Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisen huomion olen tehnyt naisista:

Vierailija
14.07.2018 |

Se nuorena olleet suositut ihanat tytöt muuttuvat yli 30-vuotiaina koppaviksi ja itsekkäiksi naisiksi. Sitten taas ne, jotka ovat nuorena olleet niitä ei niin suosittuja, vähän ujoja, ei niin kauniita, saattavat muuttua joutseneksi aikuisena - niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ja näillä jälkimmäisillä on usein nöyrä ja puhdas sydän, koska eivät ole tottuneet saamaan kaikkea elämässä.

Niin, toki poikkeuksia löytyy...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen pitää olla nöyrä?

Nöyryys on ylsi hyveistä. Nöyryyden avulla pääsee elämässä pitkälle, voi saavuttaa suuria asioita, palvella tätä maailmaa.

Nöyryydestä tulee minulle mieleen oman olemassaolon anteeksipyytely ja itsensä vähättely.

Se on nöyristelyä. Nöyryys on asia erikseen. Googleta.

Nöyrä= Alistuvainen, tottelevainen, kuuliainen, taipuisa, alamainen

Mikään näistä ei kuulosta oikein hyvältä.

Et siis googlettanut. Googleta nöyryys.

Googleta itse. Tuo todella on wikisanakirjan määritelmä sanalle nöyryys.

Ei ole, sinä tyhmä valehtelija

Ohis

Vierailija
22/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tarkentaa tuota ”koppava ja itsekäs”?

Oma havaintoni miehistä on, että he eivät voi sietää naisia joita ei kiinnosta lirkutella ja miellyttää miehiä. Poikkeuksiakin toki on.

Etkö oikeesi tiedä mitä koppava ja itsekäs tarkoittaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No määrittele sinä sitten, mitä tarkoitat sanalla nöyryys?

Googlessa on artikkeli, jossa puhutaan kristillisestä nöyryydestä. Tarkoitatko sitä? Vai millaisesta nöyryydestä on kyse?

Vierailija
24/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryys on ylsi hyveistä. Nöyryyden avulla pääsee elämässä pitkälle, voi saavuttaa suuria asioita, palvella tätä maailmaa.

Nöyrän vastakohta on ylpeys.

Ylpeys käy lankeamuksen edellä.

Nöyrä on kiitollinen, oppimiskykyinen, osaa arvostaa sitä mitä hänellä on, jne.

Vierailija
25/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryydestä tulee minulle mieleen oman olemassaolon anteeksipyytely ja itsensä vähättely.

Aloituksessa sanottiin nimenomaan nöyrä sydän. Ei ihmisen sydämen pidä olla kenenkään edessä alamainen tai alistuvainen.

Vierailija
26/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma havaintoni miehistä on, että he eivät voi sietää naisia joita ei kiinnosta lirkutella ja miellyttää miehiä. Poikkeuksiakin toki on.

Tottakai miehet haluaa että heille lirkutellaan.

Ihan vtun ahdistavaa, jos lirkuttelija on yli 50-vuotias nainen.

Vierailija
27/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Paitsi että ne, ketkä oli yläasteella kauneimpia, ne ovat jo 30-

vuotiaina rupsahtaneet. Kun ne, jotka eivät vielä silloin olleet, ovat yli 30-vuotiaita puhjenneet vasta parhaimpaan kukkaan.

Vierailija
28/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen huomion olen tehnyt miehistä: jos itsellä on hyvä itsetunto on se positiivinen seikka naisessakin. Vässykät haluaa "nöyrän" ja "ujon" - ei pallit riitä kummempaan

Vierailija
29/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeesi tiedä mitä koppava ja itsekäs tarkoittaa??

Oletpa yksinkertainen. Tottakai tiedän.

Alkuun määritellään jokaisen kanta ja selvitetään mitä kukin milläkin tarkoittaa.

Ei lähdetä heti vaahtoamaan ja rakenneta olkinukkeja.. Eiku.. Ei mitään, unohda.

Vierailija
30/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en voi sietää yhtäkään "ihmistä" sukupuoleen katsomatta, jotka eivät katso silmiin ja ovat jatkuvasti "naama norsunvi#tulla"

En pysty luottamaan tuollaisiin "ihjmisiin", enkä kaipaa heidän seuraansa olenkaan. Samaan kategoriaan menevät ihmiset, jotka eivät osaa edes tervehtiä naapuriaan.

Vierailija
31/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Nöyryys on PER#SEESTÄ

Vierailija
32/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en voi sietää yhtäkään "ihmistä" sukupuoleen katsomatta, jotka eivät katso silmiin ja ovat jatkuvasti "naama norsunvi#tulla"

En pysty luottamaan tuollaisiin "ihjmisiin", enkä kaipaa heidän seuraansa olenkaan. Samaan kategoriaan menevät ihmiset, jotka eivät osaa edes tervehtiä naapuriaan.

Oletko jumalharhaisena nyt antamassa ja ottamassa ihmistatuksen? :D

Vierailija
33/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on saanut ainakin itseni katkeroitumaan. Olen ollut n. 18-vuotiaasta asti kaunis ja kauneus on ollut itselleni pikemminkin kirous kuin asia joka "tuo kaiken tarjottimella". Kaikki haluavat sinulta jotain. Miehet lirkuttelee ja ehdottelee ihan isän kavereista kavereiden poikaystäviin, läheisetkin kaverit etääntyvät kun huomaavat miestensä pitävän minusta tai kyllästyvät kun baarissa isketään ja ahdistellaan vain minua, työpaikalla pomo ehdottaa poskeen ottamista ylennystä vastaan ja ihmiset ihmettelevät uravalintaani koska en "näytä yhtään sellaselta ihmiseltä joka olisi kouluttautunut pitkälle".

Nuorempana jaksoi nöyristellä ja olla mukava, ottaa sen vastaan vaikka pahalta tuntuikin. Nykyään olen asiallinen kaikille, mutta suhtaudun kaikkiin varauksella. 

Vierailija
34/46 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet haluaa että heille lirkutellaan.

En hirveästi arvosta niitä lirkuttelevia naisia, joiden elämän sisältö on miesten miellyttäminen, vaikka olisinkin itse kohteena. Ystävällinen saa toki olla ja pitääkin.

Vierailija
35/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on saanut ainakin itseni katkeroitumaan. Olen ollut n. 18-vuotiaasta asti kaunis ja kauneus on ollut itselleni pikemminkin kirous kuin asia joka "tuo kaiken tarjottimella". Kaikki haluavat sinulta jotain. Miehet lirkuttelee ja ehdottelee ihan isän kavereista kavereiden poikaystäviin, läheisetkin kaverit etääntyvät kun huomaavat miestensä pitävän minusta tai kyllästyvät kun baarissa isketään ja ahdistellaan vain minua, työpaikalla pomo ehdottaa poskeen ottamista ylennystä vastaan ja ihmiset ihmettelevät uravalintaani koska en "näytä yhtään sellaselta ihmiseltä joka olisi kouluttautunut pitkälle".

Nuorempana jaksoi nöyristellä ja olla mukava, ottaa sen vastaan vaikka pahalta tuntuikin. Nykyään olen asiallinen kaikille, mutta suhtaudun kaikkiin varauksella. 

Kauneudesta valittaminen ja ”katkeroituminen” on maailman turhin asia. Aina olisi mahdollista ja hyvin helppoa rumistautua. Jos haluaisi, mutta ettehän te kauneudestanne ”kärsivät” ikinä tee niin.

Vierailija
36/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita ne saa,ne suositut tytot?:D

Vierailija
37/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ehkä muutu kippariksi ja itsekkäiksi vaan osaavat paremmin määrittää omat rajansa sekä tietävät mitä haluavat. Onko sellainen ihminen mielenkiintoinen joka suostuu kaikkien kynnysmatoksi?

Vierailija
38/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryydellä ei tule ikinä saavuttamaan uhtään mitään. Ehkä miehen, joka odottaa naisen olevan kotona tekemässä hänet onnelliseksi. Ja kuka nainen sellaista oikeasti elämältään haluaa? (joku poikkeava löytyy tietysti varmuudella)

Pitää olla sitkeä ja vähän röyhkeä, eikä ikinä tule miellyttää ketään ulkopuolista, ellei siitä ole välitöntä hyötyä. Sillä saa hyvän puolison, toimivan parisuhteen ja hyvän työn. Nöyryys ja nöyristely on heikkomielisille.

Vierailija
39/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nuorena olleet suositut ihanat tytöt muuttuvat yli 30-vuotiaina koppaviksi ja itsekkäiksi naisiksi.

Ap taitaa sekoittaa sanat itsekäs ja itsenäinen.

Tuossa iässä yleensä juuri huomaa pärjäävänsä vallan hyvin ilman muiden jatkuvaa hyväksyntää, mitä ap taas ilmeisesti haluaisi näille naisille suoda.

Vierailija
40/46 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne arkisen näköiset saavuttaa sen itsenäisemmän asenteen sitten ehkä vasta 40- tai 50-vuotiaina? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi