ylittäneet summat. Vähentävät sitten ettet pääse liikaa nautiskelemaan.
En löydä mustikoita Helsingin metsistä. Eilen poimin Tuomipihlajanmarjoja10litraa puiston pensaasta. Lintujen kanssa jouduin kilpaileen. Ne pirut meinaa syödä kaikki. Tuomipihlajan marjat on hyviä. syön sellaisenaan tai pakastan, joskus olen laittanut muiden marjojen sekaan mehuun. Smootiessa ovat hyviä. Helsingissä on myöhemmin joka kulmalla Aroniamarjoja, joka päihittää muut marjat ravintopitoisuudella muut marjat mennentullen. Niitä poimin sitten ja paljon. En osta muita marjoja talouteeni, kun ei raha riitä. Pureskelen kyllä ruusunmarjoja ja orapihlajanmarjoja puistoissa. Pitää vaan katsoa jotta ovat puhtaita. Pessytkin olen. Myyntiin en poimisi mitään marjoja, kun niitä haluttuja ei täällä ole ja jos olis söisin kyllä ihan itse ne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme Hox?
Jotain oululaisretardien salakieltä
Ahdistaako sinua ap? Oletko itse metsässä? Olisiko olosi parempi, jos metsät täyttyisivät työttömistä kesäisin ja marjat saataisiin talteen? Mitä työttömät tekee talvella?
Oululaiset hoxeineen voisi poistua.
Raakoja marjoja kukaan ei osta, ja sitten on metsät tyhjinä kun ovat kypsiä.