Tällaisen huomion olen tehnyt naisista:
Se nuorena olleet suositut ihanat tytöt muuttuvat yli 30-vuotiaina koppaviksi ja itsekkäiksi naisiksi. Sitten taas ne, jotka ovat nuorena olleet niitä ei niin suosittuja, vähän ujoja, ei niin kauniita, saattavat muuttua joutseneksi aikuisena - niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ja näillä jälkimmäisillä on usein nöyrä ja puhdas sydän, koska eivät ole tottuneet saamaan kaikkea elämässä.
Niin, toki poikkeuksia löytyy...
Kommentit (46)
Ap laittoi idioottiprovon ja sai aikaan haluamansa reaktion. Bravo ap. Nyt sit seuraava. Jään odottamaan mitä paskaa sä naisista vielä lisää keksisit näin kauniin heinäkuisen päivä iloksi. No?
Olin nuorena ja olen nyt 50 vuotiaana kaunis. Olen tahallaan myrtsin näköinen, jotta saan olla rauhassa (ahdistelulta, iskemiseltä...yms). Olin suosittu koulussa ja nykyisinkin samoja ystäviä sieltä ajoilta ja työpaikoilla olen ollut pidetty. Mieheni löysin teininä ja on ainoa jonka kanssa olen seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko tarkentaa tuota ”koppava ja itsekäs”?
Oma havaintoni miehistä on, että he eivät voi sietää naisia joita ei kiinnosta lirkutella ja miellyttää miehiä. Poikkeuksiakin toki on.
Tottakai miehet haluaa että heille lirkutellaan.
Ihan vtun ahdistavaa, jos lirkuttelija on yli 50-vuotias nainen.
yli 50 v miehiä ei näytä haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on saanut ainakin itseni katkeroitumaan. Olen ollut n. 18-vuotiaasta asti kaunis ja kauneus on ollut itselleni pikemminkin kirous kuin asia joka "tuo kaiken tarjottimella". Kaikki haluavat sinulta jotain. Miehet lirkuttelee ja ehdottelee ihan isän kavereista kavereiden poikaystäviin, läheisetkin kaverit etääntyvät kun huomaavat miestensä pitävän minusta tai kyllästyvät kun baarissa isketään ja ahdistellaan vain minua, työpaikalla pomo ehdottaa poskeen ottamista ylennystä vastaan ja ihmiset ihmettelevät uravalintaani koska en "näytä yhtään sellaselta ihmiseltä joka olisi kouluttautunut pitkälle".
Nuorempana jaksoi nöyristellä ja olla mukava, ottaa sen vastaan vaikka pahalta tuntuikin. Nykyään olen asiallinen kaikille, mutta suhtaudun kaikkiin varauksella.
Kauneudesta valittaminen ja ”katkeroituminen” on maailman turhin asia. Aina olisi mahdollista ja hyvin helppoa rumistautua. Jos haluaisi, mutta ettehän te kauneudestanne ”kärsivät” ikinä tee niin.
No juu mutta en halua alentua siihen että muuttaisin ulkonäköäni mitenkään muiden ihmisten vuoksi, koska koen että kenenkään ei pitäisi tehdä niin - ruman tai kauniin. Se että ihmiset käyttäytyvät sikamaisesti minua kohtaan, ei johdu minusta, vaan että ongelma on heissä ja heidän asenteissaan. Ei minun otsassani lukenut mitään ”annan suihinottoja”, se oli pomoni joka teki tälläisen aiheettoman oletuksen (asiallisesta) ulkonäöstäni, että olisin siihen jollain tapaa suostuvainen.
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitää olla nöyrä?
Nöyryys on ylsi hyveistä. Nöyryyden avulla pääsee elämässä pitkälle, voi saavuttaa suuria asioita, palvella tätä maailmaa.
Nöyryydestä tulee minulle mieleen oman olemassaolon anteeksipyytely ja itsensä vähättely.
Tuo on väärä ja yksipuolinen merkitys nöyrälle. Tarkoittaa lähinnä nöyristelyä. Nöyryys oikeasti on sitä, että ei anna kihahtaa päähän. Erinomaisen puoleensavetävä ominaisuus kummassa tahansa sukupuolessa.
Väärin. Nöyrä ja ujo ei tarkota huonoitsetuntosta. :) Sekotat selkeesti jsut jonku "bilettäjä-kovis-äänekkään" siihen et sil ois sil perusteella hyvä itsetunto mikä taas ei pidä paikkaansa eikä liity siihen. :D