Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kököttää sisällä kesäiltana?

Vierailija
13.07.2018 |

Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ajatella, kuinka taas jaksaa tämän päivän. Pakko olla hoitolasten kanssa pihalla, vaikka yö on nukuttu tosi huonosti. Juuri kun sain unen päästä kiinni eilen n. klo 24 niin eikö joku känniääliö soittanut väärään numeroon ja siinä kohtaa nousi verenpaine niin paljon, että valvoin lähes kaksi tuntia.

Vierailija
62/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän nukuttaa vauvaa. Taas toista tuntia nukutettu. Joka ainut ilta nukutetaan 2-4 tuntia. Lisäksi yöllä herättää jatkuvasti ähinöillään ja kitinöillään. Ja nukkuu todella lyhyitä päiväunia. Enpä siis itsekään nuku juuri koskaan. Eli enpä jaksa mihinkään lähteäkään, joten kökötän kotona.

Ei kai se nuku kun sinä palstailet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kotona on rock n roll, you know, pink floyd ja skitara you know! outside no rock n roll

Vierailija
64/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että olen juuri tehnyt 13 päivän työputken, jossa vuorot 8–12 h ja melkein mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Olen käynyt lähikaupassa muutamia kertoja, muuten olen vain nukkunut ja ollut sisällä tekemässä pakolliset kotityöt. Viikonloppu on kyllä vapaa, mutta mitään ohjelmaa ei ole. Maanantaina alkaa taas työt.

Vierailija
65/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin eilen tunnin parvekkeella, ihanan viileää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi