Työtön HOX! Miksi olet tietokoneella eikä marjametsässä?
Voit marjastaa ja myydä marjasi niin ettei se vaikuta työttömyysetuuksiin millään tavalla!
Kommentit (52)
Ei ole mustikoita, ovat kärsineet kuivuudesta ja kuumuudesta. Kaikki vakipaikkani olen kiertänyt, sen verran sain, että piirakan tein. Ja jos jotain oli, niin tooooosi pieniä, ja osittain raakoja. Piirakkamarjatkin joutui keräämään käsin valikoiden.
Helepommalla kaloijarahat saa sossusta.
Asun hgin keskustassa, en tiedä missä olis lähimmät marjamättäät. Keskuspuistossa ehkä, mut onks likasii.
Olen allerginen hyttysen pistoille joten mikä olis paikka missä ei olis hyttysii. Keskuspuistossakin on niitä.
Tuuks hoitaan mun 3 alle kouluikäistä lasta siks aikaa ku lähen marjastaan?
Annan mun äidin marjastaa mökillä, noin 150km hgistä. Itse en voi mökkeillä hyttysten takii.
Hei työssä käyvä? Miksi olet vauva-palstalla etkä töissä?
En mä ole tietokoneella. Makaan sängyssä ja räplään puhelinta 😜 Marjat ostan, en myy. Eilen leivoin just vadelmapiirakan kaupan vadelmista. Hyvää oli.
Asun helsingissä, näytä mulle marjametsä?
Niin ja kukaan ei saa nykyään omistaa autoa..
Koirat on kusseet stadin metsien marjat pilalle
Marjojen pouminta voi johtaa työttömyysetuiden poistoon.
https://www.ksml.fi/kotimaa/Ministeri%C3%B6-linjasi-Marjastus-voi-vied%…
Siksi en marjasta.
En marjasta, koska täytyy olla aina valmiina naapurin työllisen per*seen nuolemiseen.
Itse jo lähdin kolaamaan lumia kun pitää olla ajoissa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että niiden metsän mustikoiden päälle voinut joku hirvi tai peura kusta ohi mennessään. Miksei myös pienemmät eläimet.
Jos metsään haluat mennä nyt, sä takuulla yllätyt.
Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammalet myllätyt.
Kas, pienet karhut vekkulit on nyt käyneet suureen joukkiohon.
On päivä teddykarhujen villin retken!Hurjat nallet teutaroi niin että tanner soi;
on olo niin huoleton!
Vaan kello kuusi isät ja äidit vie nallet nukkumaan,
ja uupuneet pikkukarhut on.
Oli ihan pakko laulaa koko laulu. :D
Hox hox vaan. Minä kyttään tietokoneella työkkärin "työtarjouksia" Ei kyllä näy eikä kuulu, mutta valmiina pitää olla.
Nuorin lapseni, 2kk ei vielä viihdy metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Marjojen pouminta voi johtaa työttömyysetuiden poistoon.
https://www.ksml.fi/kotimaa/Ministeri%C3%B6-linjasi-Marjastus-voi-vied%…Siksi en marjasta.
Työtön ei saa tehdä yhtään mitään nykyään.
Ei voi, kun on lankapuhelin ja sitä ei voi ottaa metsään. Pitää kökkiä sisällä ja vahtia, jos työnantaja soittaa.
Eilen kävin sekä metsässä että suolla, mustikat ei ole kypsiä vielä pariin viikkoon (toivottavasti luvattu helle nopeuttaa vaikka vähänlaisesti niitä näyttää tulevan) ja suolle ei tarvitse ainakaan lakan perässä mennä, niitä kun ei ole ensinkään. Ensimmäisenä täytän oman pakastimen ja sitten katsellaan löytyykö vielä myytäväksikin.
Marjoille eo ole kehitetty markkinoita kun on teollisesti halvempaa luoda tekomarjamakuja labroissa ja myydä sitten sitä kallista kakkaa kuluttajille. On ihan sairasta ettei kaikkia mustikoita ja puolukoita pyritä keräämään Suomen metsistä. Ne ovat todellista superhyperultrafoodia.
Olen vapaaehtoinen informaatiosodan veteraani, joka käy taistoa Putinin trolleja vastaan.
Taistelen myös taantumuksellisia voimia vastaan, torjumalla äärioikeiston ja perussuomalaisten brutaalit hyökkäykset.
Minä valvon, jotta te voisitte tehdä töitä rauhassa.
On niin lämpimät ilmat, ettei kärsi ulkoilla kuin myöhään illalla. Ja silloin en enää näe marjoja.
Selkävika estää usein myös poimimisen.