Mies jonka tapasin ensimmäistä kertaa livenä, toi tuliaisiksi kennollisen Mignon-munia, mitä ajattelisit?
Mies tuli luokseni syömään. Olen tähän saakka saanut tuliaisiksi vaan viiniä tai kukkia. Vähän outo veto tuoda Mignon-munia...?
Kommentit (26)
Ajattelen että taas yksi "mitä ajattelisit" ketju.
Suloista :) On käyttänyt mielikuvitusta eikä tuonut mitään kliseistä viini- ja kukkalahjaa.
Aika hyvä veto minusta. Söisin munat.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, he's a ceeper!
Tarkoitat varmaan creeper.
Ihan weirdo.
Kamala ajattelematon sika! Munaa naamariin!
Varmaan mies itse tykkää niistä, ihmiset nyt ostavat mieluusti lahjaksikin sitä, mistä itse tykkäävät. Jos meidän on tarkoitus ostaa kukkia tuliaiseksi, niin jos mies on mukana kukkakaupassa, me ostetaan aina keltaisia ruusuja.
Mieluummin otan mignon-munia kuin tyhmiä kukkia ja viiniä. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, he's a ceeper!
Tarkoitat varmaan creeper.
Ihan weirdo.
Ei kun keeper. Ihanan omaperäistä <3. Ja ihan arvokaskin tuo lahja verrattuna Alepan kukkiin ja Geisha suklaarasiaan.
Jäänyt yli pääsiäisestä ja ei ole mikään suklaan ystävä. Miehet harvemmin ovat.
Ei kauheasti halunnut panostaa. Tietysti jos jossain keskustelussa olet sanonut, että Mignon-munat ovat suurta herkkuasi, niin tilanne on toinen.
Sain muuten uutena työntekijänä viime jouluna kaksi jotain epämääräistä säilykepurkkia, joissa paksu pölykerros päällä :D
Eli oli ikään kuin pakko tuoda minulle jotain, koska muillekin. Oli sellaista kierrätyskamaa, joka lojuu hyllyssä ja ties monena "lahjana" ollut.
Parempi minusta, ettei tuo mitään, jos ei halua ajatustakaan siihen uhrata.
No onhan se vähän erilainen lahja, mutta juuri siksi ilahtuisin.
Onko töissä jossain siellä tehtala? Onko ollut joku teidän välinen inside läppä? Jos ei, olisin vähän huvittuneen hämmästynyt ja varmaan kysyisin mistä moinen idea.
Ajattelee, että olet joko kana tai munahaukka.
Ajattelisin että mistä on tähän aikaan saanut niitä. Ja että onko hamstrannut pääsiäisen jälkeen kaapit täyteen "tuliaisia" kun noita on myyty halvalla...
Se haluaa antaa sulle munaa ;).
Kelpaisi mullekin, ne mignonit siis.
Olet tietysti mourunnut sille olevasi munan tarpeessa.
Ihanaa, he's a ceeper!