Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa laulaa

Vierailija
14.07.2018 |

Asutaan eri paikkakunnilla, seukattu nyt muutama kuukausi. Mies haluaa laulaa minulle keksimänsä hyvää huomenta ja -yötä laulut joka päivä. Haluaa, että pistän viestiä aina kun olen menossa nukkumaan tai herään, että hän saa soittaa ja toivottaa hyvää yötä tai huomenta. Ei kestä kauaa eikä lauluääni ole paha, mutta minua on alkanut jo ärsyttämään moinen rumba. Onko kukaan muu törmännyt moiseen kummallisuuteen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin heti alkuunsa laulavan miehen, en halua kuunnella sellaista.

Vierailija
2/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin heti alkuunsa laulavan miehen, en halua kuunnella sellaista.

Olikohan sama mies kyseessä? Tämä ei laula kyllä muulloin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Tää on jotenkin koominen. Sanoisin että laula vastaajaan niin kuuntelen ne sitten sieltä ettei tarvitse koko ajan viestitellä. Ja sitten tyhjäisin viestit vastaajasta...

Vierailija
4/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkii kontrolloimaan ja varmistamaan missä olet :(

Vierailija
5/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis oikeesti ihan kertakaikkisen kamalaa, miten ihmeessä tosta vois päästä loukkaamatta toisen tunteita :D

Vierailija
6/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy kontrolloinnile.

Vierailija
7/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy kontrolloinnile.

Mitä tuossa kontrolloidaan?

Vierailija
8/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy kontrolloinnile.

Mitä tuossa kontrolloidaan?

Sitä, milloin nainen on kotona menossa nukkumaan ja milloin herää. Ei hyvä, ei todellakaan.

Vierailija
9/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi olis oikeesti ihan kertakaikkisen kamalaa, miten ihmeessä tosta vois päästä loukkaamatta toisen tunteita :D

Sanomalla, että tuo on ajatuksena ohan hauska, ja toimii ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta jokapäiväisenä kuultavana aika rasittavaa. Että kiitos, jos tuota vähän harvemmin.

Ei miehet niin herkkiä ole, etteikö tuollaista palautetta kestä. Tosin en kyllä ole varma sellaisesta tapauksesta, jonka päivittäisiin rutiineihin kuuluu ilta- ja aamusoitimet rakkaalle.

Vierailija
10/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa silloin tällöin olis ihan söpöä, mutta joka päivä... Vähän turhan romanttista menoa mulle. Hyrrrh. Ehkä hän ajam kuluessa vähän rauhoittuu?

Mulla oli joskus tapailuasteella sellainen herkkä rokkari, joka halusi laulaa mulle rakkauslauluja julkisesti ja koin sen hyvin kuumottavana. Myötähäpeissäni yritin kestää, mutta ei siitä oikein mitään tullu. Hän siis lauloi hyvin. Siinä oli vaan liikaa tunnetta ja siirappia liian aikasin. Jaksoin tapailua muutaman kuukauden, oli hyvin raskasta kun toinen oli niin herkkä ja tunteellinen. Tunsin itseni luolapeikoksi keijukuninkaan käsipuolessa.

Vierailija
11/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa silloin tällöin olis ihan söpöä, mutta joka päivä... Vähän turhan romanttista menoa mulle. Hyrrrh. Ehkä hän ajam kuluessa vähän rauhoittuu?

Mulla oli joskus tapailuasteella sellainen herkkä rokkari, joka halusi laulaa mulle rakkauslauluja julkisesti ja koin sen hyvin kuumottavana. Myötähäpeissäni yritin kestää, mutta ei siitä oikein mitään tullu. Hän siis lauloi hyvin. Siinä oli vaan liikaa tunnetta ja siirappia liian aikasin. Jaksoin tapailua muutaman kuukauden, oli hyvin raskasta kun toinen oli niin herkkä ja tunteellinen. Tunsin itseni luolapeikoksi keijukuninkaan käsipuolessa.

Just, tää on ylpee kun on "herkkä" mieheksi. Mä taas valitettavasti en osaa arvostaa tällaista herkkyyttä... Olen yrittänyt nätisti sanoa ettei tarvi, mut herkästi ottaa torjuntana. Katselen vielä kesän. Pelkäänpä vain, että nyt mennään vielä hiljaiselolla ja innostuu tekemään päivälaulujakin :D. Voi olla, että syksyllä opiskelukiire ja stressi tekee minut sopivan äkäiseksi, että sanon suoraan ja sitten olenkin sinkku...

ap

Vierailija
12/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap!

Vierailija
13/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen Hyasinth

Vierailija
14/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkii kontrolloimaan ja varmistamaan missä olet :(

Tämä!

Vierailija
15/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies päästään, jätä se.

Vierailija
16/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jätä se. Kaverilla on rakkaudenhuumassaan päässään sellainen kuva susta, että sillä on tuskin mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja se todellisuus tulee pian vastaan...:

Jos tällä trubaduurilla on taitoa, hän ehkä tekee eron jälkeen sinusta vaikka tällaisen biisin:

Jos ei, et sinäkään ole menettänyt mitään.

Vierailija
17/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan pimahtanu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi