Miksi ihmiset kököttää sisällä kesäiltana?
Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Minne menisin?
Mun elämä on niin säälittävää, että viikon kohokohta oli pyörälenkki isäni kanssa.
Olen 40-vuotias mies.
Luuletko, että tällä taustalla mua kutsutaan usein mihinkään?
Miksi tuo olisi säälittävää? Tuohan on hienoa että sulla on vielä hyväkuntoinen isä. Kesäilloista voi nauttia yksinkin. Kävele rannalla tai vuokraa vaikka kanootti.
Olen ollut koko päivän menossa ja huomenna olen myös, joten saanen nyt hetken vaan maata sängyssä ja palstailla? :D
Joo, kesäilta voisi olla upea ellei ihmiset pilaisi sitä. Mulla on ikkuna auki ja kuulen kun ihmiset ulkona huutaa upeassa kesäillassa. Pysyn siis mieluummin sisällä.On sentään edes joku fyysinen etäisyys.
Johan tuota tuli ulkona istuttua, ja uimassakin kävin. Vaihteeksi sisätiloissa, kun ei ole enää niin lämmintä, ja hyttysetkin alkaa näin illemmalla kiusata.
Jaa...istuskelen tässä parvekkeella ystävän ja kissani kanssa. Kännäys ja baarit eivät kiinnosta enää. Ihanaa olla kotona ja vain olla!
Ne autot on siellä pihassa siksi koska ihmiset eivät ole ajokunnossa. Voivat olla ties missä kaljottelemassa, ei ne välttämättä kotona ole vaikka autot pihassa.
Kävin jo töiden jälkeen mökillä uimassa. Nyt palstailen.
Itse olen miesystävän kyydillä mökillä. Eli se oma auto on siellä parkkipaikalla, pahoittelut jos se aiheutti hämminkiä sinulle AP.
Oliko aloittajalla joku pätevä syy naapurikyttäykseen kesäiltana?
Siellä on hyttysiä, eikä Vauva-palsta näy ulkona...!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne menisin?
Mun elämä on niin säälittävää, että viikon kohokohta oli pyörälenkki isäni kanssa.
Olen 40-vuotias mies.
Luuletko, että tällä taustalla mua kutsutaan usein mihinkään?
Miksi tuo olisi säälittävää? Tuohan on hienoa että sulla on vielä hyväkuntoinen isä. Kesäilloista voi nauttia yksinkin. Kävele rannalla tai vuokraa vaikka kanootti.
Mulla oli mukavaa tuolla lenkillä. Ohitimme illan aikana noin sata pariskuntaa ja yhden festarialueen, joissa ihmisillä oli hauskaa ikäistensä ihmisten kanssa. Tässä on se epäkohta. Varmasti vanhempanikin voisi jättää lenkin väliin, jos tietäisi mun menevän jonnekin seurustelemaan kavereiden/rakastetun kanssa.
Perjantai-ilta ja ihmisten autot pysyy visusti parkkipaikalla? Yllätyskö? Maanantaina klo 12 aiheuttaisi enemmän hämminkiä jos kaikkien autot pihassa. Tosin näin heinäkuussa toki monet lomalla.
Ei ole mökkiä eikä venettä. Autolla en aja rallia. Ulkona on vain kännisiä mölyävia apinoita. Miksi siis lähteä minnekään.
Pieniä lapsia ja nukkumaanmenoaika?
Itse kökötän sitä varten, että huomisaamuna pitää heråtä.
Olen pienen koiranpentuni kanssa sisällä ❤️
Koko päivä on touhuttu. Kohta nukkumaan ja aamulla taas aikaisin ylös sängystä😊
Mitä pahaa siinä on jos tykkää olla kotona sisällä? Itselleni se ainakin on paras tapa rentoutua.
Miten sä ap oletat että kaikilla naapureillasi olisi mökkiä tai venettä? Tai muuta paikkaa minne mennä? Sitäpaitsi jos itse tiedät että naapurisi ovat kaikki kotona eipä itselläsi taida olla mökkiä tai venettä?
Minä asun ok-talossa lähes metsässä ja viihdyn hyvin kotona, koko päivän olen ollut ulkona tekemässä ja nyt on hyvä aika rauhoittua, mies paiskii vielä töitä autotallissa.
Itse en viitsi pähkäillä mitä naapurini puuhaa, yksi naapuri kyllä päivittää someen ihan kaiken muttei minua kiinnosta edes se.
Ei ole paikkaa mihin mennä. Terassit eivät kiinnosta, mökkiä, venettä tms. ei ole eikä taloyhtiön piha kiinnosta. Sitä paitsi huomenna on työpäivä.
Liian kuuma ja en jaksa tavata ihmisiä. Toki jos olisi oma piha tai mökki voisin ulos mennä.