Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni kuoli, siskon miehen mielestä en vieläkään saisi kertoa siskon jo kouluikäisille lapsille ja muulle suvulle

Vierailija
14.07.2018 |

mun lapsen isän henkilöllisyyttä. Siskoni mies siis on lapseni isä, ja meillä on on/off-suhde jatkunut 10v kohta. Mun mielestä tää teatteri sais jo viimein loppua ja me muodostaa perhe jota on mieskin sanojensa mukaan halunnut ´koko ajan. En jaksa kohta enää, mikä hitto tuota äijää vaivaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole suostuvainen perheen perustamiseen viimeistään kun tajuaa että minulla voi olla paremmat mahdollisuudet saada siskoni lapset mun luo asumaan kuin hänellä jos siihen lähdetään. Miehellä on masennusta, rikostaustaa ja alkoholiongelmaa, ja me on asuttu kommuunissa alusta pitäen jolloin mä olen siskoni lapsille äidin jälkeen läheisin ; sisko kirjoittikin testamenttiinsa, että haluaa mun huolehtivan lapsistaan, jos isä ei kykene. ap

Ja nyt pskapää yrittää ryövätä siskon ja sen miehen lapsetkin? Hyi hitto mikä ihmissaasta. Isällä on täydet oikeudet lapsiinsa s..tana. Olet niin sairas.

Vierailija
42/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole suostuvainen perheen perustamiseen viimeistään kun tajuaa että minulla voi olla paremmat mahdollisuudet saada siskoni lapset mun luo asumaan kuin hänellä jos siihen lähdetään. Miehellä on masennusta, rikostaustaa ja alkoholiongelmaa, ja me on asuttu kommuunissa alusta pitäen jolloin mä olen siskoni lapsille äidin jälkeen läheisin ; sisko kirjoittikin testamenttiinsa, että haluaa mun huolehtivan lapsistaan, jos isä ei kykene. ap

Huoh. Lykkyä vain, hyvät on perheen perustamisen edellytykset. Onko tässä nyt kyseessä se Jännäjonne? Muhinoitteko te jo siskosi eläessä?

Oli niin sekavaa juttua ja vähän heikoissa kantimissa tuo virkerakenne, niin ei jaksanut tarkkaan lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sulle ainakaan lapsia, kyllä se sossu näkee sun lävitse.

Isälle kuuluu lapset jos on kykeneväinen huoltajaksi.

Muuten sossu päättää mihin lapset sijoitetaan.

Ihan sitä mieltä ettei sulle missään nimessä.

Lapset tarvitsee kunnon kodin.

Sinä voit keskittyä varattujen panemiseen.

Huoltajuutta sossu ei päätä. Eiköhän tuollaisessa tapauksessa niin huoltajuus kuin asuinpaikkakin ole isällä. Tosin en usko todeksi tätä juttua.

Vierailija
44/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taisit vihata siskoasi?

Vierailija
45/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko siskon kuolema yllättäen? Siis ettei mitään ennakkotietoa ollut että näin voisi tulla tapahtumaan?

syöpä vei

Niin niin, että siskos makas sairaalassa tekemässä kuolemaa ja sä paneskelit sen miehen kanssa sillä välin. Ootte kyllä hienoja ihmisiä.

Kyllä lohdutimme toisiamme niin. Sisko halusi, että saamme toisistamme lohtua. Ja pidämme yhdessä huolta toisistamme ja lapsistamme. Mies on tässä nyt se konsepti joka petti.

Mä en silti luovu alkup. ajatuksesta. Jääköön ilman lapsia ja kotia jos on luuseri. ap

Se mikä tässä petti oli se, että te unhohditte kysyä mieheltä. Siskot vaan yhdessä päätti, että mies siirtyy siskolta toiselle. Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole, miehellä voi olla ihan oma tahto.

Vierailija
46/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sulle ainakaan lapsia, kyllä se sossu näkee sun lävitse.

Isälle kuuluu lapset jos on kykeneväinen huoltajaksi.

Muuten sossu päättää mihin lapset sijoitetaan.

Ihan sitä mieltä ettei sulle missään nimessä.

Lapset tarvitsee kunnon kodin.

Sinä voit keskittyä varattujen panemiseen.

Huoltajuutta sossu ei päätä. Eiköhän tuollaisessa tapauksessa niin huoltajuus kuin asuinpaikkakin ole isällä. Tosin en usko todeksi tätä juttua.

Ei päätä ei, mutta kyllä oikeus yleensä antaa sossujen arvioille aika ison painoarvon. Harvoin se menee niin, että oikeus päättäis ihan päinvastoin kuin mitä sossut suosittelee.

Vierailija
47/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vielä oksettavampi, kuin lasten isä ja siskosi mies. Sääliksi käy teidän molempien lapsia. Hyi helkkari, naamallesi pitäisi sylkeä, mutta et ole edes sen arvoinen. Rauha siskosi sielulle. Sinusta ei tippaakaan kuulla suru siskosi kuolemasta. Aito wt.

Vierailija
48/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä wt. Ei sovi siihen kommuuniasuminen tai edes sen sanan käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi