Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kököttää sisällä kesäiltana?

Vierailija
13.07.2018 |

Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma ja en jaksa tavata ihmisiä. Toki jos olisi oma piha tai mökki voisin ulos mennä.

Vierailija
22/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne menisin?

Mun elämä on niin säälittävää, että viikon kohokohta oli pyörälenkki isäni kanssa.

Olen 40-vuotias mies.

Luuletko, että tällä taustalla mua kutsutaan usein mihinkään?

Miksi tuo olisi säälittävää? Tuohan on hienoa että sulla on vielä hyväkuntoinen isä. Kesäilloista voi nauttia yksinkin. Kävele rannalla tai vuokraa vaikka kanootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko päivän menossa ja huomenna olen myös, joten saanen nyt hetken vaan maata sängyssä ja palstailla? :D

Vierailija
24/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysiä...

Vierailija
25/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kesäilta voisi olla upea ellei ihmiset pilaisi sitä. Mulla on ikkuna auki ja kuulen kun ihmiset ulkona huutaa upeassa kesäillassa. Pysyn siis mieluummin sisällä.On sentään edes joku fyysinen etäisyys.

Vierailija
26/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuota tuli ulkona istuttua, ja uimassakin kävin. Vaihteeksi sisätiloissa, kun ei ole enää niin lämmintä, ja hyttysetkin alkaa näin illemmalla kiusata.

Vierailija
27/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...istuskelen tässä parvekkeella ystävän ja kissani kanssa. Kännäys ja baarit eivät kiinnosta enää. Ihanaa olla kotona ja vain olla!

Vierailija
28/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne autot on siellä pihassa siksi koska ihmiset eivät ole ajokunnossa. Voivat olla ties missä kaljottelemassa, ei ne välttämättä kotona ole vaikka autot pihassa.

Vierailija
29/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo töiden jälkeen mökillä uimassa. Nyt palstailen.

Vierailija
30/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miesystävän kyydillä mökillä. Eli se oma auto on siellä parkkipaikalla, pahoittelut jos se aiheutti hämminkiä sinulle AP.

Vierailija
31/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aloittajalla joku pätevä syy naapurikyttäykseen kesäiltana?

Vierailija
32/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyttysiä, eikä Vauva-palsta näy ulkona...!!!

Vierailija
33/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne menisin?

Mun elämä on niin säälittävää, että viikon kohokohta oli pyörälenkki isäni kanssa.

Olen 40-vuotias mies.

Luuletko, että tällä taustalla mua kutsutaan usein mihinkään?

Miksi tuo olisi säälittävää? Tuohan on hienoa että sulla on vielä hyväkuntoinen isä. Kesäilloista voi nauttia yksinkin. Kävele rannalla tai vuokraa vaikka kanootti.

Mulla oli mukavaa tuolla lenkillä. Ohitimme illan aikana noin sata pariskuntaa ja yhden festarialueen, joissa ihmisillä oli hauskaa ikäistensä ihmisten kanssa. Tässä on se epäkohta. Varmasti vanhempanikin voisi jättää lenkin väliin, jos tietäisi mun menevän jonnekin seurustelemaan kavereiden/rakastetun kanssa.

Vierailija
34/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta ja ihmisten autot pysyy visusti parkkipaikalla? Yllätyskö? Maanantaina klo 12 aiheuttaisi enemmän hämminkiä jos kaikkien autot pihassa. Tosin näin heinäkuussa toki monet lomalla.

Vierailija
35/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä eikä venettä. Autolla en aja rallia. Ulkona on vain kännisiä mölyävia apinoita. Miksi siis lähteä minnekään.

Vierailija
36/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä lapsia ja nukkumaanmenoaika?

Itse kökötän sitä varten, että huomisaamuna pitää heråtä.

Vierailija
37/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienen koiranpentuni kanssa sisällä ❤️

Koko päivä on touhuttu. Kohta nukkumaan ja aamulla taas aikaisin ylös sängystä😊

Vierailija
38/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos tykkää olla kotona sisällä? Itselleni se ainakin on paras tapa rentoutua.

Vierailija
39/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap oletat että kaikilla naapureillasi olisi mökkiä tai venettä? Tai muuta paikkaa minne mennä? Sitäpaitsi jos itse tiedät että naapurisi ovat kaikki kotona eipä itselläsi taida olla mökkiä tai venettä?

Minä asun ok-talossa lähes metsässä ja viihdyn hyvin kotona, koko päivän olen ollut ulkona tekemässä ja nyt on hyvä aika rauhoittua, mies paiskii vielä töitä autotallissa.

Itse en viitsi pähkäillä mitä naapurini puuhaa, yksi naapuri kyllä päivittää someen ihan kaiken muttei minua kiinnosta edes se.

Vierailija
40/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paikkaa mihin mennä. Terassit eivät kiinnosta, mökkiä, venettä tms. ei ole eikä taloyhtiön piha kiinnosta. Sitä paitsi huomenna on työpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan