Nyt on todistettu että lapsi todella voi olla PAHA ilman mitään kasvatuksen vaikutusta
Tunnekylmät lapset ovat totta ja kyse ei ole tippaakaan vanhemmista tai kasvatuksesta.
Joissakin_kakaroissa vaan asuu pahuus.
Kommentit (54)
Tuollaisen naurutestin voi joka mamma tehdä lapsellaan itse.
Taitaa aika moni istua vaan toisena padi kädessä...
En todellakaan usko että monen somenarsisti-mamman lapsista mitään hyvää tulee.
Lapsi ei ole paha luonnostaan. Syy on aina ympäristössä ja olosuhteissa vaikka ei aina ilmeinen olekaan.
Minä uskon siihen, että ihminen voi syntyä pahaksi. Pidän vaivaa neurologisena, jota ei pysty muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole paha luonnostaan. Syy on aina ympäristössä ja olosuhteissa vaikka ei aina ilmeinen olekaan.
Siinä meillä huippuasiantuntija. Nobelpalkinto sinulle ilman muuta!
Paholaislapsia on ollut aina ja nyt someaikana niitä syntyy erityisen paljon.
Anorektisten naisten lapset ovat usein näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi syntyä tunnekylmänä, tämä on ihan fakta.Psykopaattien aivoja kuvantamalla ja tutkimalla on voitu todeta eroavuuksia ns. normaaliverrokkeihin.
Tosin rakastavassa kodissa hän voi saada niin hyvät eväät elämään, että voi elää satuttamatta pahemmin toisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon siihen, että ihminen voi syntyä pahaksi. Pidän vaivaa neurologisena, jota ei pysty muuttamaan.
Pahuus ei ole oikea sana. Jos ihminen on tunnekylmä, hän on kykenemätön välittämään muista, eikä ymmärrä, että toisella ihmisellä on yhtä paljon arvoa kuin hänellä itsellään. Paha taas haluaa nimenomaan pahaa toisille.
On hyvä, että tämäkin on nostettu esille. Nyt sitten mietitään, että mikä on mennyt vikaan kun nykyään lapsetkin oireilevat myös tunnekyömyydellä. Ei lainkaan lity siihen, että aivan kaikkea psykiatrista ennalltaehkäisevääkin työtä säästetään kuoliaaksi? Lapsiperheiden tukea ei ole nimeksikään muuta kuin juhlapuheissa.
Sosiopaatiksi synnytään. Joten jo lapsena piirteitä esiintyy. Sille ei kukaan voi mitään.
Varmasti. Eiköhän joku psykopatia ja muut sellaiset ole kiinni ihan aivojen rakenteesta, välittäjäaineiden kemiasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuus ei ole oikea sana. Jos ihminen on tunnekylmä, hän on kykenemätön välittämään muista, eikä ymmärrä, että toisella ihmisellä on yhtä paljon arvoa kuin hänellä itsellään. Paha taas haluaa nimenomaan pahaa toisille.
Olet oikeassa, jos halutaan käyttää käsitettä paha oikein. En pitänyt sitä niin oleellisena pointtini kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi syntyä tunnekylmänä, tämä on ihan fakta.Psykopaattien aivoja kuvantamalla ja tutkimalla on voitu todeta eroavuuksia ns. normaaliverrokkeihin.
Tosin rakastavassa kodissa hän voi saada niin hyvät eväät elämään, että voi elää satuttamatta pahemmin toisia.
Eikös se joku asiaan perehtynyt tutkijakin paljastunut itse psykopaatiksi :D.
Psykopaattejahan on kai oikeasti aika paljon, mutta suurimmalla osalla juuri kasvatus häivyttää piirteet taka-alalle.
No sosiopaatiksihan juuri ei synnytä. Psykopaatiksi synnytään ja sosiopaatin käytös on samanlaista, vain kasvatuksen aiheuttamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin rakastavassa kodissa hän voi saada niin hyvät eväät elämään, että voi elää satuttamatta pahemmin toisia.Eikös se joku asiaan perehtynyt tutkijakin paljastunut itse psykopaatiksi :D.
Psykopaattejahan on kai oikeasti aika paljon, mutta suurimmalla osalla juuri kasvatus häivyttää piirteet taka-alalle.
Näin oli. Arvostettu psykopatian tutkija havaitsi olevansa itse psykopaatti. Mitä tulee psykopaatista kun saa asiallisen kasvatuksen - menestyjä.
Pikku psykopaatit, myötätunto on tiukassa nykypäivänä.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005753671.html
Siinä teille jotka väitätte ettei ilkeitä lapsia muka ole.