Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-koe

Vierailija
14.07.2018 |

Laitoin eilen illalla sata sydäntä. Nyt katsotaan montako tulee takaisin viikonlopun aikana.

Ennakkoveikkaus on 2.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

Vierailija
22/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeii pelkkä moi ei varmasti kyllä toimi. Tai ainakaan erittäin todennäköisesti ei.

- t-n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudu pettymään. Vaikka saisitkin matcheja, niin häviävät sattumalta la/su-aamuna kun tyttelit selviää kännistään ja tajuaa millaiselle ällölle on sydäntä laittaneet sidukkapullon läpi tiiraten.

Ymmärrän tämän, mutta vähän sattui sisimpään, kun kutsuit mua ällöksi.

ap

En minä sinun ällöydestäsi tiedä, mutta niinhän ne suurin osa naisista ajattelee suurimmasta osasta miehiä. Vain pieni osa miehistä on naisten mielestä oikeasti hyvän näköisiä.

Vierailija
24/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa naiset itse ovat olleet hämmentyneitä miten vähän miehet saavat tykkäyksiä kun ovat noita kokeita tehneet valeprofiileilla :D

Naiset eivät selviäisi viikkoakaan miehinä. 

Kyllä miehillä on rankkaa kun ei saa aina tykkäystä takaisin jossain sovelluksessa.

No suurimman osan naisista itsetunto rakentuu kuitenkin muiden huomion ympärille...

Luehan hiukan psykologiaa. Itsetunto kehittyy lapsena, jos vanhemmat näyttävät ja kertovat, että olet hyvä, kaunis, rakas, siis kelpaat.

Se voi kehittyä aikuisenakin ja toisaalta huonolla kokemuksilla se voi romuttua.

Vierailija
25/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudu pettymään. Vaikka saisitkin matcheja, niin häviävät sattumalta la/su-aamuna kun tyttelit selviää kännistään ja tajuaa millaiselle ällölle on sydäntä laittaneet sidukkapullon läpi tiiraten.

ap

En minä sinun ällöydestäsi tiedä, mutta niinhän ne suurin osa naisista ajattelee suurimmasta osasta miehiä. Vain pieni osa miehistä on naisten mielestä oikeasti hyvän näköisiä.

Jos tähän väliin naisen mielipide sallitaan, niin itse pidän ehdottomasti useammin miestä ällönä hänen käytöksensä tai puheidensa kuin ulkonäkönsä vuoksi.

Vierailija
26/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

Mustikat ovat kypsiä niin olet sinäkin. Jos käteni olisi isompi, poimisin sinut matkaani.

ap

Vierailija
27/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

Mustikat ovat kypsiä niin olet sinäkin. Jos käteni olisi isompi, poimisin sinut matkaani.

ap

Oookei... toivottavasti olet tukevassa kännissä ja provoilet nyt tänne vaan :D

Vierailija
28/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

ap

Miksi? Ehkä huono runoilu on intohimoni ja halusin tuoda sen esiin?

No, en laittanut tuota. Laitoin jonkun huomion naisen profiilista. Silti mua kiinnostaisi olisiko tuo mustikkajuttu muka paljon huonompi kuin se perinteinen moi?

ap

Vierailija
29/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos tähän väliin naisen mielipide sallitaan, niin itse pidän ehdottomasti useammin miestä ällönä hänen käytöksensä tai puheidensa kuin ulkonäkönsä vuoksi.

Edustat siis häviävää vähemmistöä, koska Tinderissä kaikki riippuu ulkonäöstä eikä naisilta tykkäyksiä tipu kuin pienelle joukolle miehiä.

Vierailija
30/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Edustat siis häviävää vähemmistöä, koska Tinderissä kaikki riippuu ulkonäöstä eikä naisilta tykkäyksiä tipu kuin pienelle joukolle miehiä.

Mut ei kai naiset nyt ole sellaisia robotteja, että vain geneerinen hollywoodin isoleuka on heidän mieleen??

Vierailija
31/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mut ei kai naiset nyt ole sellaisia robotteja, että vain geneerinen hollywoodin isoleuka on heidän mieleen??

Mulla on isoleuka, mutta vielä isompi nenäni vie valitettavasti siltä huomion.

ap

32/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi mustikka aloitus 😘

Vierailija
33/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on isoleuka, mutta vielä isompi nenäni vie valitettavasti siltä huomion.

ap

Ei ison nenän pitäisi olla ongelma. Sehän on yhdistetty jopa isoon penikseen. No en tiedä tuosta, mutta eikös sentään pahinta ole jos on sellainen taikinaama ettei ole mitään piirteitä, kuten minä. Isot ulokkeet tuo sentään jotain näköä kasvoihin. 

Vierailija
34/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaa kirjoitti:

Ihana toi mustikka aloitus 😘

Oletko tosissasi?

Toivottavasti olet seuraava Tinder-matchini.

ap

Vierailija
35/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suohirviö

Vierailija
36/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

ap

No, en laittanut tuota. Laitoin jonkun huomion naisen profiilista. Silti mua kiinnostaisi olisiko tuo mustikkajuttu muka paljon huonompi kuin se perinteinen moi?

ap

No ainakin se olisi mieleenpainuvampi kuin moi eikä yhtä neutraali ja nähty, että sinänsä parempi. Riskialttiimpi siinä mielessä myös.

Mutta ensinnäkään en itse haluaisi kuulla keneltäkään ensikontaktina mitään kommenttia siitä kuinka kypsä olen ja kuinka joku haluaisi minut poimia. Liian suora lähestyminen liian henkilökohtaiselle alueelle ja vähän setämäisen limainenkin ehkä. Mennään siihen poimimiseen vasta sitten kun ollaan tutustuttu minkälainen marjamies siellä oikeastaan on ja näin.

Ja sitten ihan vaan ajatus siitä että mut vaan otettais ja poimittais, menee ihan vastakarvaan silittämiseksi. Ehkä jotkut (tai monet) naiset ovat Tinderissä ihan pelkästään poimimista odottamassa ja toivomassa, mutta en itse olisi. Vähän esineellistävä kaiku tuolla poimimismetaforalla ehkä.

Parempi olisi henkilökohtaisesti mulle vaikka "Mustikat ovat kypsiä, oletko käynyt jo poimimassa?". Tylsempi, joo, mutta minä en kavahtaisi tuollaista aloitusta vaan vastaisin asianmukaisesti.

Lisäksi runoilu on toki omaperäinen tapa ja sinänsä siihen kannustan, mutta ensikontaktina se olisi vähän outo. Pistäisi miettimään, että osaako tuo puhua normaalisti ollenkaan.

Ei käy kyllä ketään tinderin käyttäjää kateeksi! :D

Ja loppuun vähän speksejä jos kiinnostaa kuka näitä laukoi niin nainen 33 vuotta, korvesta kotoisin mutta ympäri Suomea asunut ja pisimpään esim. Helsingissä. Ammattikoulutus ja ulospäin suuntautunut.

t. se nainen joka ei ole tinderissä

Vierailija
37/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa naiset itse ovat olleet hämmentyneitä miten vähän miehet saavat tykkäyksiä kun ovat noita kokeita tehneet valeprofiileilla :D

Saisi useampikin ihmettelevä nainen tehdä vastaavanlaisen kokeen ja tutustua miesten realismiin. Valitettavan moni kun kuvittelee että kun heillä itsellään naisena on niin helppoa niin täytyyhän sen olla miehilläkin.

Vierailija
38/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä nainen?

Vierailija
39/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No se voi olla, mutta kuten jo moneen kertaan sanottu niin en ole Tinderissä ja eikös se käsittääkseni ole aikamoinen ihmiskatalogi ylipäänsä koko paikka. Kai minäkin siellä pärstäkertoimen perusteella ensimmäisen karsinnan tekisin, vai olisiko se vaivalloista lukea kaikki profiilin tekstit, en tiedä kun ole koskaan sovellusta nähnytkään. Mutta pelkkä nätti naama ilman mitään sisältöä ei menisi mulla jatkoon.

Vierailija
40/96 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joko kirjoitit? Mitä?

-tinderitön nainen

ap

ap

No ainakin se olisi mieleenpainuvampi kuin moi eikä yhtä neutraali ja nähty, että sinänsä parempi. Riskialttiimpi siinä mielessä myös.

Mutta ensinnäkään en itse haluaisi kuulla keneltäkään ensikontaktina mitään kommenttia siitä kuinka kypsä olen ja kuinka joku haluaisi minut poimia. Liian suora lähestyminen liian henkilökohtaiselle alueelle ja vähän setämäisen limainenkin ehkä. Mennään siihen poimimiseen vasta sitten kun ollaan tutustuttu minkälainen marjamies siellä oikeastaan on ja näin.

Ja sitten ihan vaan ajatus siitä että mut vaan otettais ja poimittais, menee ihan vastakarvaan silittämiseksi. Ehkä jotkut (tai monet) naiset ovat Tinderissä ihan pelkästään poimimista odottamassa ja toivomassa, mutta en itse olisi. Vähän esineellistävä kaiku tuolla poimimismetaforalla ehkä.

Parempi olisi henkilökohtaisesti mulle vaikka "Mustikat ovat kypsiä, oletko käynyt jo poimimassa?". Tylsempi, joo, mutta minä en kavahtaisi tuollaista aloitusta vaan vastaisin asianmukaisesti.

Lisäksi runoilu on toki omaperäinen tapa ja sinänsä siihen kannustan, mutta ensikontaktina se olisi vähän outo. Pistäisi miettimään, että osaako tuo puhua normaalisti ollenkaan.

Ei käy kyllä ketään tinderin käyttäjää kateeksi! :D

Ja loppuun vähän speksejä jos kiinnostaa kuka näitä laukoi niin nainen 33 vuotta, korvesta kotoisin mutta ympäri Suomea asunut ja pisimpään esim. Helsingissä. Ammattikoulutus ja ulospäin suuntautunut.

t. se nainen joka ei ole tinderissä

Kiitos palautteesta.

Mä hölmönä ajattelin, että tuo mustikkajuttu olisi niin ilmiselvän typerä, että se otettaisiin vain huonona huumorina vastaan. Ehkä mun pitää olla jatkossa tarkempi. Laitan vaikka perään disclaimerin. että en ole poimimassa ketään kuin metaforisesta ja kypsyyskin on vain positiivinen termi ja viittaa tässä tapauksessa lähinnä siihen marjaan ja sen kypsyysasteeseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi