Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kököttää sisällä kesäiltana?

Vierailija
13.07.2018 |

Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko viikon töissä 6-16, ei jaksa hillua ulkona. Kunhan saan pyykit koneesta, menen nukkumaan.

Vierailija
42/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...istuskelen tässä parvekkeella ystävän ja kissani kanssa. Kännäys ja baarit eivät kiinnosta enää. Ihanaa olla kotona ja vain olla!

Oi mitä onnea! Ollapa ystävä ja kissa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, lämmin kesäilta. Koko taloyhtiössä kaikilla autot pihalla ja kaikki sisällä. Kukaan ei ole mökillä tai veneellä tms. Kyllä me suomalaiset olemme outoja.

Miten voit tietää, että asia on näin? Tunnetko naapurisi niin hyvin? Meillä esim on terassit sekä asunnon edessä että takana (rivariyhtiössä). Ja lähes kaikilla talouksilla on kaksi autoa mutta vain yksi autopaikka.

Mä en todellakaan tiedä missä naapurini ovat kesäiltana. Ja en kai ole tyypillinen suomalainen kun ei edes kiinnosta.

Vierailija
44/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ap:n taloyhtiössä on varmaan sisällä piilossa siltä kaamealta naapurikytältä.

Vierailija
45/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin treenaan ja juon kaljaa. Punttisali on kellarissa ja jääkaappi punttisalilla.

Vierailija
46/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta mennä ulos, kun muut siellä hilluu humalassa. 

Sama. Rauhaa rakastavana ihmisenä nautin itse enemmän kesäaamuista ja -aamupäivistä, kun liikkeellä on vähemmän ihmisiä ja nekin lähinnä vanhuksia ja lapsiperheitä.

Vierailija
47/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pihalla koko päivän ja illan. Saunonut pihasaunassa, paljuillut ja nyt siirtynyt sisälle  nauttimaan pari lasillista viiniä. Voi tätä ihanaa Suomen kesää. Ja huomenna taas, uusi ihana hellepäivä.   Maanantaina lähdetään merenrannalle viikoksi ja uidaan , nautitaan auringosta ja lämmöstä.  Kesät suorastaan asun ulkona. Sisällä käyn vain nukkumassa.  Hyvää ja rentouttavaa kesää kaikille!

Vierailija
48/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin orvolta välillä mennä Helsingin Kalliossa viikonloppuiltaisin kesällä selvinpäin kävelemään... Kirjaa en tykkää mennä ulos lukemaan kun aina tulee lähelle humalaisia ja polttavia. Lenkillekin on vähän kurjaa mennä kun joutuu ohittamaan niin paljon niitä samoja örvelöitä. Pysyn sisällä.

Vierailija
49/65 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienen koiranpentuni kanssa sisällä ❤️

Koko päivä on touhuttu. Kohta nukkumaan ja aamulla taas aikaisin ylös sängystä😊

Oih, minkä rotuinen?

Vierailija
50/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro, liian kuuma ulkona, hyttyset riesana

Vierailija
51/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aamulla on töitä, lapset pitävät viedä jo 6.30 päiväkotiin.....

Vierailija
52/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvo yrittää saada vastauksia siihen, ovatko ihmiset lomamatkoilla ja jättäneet auton pihaan. Meillä on sisällä kivan viileää. Välillä käydään lenkillä tai juodaan kahvit parvekkeella.

Vierailija
53/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotyö, joten tulee vietettyä se n. 40h/viikko ulkosalla. Lopun ajan viikosta olen mieluusti vain sisällä, mitä nyt vähän kävelyllä käyn viikonloppuisin, lähinnä sunnuntaina. Ei vaan tee mieli olla ulkona enempää.

Vierailija
54/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ysiltä kaupan kautta puistoon nautiskelemaan.

Ko. kaupunginosassa on hauskaa, että esim. viime viikonloppuna kahdessa lähibaarissa terasseineen oli la klo 12 yhteensä 10 asiakasta. Toisessa 7 ja toisessa 3.

Sen sijaan lähipuistossa 19 hengen kööri. Ukkoa ja akkaa ikäjakaumalla 19-64v.

Näin se kesä toimii!

Vierailija
55/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se outoa olla pe-iltana kotona, koska tänäänkin on mentävä töihin. Vuoro alkaa klo 8.

Kaikilla ei ole heinäkuussa lomaa, koska heinäkuut on varattu niille, jotka ovat olleet aina heinäkuussa lomalla.

Vierailija
56/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on liian kuuma ulkona. Sisällä on toimiva ilmastointi eikä hikoiluta pelkästä olemassaolosta.

Vierailija
57/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei välttämättä ole sopivaa paikkaa minne mennä. Jollei sitten huvikseen käveleskele ympäriinsä.

Tai sitten ulkoilua ja menoja on ollut jo riittävästi sille päivää, niin ei illalla enää ole tarvetta lähteä minnekään.

Vierailija
58/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pihalla koko päivän ja illan. Saunonut pihasaunassa, paljuillut ja nyt siirtynyt sisälle  nauttimaan pari lasillista viiniä. Voi tätä ihanaa Suomen kesää. Ja huomenna taas, uusi ihana hellepäivä.   Maanantaina lähdetään merenrannalle viikoksi ja uidaan , nautitaan auringosta ja lämmöstä.  Kesät suorastaan asun ulkona. Sisällä käyn vain nukkumassa.  Hyvää ja rentouttavaa kesää kaikille!

Eihän tämä vastannut aloitukseen ollenkaan.

Vierailija
59/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole paikkaa minne mennä. Sen takia istun himassa. Yksin en halua käydä ulkoilemassa kuin sen yhden hikilenkin myöhään illalla. Koirani kuoli nyt keväällä, en pysty ulkoilemaan noita reittejä mitä koiran kanssa tein. Ja oltiin kaikkialla.

Vierailija
60/65 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on päivän ollut töissä helteessä, kantanut ihmisille ruokia ja juomia ei todellakaan enää mene mihinkään vaan lepää.

Ei sillä, ei minulla ole venettä eikä mökkiäkään. Kaiken päälle olen hyvin allerginen kaikkien hyönteisten pistoille, että sikälikin pysyttelen sisätiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä