Vierailija

mun lapsen isän henkilöllisyyttä. Siskoni mies siis on lapseni isä, ja meillä on on/off-suhde jatkunut 10v kohta. Mun mielestä tää teatteri sais jo viimein loppua ja me muodostaa perhe jota on mieskin sanojensa mukaan halunnut ´koko ajan. En jaksa kohta enää, mikä hitto tuota äijää vaivaa?

• ylös 11
  • alas 116

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mun lapsen isän henkilöllisyyttä. Siskoni mies siis on lapseni isä, ja meillä on on/off-suhde jatkunut 10v kohta. Mun mielestä tää teatteri sais jo viimein loppua ja me muodostaa perhe jota on mieskin sanojensa mukaan halunnut ´koko ajan. En jaksa kohta enää, mikä hitto tuota äijää vaivaa?

Se ei halunnut susta kuin reikää.

• ylös 81
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikös tossa käy jo mielessä, että olet vain siskosi korvike. Sisarukset usein muistuttavat toisiaan ulkonäöllisesti, ja sukukin on sama niin asiat ei hirveästi muutu. Kiinnitä kopioidut tekstinpätkät, jotta ne eivät vanhene tunnin kuluttua. Se, että mies ei halua kertoa asiasta viittaa jo siihen, että hän elää fantasiassa kuolleen vaimonsa korvikkeen kanssa ja elää kuin elämä olisi ennallaan

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

Enpä usko, se on vaan nössö. Mutta hän saa kyllä tässä asiassa olla se joka sukua informoi. ap

• ylös 5
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu että sinä olet se jota vaivaa aika monikin asia. Puuttuuko aivoista omatuntoalue, vai on ko se vain hukkunut sinne narsismin alle?

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

No älkää nyt perhettä perustako, mutta huolehdi elatusasiat kuntoon ja lapselle tieto isästään ja puolisisaruksistaan. 

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

3 tässä taas. Tekstiini tuli näköjään ylimääräinen lause tekstinsyötöstä, mutta ehkäpä se ei haittaa asiaa

Vierailija

Eiköhän mies ole suostuvainen perheen perustamiseen viimeistään kun tajuaa että minulla voi olla paremmat mahdollisuudet saada siskoni lapset mun luo asumaan kuin hänellä jos siihen lähdetään. Miehellä on masennusta, rikostaustaa ja alkoholiongelmaa, ja me on asuttu kommuunissa alusta pitäen jolloin mä olen siskoni lapsille äidin jälkeen läheisin ; sisko kirjoittikin testamenttiinsa, että haluaa mun huolehtivan lapsistaan, jos isä ei kykene. ap

• ylös 5
  • alas 55
Vierailija

Koska sisko kuoli
Koska teitte uuden lapsen
Kuinka pitkään olette pimittänyt suhdetta
Kuinka vanhoja serkut/sisaruspuolet on

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies ole suostuvainen perheen perustamiseen viimeistään kun tajuaa että minulla voi olla paremmat mahdollisuudet saada siskoni lapset mun luo asumaan kuin hänellä jos siihen lähdetään. Miehellä on masennusta, rikostaustaa ja alkoholiongelmaa, ja me on asuttu kommuunissa alusta pitäen jolloin mä olen siskoni lapsille äidin jälkeen läheisin ; sisko kirjoittikin testamenttiinsa, että haluaa mun huolehtivan lapsistaan, jos isä ei kykene. ap

Ja haluaisit alkoholistin mieheksesi? Ja lapsia ei voi vieläkään testamentata.

• ylös 67
  • alas 0
Vierailija

Ei lapsia varmasti voi testamentata mutta äidin kuollessa kyllä hänen toivomuksensa otetaan huomioon, lakimies sanoi mulle niin. siskoni oli lastensa ainoa huoltaja, koska asuivat avoliitossa, eikä mies huoltajuutta koskaan ollut vaillakaan koska asuivat/asuimme yhdessä. Mä olen ollut aina niiden lasten "kakkosäiti" ja ensimmäinen jolle ne annetaan jos siitä kysymystä tulee. Mies on elämäni rakkaus, siksi olen valmis perheeseen vielä mutta jos hän ei, ei kahta sanaa ettenkö yritä saada huoltooni heidän lapsia. ap

• ylös 3
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska sisko kuoli
Koska teitte uuden lapsen
Kuinka pitkään olette pimittänyt suhdetta
Kuinka vanhoja serkut/sisaruspuolet on

Sisko kuoli kohta 2kk sitten, suhteen olemme pimittäneet alusta asti, mun ja miehen lapsi on syntynyt siskon ja miehen lasten välissä, kaikki kouluikäisiä jo. Ja mahdollisesti olen raskaana juuri nyt, en oo testannut vielä. ap

• ylös 1
  • alas 59
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiesikö edesmennyt siskosi, että sinulla ja hänen miehellään oli suhde?

Ei kai, tai jos tiesikin, ei välittänyt. Ei koskaan kysynyt asiasta. Mun lapsi on virallisesti "isätön" mutta käytännössä mies on ollut arjessa hänelle samanlainen isä kuin siskonkin lapsille. ap

• ylös 3
  • alas 16
Vierailija

Jaa eli siskosi mies on pettänyt siskoasi sinun kanssasi :D oletpas ihana ihminen. Provohan tän täytyy olla

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Minusta olisi viisasta jutella jonkun ulkopuolisen kanssa eikä kysellä täältä. Kuvio on ollut epätavallinen. Siskoasi olette pettäneet yhdessä.  Hänen miehensä pettää siskon kanssa eikä hän välitä!! Mistä tiedät?

Itse olet valmis nyt liittoon pettäjämiehen kanssa.

Ennustan vaikeuksia, jos ette suostu selvittämään asiaa perin juurin. 

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Ei ole provo. Alun perin oltiin köyhiä opiskelijoita kaikki, ja tuntui vaan järkevältä muuttaa kimppakämppään. Silloin ei ollut lapsia vielä kellään. Tiesin että siskon poikkis sittemmin mies aina oli muhun ihastunut. Tunteet vaihtui molemminpuolisiksi vasta myöhemmin. Elettiin tosi tiiviissä symbioosissa kaikki 3 plus myöhemmin lapset. Uskokoon ken tshtoo, tiedän ettei olla sovinnaisia ja siks tää monelle vaikee kuvitella tää tilanne, mut ei sillä väliä.

Kysymykseni nyt lähinnä koskee mun mahdollisuuksia tapella siskon lasten (jotka eläneet koko ikänsä mun ja lapseni kanssa) huoltajuudesta lasten isän kanssa tilanteessa, jossa mies ei muka enää haluaisikaan jatkaa mun kanssa suhdetta. ap

• ylös 1
  • alas 19
Vierailija

Jos siitä kuolemasta on alle vuosi aikaa, niin älä kerro. Yksi järkytys kerrallaan lapsille. Heitä sinun pitää ajatella eikä itseäsi.

• ylös 27
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat