Minkä tuotteen suosiota et vain tajua?
Minä aloitan: SITRUUNAKIVENNÄISVESI! Ihan kuin tiskivettä litkisi, hyi olkoon :S
Mitä teillä?
Kommentit (61)
Pringles, se tuubi on vaan niin epäkäytännöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Pringles, se tuubi on vaan niin epäkäytännöllinen.
Pikkutuubi on kätevä esim matkalla
Vierailija kirjoitti:
oletko maistanut tiskivettä?
Lapsena join saippuakuplavettä joka on käytännössä tiskiainetta ja vettä. Ehkä siitä jäi kammo sitruksisiin makuihin :D
Baby lips huulirasvat, tangle teezer, Maybelline brow tattoo, kylie jennerin meikit
Kaljan. Suurin osa niistä on ihan hirveän makuista ja silti ihmiset ostaa litra tolkulla.
Katselin marketissa sefietä varten myytäviä "keppejä" tai miksi niitä kutsutaan, Siis sellaine "keppi" jonka nokkaan voi laittaa kännykän jotta voi ottaa tarpeeksi etäältä kuvata itseään.
Kaupasta arkikäyttöön ostettu vesi.
Tangle Teezerille ääni myös täältä. On kyllä huippumarkkinoitu tuote! Oikeasti käytössä surkea, ihan normaali Iberon kolmen euron harja on parempi. Mulla meni vain hiukset ihan takkuun tuolla.
Koko ajan pitää keksiä uutta ostettavaa, esim. nyt nämä uudet hammasharjaa muistuttavat meikkisiveltimet.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta arkikäyttöön ostettu vesi.
Toisiaan sitä on helppo unohtaa, kuinka etuoikeutetussa asemassa lähes jokainen omaa taloutta ylläpitvä Suomessa asuva on, kun voi verraten vaivattomasti hankkia itselleen niin juoma kuin pesuvettä ja erinomaisen usein suoraa hanasta laskemalla.
- revityt farkut. Ei todellakaan ole tyylikkäät, vaikka muotigurut ja muodinedelläkävijät mitä väittäisivät
- sinappi, no makkaratkin nyt yleensä
- limpparit, ei maistu miltään ja se hiilihappotunne on kamala
Eltaantunut helsinkiläinen sìíderivalas.
En kyllä yhtään tajua, mitä nuo nuoret lämpsyttelijämiehet niissä näkevät! lol!
iPhone. En tasan maksa yli £500 jostain puhelimesta (asun Englannissa), kun 1/4 tuosta hinnasta saa puhelimen jolla voi soittaa, tekstata ja hoitaa kaikki nykyajan toimet.
Niitä ryppyperse-housuja. Näyttää ihan siltä kun ois pieru menossa väärään suuntaan tai ahteri ois musta-aukko mikä imee kaiken sisäänsä.
Ja tiukkoja fitness-legginsejä XXL-mimmin päälle ahdettuna.
Anaalitappi. Sattuu ihan *elvetisti ja verta vuotaa litroittain.
Ai vitsi, itse rakastan sitruunakivennäisvettä! Niin ihanan raikasta kesäisin. Onkohan siinä joku sama juttu kuin korianterilla, että joillekin maistuu oudolta?
Itse en ymmärrä ylikalliita merkkituotteita, kuten joku Vuitton tai Cucci. Mitään järkeä koko hommassa.
Mämmi ja kaikki limut. Ensimmäinen pahan makunsa lisäksi näyttää vastenmieliseltä ja limsat, coca-colat jne on vaan niinkuin sokerivettä jollain teennäisillä aromeilla. Yök.
Oreot