Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-koe

Vierailija
14.07.2018 |

Laitoin eilen illalla sata sydäntä. Nyt katsotaan montako tulee takaisin viikonlopun aikana.

Ennakkoveikkaus on 2.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuseuranodottelujooga ehtii tehdä tosi notkeaksi. ;)

Vierailija
82/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettymys, odotin eilen illalla että täällä ois ollut jotain säpinää tai edes keskustelua. :/

-mustikkanainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoin. :(

Vierailija
84/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt sitä ghostaamista? :( Toivotaan että tälle saadaan joku järkevä selitys, ex tempore matka jonnekin mökille viilentymään tai jotain.

-mustikkanainen

Vierailija
85/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua? Nettitreffi kokonaisen vauvapalstallisen silmien alla ei ehkä varsinaisesti rentouta ketään. :D

Vierailija
86/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tänään? :)

Vierailija
87/96 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pettymys, odotin eilen illalla että täällä ois ollut jotain säpinää tai edes keskustelua. :/

-mustikkanainen

Elämä tuli eteen. Tuli kokkausvelvoite, tuli urheilua, tuli jalkapallo, tuli sovittuja hommia. Hieman hävettää, että priorisoin nuo tämän ketjun ja teidän mukavien ihmisten edelle, mutta näin nyt kävi.

ap

Vierailija
88/96 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mustikkanainen

Elämä tuli eteen. Tuli kokkausvelvoite, tuli urheilua, tuli jalkapallo, tuli sovittuja hommia. Hieman hävettää, että priorisoin nuo tämän ketjun ja teidän mukavien ihmisten edelle, mutta näin nyt kävi.

ap

No mutta toisaalta parempihan se on keskittyä siihe oikeaan elämään eikä ruudun näpyttämiseen. Sulla on prioriteetit kunnossa, vaikka nyt vähän tylsästi jätitkin lupauksesi lunastamatta. Mutta noin muuten olen samaa mieltä siitä kyllä että oikea elämä aina ensin. (Ohareita olisi kyllä hyvä myös pahoitella, näin vinkiksi jatkoa ajatellen.)

Vierailija
89/96 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen sadan sydämen kanssa sitten kävi?

Vierailija
90/96 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustikkanainen kirjoitti:

Lupasin vastata. Hävettää, kun olen laiminlyönyt lupaukseni. Tässä tulee:

kolme mätsia. kolme keskustelua. ei treffejä.

Laitoin viisikymmentä sydäntä lisää. Katsotaan mihin ne johtavat.

ap

Vierailija
91/96 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustikkanainen kirjoitti:

Lupasin vastata. Hävettää, kun olen laiminlyönyt lupaukseni. Tässä tulee:

kolme mätsia. kolme keskustelua. ei treffejä.

Laitoin viisikymmentä sydäntä lisää. Katsotaan mihin ne johtavat.

ap

Sori, jos viime yö lasketaan niin viisi mätsiä.

Kahdesti heräsin, kun luulin jollain tutulla olevan asiaa. Olikin mäts.

ap

Vierailija
92/96 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viisi mätsiä Tinderissä ja tavallaan yksi täällä av:llakin, jolle tosin teit oharit (tarkistin vielä, että pyysit itse tapaamista seuraavalle päivälle!).

Eihän tuo niin huonosti sitten mennyt jos kaikki yli nollan oli iloinen yllätys. No, mitä jäi käteen tästä kokeilusta?

Vierailija
93/96 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinostaisi miten löytäisin tinderistä ikäistäni vanhempia naisia. Olen siis itse 25vee mies ja oman ikäisistä saan kyllä matchejä. Haaveilen 15-25 vuotta vanhemmista naisista mutta miten saisin heidän huomionsa?

Vierailija
94/96 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinostaisi miten löytäisin tinderistä ikäistäni vanhempia naisia. Olen siis itse 25vee mies ja oman ikäisistä saan kyllä matchejä. Haaveilen 15-25 vuotta vanhemmista naisista mutta miten saisin heidän huomionsa?

Kirjoittamalla sen? Itse en mätchäile kaksvitosia koska ajattelen olevani liian vanha (35), tosin et mun haussa edes näkyisi.

Vierailija
95/96 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa naiset itse ovat olleet hämmentyneitä miten vähän miehet saavat tykkäyksiä kun ovat noita kokeita tehneet valeprofiileilla :D

Naiset eivät selviäisi viikkoakaan miehinä. 

Kyllä miehillä on rankkaa kun ei saa aina tykkäystä takaisin jossain sovelluksessa.

No suurimman osan naisista itsetunto rakentuu kuitenkin muiden huomion ympärille...

Niin siksi naiset meikkaa ja pukeutuu paljastavasti..eiku

Vierailija
96/96 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamalla sen? Itse en mätchäile kaksvitosia koska ajattelen olevani liian vanha (35), tosin et mun haussa edes näkyisi.

Mutta jos kirjoitan sen, jättääkö silloin nuoremmat naiset tykkäämättä? En hae siis pelkästään vanhempia naisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi